Ik ben helaas dakloos geworden en moet nu in een doorstroom voorziening verblijven van de SMO in Breda.
Op zich al erg genoeg maar het word veel gekker.
In de vrouwendouche hangt een camera. Zogenaamd om te controleren of je je wel douche.
Mijn vraag is mag dat zomaar want ook al hangt de camera in het kleedgedeelte je kan er niet aan ontsnappen en je staat dus of je wilt of niet in je blote kont op hun beeldscherm.
Want de ruimte tussen waar de camera op staat gericht (en deze kan volgens mij verplaats worden) en de deur naar de douche zelf en slechts 30 centimeter.
En omkleden in het douche hokje zelf is ook onmogelijk gezien deze zo klein is dat je niet kan bukken.
.
Ik ben erg gesteld op mijn privacy gesteld en wens niet op welke manier dan ook bekeken te worden als ik mij wil omkleden/douchen.
Dus mijn vraag is mogen hun dat zomaar en kan ik eisen dat hun die camera weghalen/afplakken.
Ze kunnen namelijk wel beloven hem uit te zetten maar ik geloof hun wat dat betreft niet.
Ik heb een foto van die camera toegevoegd zodat je kan zien waar deze hangt en ook hoe kort hij bij de deurtjes van de kleine douches zelf hangt.
Er is weliswaar 1 bordje waarop staat dat er camera toezicht is maar die hangt op de deur naar de algemene gang alwaar de kleedkamers/slaapzalen aan liggen.
Op de deur van de kleedkamer zelf hangt niets.
Waar kan ik klagen want ook al mogen hun het dan nog ben ik er niet van gediend.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Camera in vrouwen douche
-
Camera in vrouwen douche
- Bijlagen
-
- Foto van die camera.
- 20150126_213902.jpg (161.9 KiB) 2150 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?
Re: Camera in vrouwen douche
Misschien moet je klacht bij de GGD neerleggen, maar weet het niet.
Alleen kan ik lezen, dat de winteropvang sinds 26.01.2015 gesloten is.
Dus daar kan je nu niet meer douchen,of wel?
Alleen kan ik lezen, dat de winteropvang sinds 26.01.2015 gesloten is.
Dus daar kan je nu niet meer douchen,of wel?
-
De winteropvang is los van de normale opvang.
Rare is dat er in die kleedruimte geen camera hangt.
Maar omdat ik in de normale opvang zit en er momenteel wel winteropvang is mag ik daar geen gebruik van maken omdat die ruimte is bestemt voor de winteropvang.
Rare is dat er in die kleedruimte geen camera hangt.
Maar omdat ik in de normale opvang zit en er momenteel wel winteropvang is mag ik daar geen gebruik van maken omdat die ruimte is bestemt voor de winteropvang.
Dit lijkt me een ongeoorloofde aantasting van de privacy. Het lijkt me onredelijk en onnodig om iemand die verder niks misdaan heeft in zijn of haar blootje te filmen ook al wordt dit niet opgeslagen. Ik denk ook dat hier sprake is van aantasting van de goede zeden.
Laatst gewijzigd door Radar op 01 feb 2015 11:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Off-topic bijdragen verwijderd
Reden: Off-topic bijdragen verwijderd
Censuur!
Schrijf dit groot op vel papier en hang deze ervoor....
Wedden dat je niet de enige bent....
Ook mannen zouden dit niet willen...
Schrijf dit groot op vel papier en hang deze ervoor....
Wedden dat je niet de enige bent....
Ook mannen zouden dit niet willen...
Het eenvoudigste is een berichtje naar het College Bescherming Persoonsgegevens sturen lijkt mij.