LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] curatoren DSB blunderen en meten met 2 maten
curatoren DSB blunderen en meten met 2 maten
Tot twee keer toe een foute brief ontvangen mbt uitkomst compensatieregeling. Deze moest ik als niet geschreven beschouwen Nu weer een nieuwe brief ontvangen hierin schrijven ze dat ze uitgegaan zijn van de informatie op het ASB formulier van de belastingdienst zo zijn ze aan het inkomen gekomen. Als ik dan vraag waarom de totale buitengewone uitgaven niet van dit zelfde formulier afgehaald zijn, dan wordt er gezegd dat dit formulier niet afdoende is en dat ik dit op een andere manier moet aantonen . Waarom mag dit formulier wel afdoende zijn voor het vaststellen (waar de DSB belang bij heeft) van het inkomen, maar niet voor de bijzondere vasten lasten die hier ook op staan. Aan de ene kant (DSB kant) wordt het formulier wel als bewijs gezien en aan de andere kant (consument) niet. Dit is toch te gek voor woorden. Hiermee breng je als curator je geloofwaardigheid toch in twijfel en je eerlijkheid. Ook de fouten brieven getuigen nu niet van het feit dat deze mensen hun werk naar behoren uitvoeren. Ben benieuwd of dat juridisch wel mag.
-
Re: curatoren DSB blunderen en meten met 2 maten
De Compensatieregeling is sowieso een lachertje, tot 3x toe een claim ingediend, als je dan na een tijdje gaat navragen hoe de stand van zaken is, krijg je te horen dat ze niks kunnen vinden, en dat je opnieuw moet insturen....Terwijl je wel een Brief van de Compensatieregeling hebt, dat je claim in behandeling is!! Daarnaast wordt de periode niet meegerekend, van voor het moment dat DSB de lening van ene DSBpoot naar andere heeft overgeheveld.Wat dus vanaf 1997 3x is gebeurd!!
En wat de rente betreft ; die is nu 8.6% , maar er zijn ook periodes van 14.3% geweest. Dus de boel blijven flessen....
En wat de rente betreft ; die is nu 8.6% , maar er zijn ook periodes van 14.3% geweest. Dus de boel blijven flessen....