Ik wilde de Sony WF-1000XM4 In ear koptelefoon bestellen en zag dat ze bij Coolblue een kassakorting hadden van €20. Ik dacht dat is mooi meegenomen en druk op de bestel knop. Vervolgens doorloop ik het hele proces tot betalen via Ideaal, maar nergens in het proces komt de kassakorting van €20. Bij het teruggaan naar de site, zie ik dat het scherm is gewijzigd en de kassa korting is verdwenen.
Ik gebeld met de klantenservice en hen verteld dat ik besteld had met kassa korting. De verkoper heeft gekeken, maar kon geen historie zien en dus ook niet of er een kassa korting was. Helaas pindakaas dus.
Ik kan het niet meer aantonen dat de kassa korting op de site stond, want die is nu verdwenen.
Mijn vraag is, mag tijdens het bestelproces de beloofde korting ongedaan worden gemaakt?
Coolblue verwijderd korting tijdens bestellen
Re: Coolblue verwijderd korting tijdens bestellen
Coolblue had van 18 mei tot en met 3 juni Vakantiegeld Deals waarbij je 20 euro korting kreeg op deze oordopjes. Deze actie is nu dus helaas afgelopen.
Waarschijnlijk had je de site al eens tijdens de actieperiode bekeken. En keek je nu via een gedateerde pagina.
Of precies om 23.59 de site bekeken en om 00.01 de bestelling geplaatst.
Het is niet toegestaan om met een valse prijs te adverteren.
Echter, in tegenstelling tot een echte winkel die na sluitingstijd de prijzen kunnen aanpassen is een webwinkel 24/7 open en ook hun moeten prijzen aanpassen. Het zal heel goed kunnen dat tijdens het doorlopen van het bestelproces de prijs is aangepast.
Omdat u ook geen bewijs hebt, adviseer ik om niks mee te doen en het verlies te nemen.
Ik heb gekeken en bij mij wordt nu €209 aangegeven.
Natuurlijk kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... uiswinkel/ (of advies vragen aan www.juridischloket.nl), maar daar heeft u meer bewijs nodig dan alleen uw blauwe ogen.
Het is niet toegestaan om met een valse prijs te adverteren.
Echter, in tegenstelling tot een echte winkel die na sluitingstijd de prijzen kunnen aanpassen is een webwinkel 24/7 open en ook hun moeten prijzen aanpassen. Het zal heel goed kunnen dat tijdens het doorlopen van het bestelproces de prijs is aangepast.
Omdat u ook geen bewijs hebt, adviseer ik om niks mee te doen en het verlies te nemen.
Ik heb gekeken en bij mij wordt nu €209 aangegeven.
Natuurlijk kunt u naar www.degeschillencommissie.nl/over-ons/c ... uiswinkel/ (of advies vragen aan www.juridischloket.nl), maar daar heeft u meer bewijs nodig dan alleen uw blauwe ogen.