LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen De Budgetteer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Fluppie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2008 16:33

Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Fluppie »

Hallo allemaal,

Heeft er iemand ervaringen met schuldhulpverlening via "De Budgetteer" ?

Ivm een lange wachtlijst bij de gemeente ben ik naar een alternatief aan het zoeken maar de vraag is altijd of je met een betrouwbaar particulier bedrijf te maken hebt.
Daarnaast vraagt dit bedrijf per maand 60 euro aan administratiekosten (ook als er een regeling is getroffen en je dus alleen nog maar hoeft af te betalen), is dit reeel?

Hopelijk heeft er iemand ervaring mee! Alvast bedankt

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

De budgeteer.

Van hun website:
Als wij voor u een administratie bij moeten houden brengen wij hiervoor administratiekosten in rekening. De hoogte hiervan is afhankelijk vann het werk en van de tijd die hierin gestoken wordt.

Telefonisch of via e-mail is dus altijd gratis. Wij blijven, indien u dat wilt, contact houden. Advies of hulp vragen, ook op een later tijdstip, blijft altijd mogelijk!

Bij deze manier van werken bieden wij ook ondersteuning aan in de vorm educatie met persoonlijke begeleiding.
Let op! Hieraan zijn wel kosten verbonden!
Ook kunt u door ons, tegen een kleine vergoeding, uw belastingformulieren laten invullen.
--------------------------------------------------------------------------
Kortom, de kosten staan niet vast!
Wellicht kunnen er grote verschillen ontstaan in hoeverre u zaken aan het overlaat.

Er zijn vele budgeteers over het hele land verspreid en men claimt een christelijke organisatie te zijn, overigens wel ieder apart ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

Echter, hun raad is ook die van mij.
Zet alle schulden en schuldeisers heel goed op papier en schrijf hen een brief dat u in gesprek wil met "De Budgeteer"om een regeling met de schuldeisers te treffen.
Beter is om te kijken naar datgene wat u kunt missen en neem daarbij de bijstandsnorm minus 10% wat nooit lager mag uitkomen dan dat bedrag.

Informeer bij de Sociale Dienst van uw gemeente (zonder loketvraag) want men heeft daar altijd de folders van de normbedragen + eventuele toeslagen.)

Verdeel de bedragen over grote en kleinere schuldeisers en kom met hen tot overeenstemming indien mogelijk.(wijzend op datgene wat wettelijk als minimum is vastgesteld wat u voor noodzakelijke zaken als huur,gas& licht en eten nodig heeft.

Zorg zelf ook dat zelfs als u in zee gaat met Budgeteer u wel ALLE BETALINGEN BLIJF CONTROLEREN!
Door alles voor de volle 100% aan zo'n budgetregalaar over te laten is menigeen van een koude kermis thuisgekomen.

Samenvattend: Het verhaal Budgeteer ziet er goed uit maar gezien de onzekerheid van kosten raad ik u aan om zeveel mogelijk eerst zelf te doen aan voorwerk en uw krediteuren te raadplegen in hoeverre die met aflossingen mee willen gaan.
Op die manier kunt u de kosten aan Budgeteer te betalen beter in de hand houden!.

Overigens blijf ik de gemeentelijke organisaties op dat gebied (o.a. de gemeentelijke kredietbank) de allerbeste oplossing vinden.

Grootvader

Fluppie
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2008 16:33

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Fluppie »

Bedankt voor de reactie!

Mijn administratie is geheel op orde. De Budgetteer hoeft alleen een regeling te treffen met de schuldeisers en daarna gaan de betalingen ook vanzelf. En dan 60 euro 3 jaar lang blijven betalen voor in principe "niets" is toch veel geld.
Een vrijblijvend gesprek met De Budgetteer heb ik al gehad.

Mijn voorkeur gaat ook nog steeds uit naar de gemeentelijke kredietbank, hopelijk kunnen zij uitsluitsel over de wachttijd geven en willen de schuldeisers hierop wachten...

godswonder
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 17:36

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door godswonder »

hier wil ik mijn verhaal eens kwijt ,ik zit al meer dan 7 maanden bij een budgetbeheer tot op de dag vandaag heb ik nog steeds geen ene bankoverzicht ontvangen wat er maandelijks betaald word van mijn inkomen,dat is toch gewoon belachelijk,eerst kreeg ik huishoudgeld en nou ineens niet ,ja mevrouw u moet maar wachten tot dat er weer geld op de rekening is ,terwijl er afgesproken is vanaf het begin dat ik wekelijks mijn huishoudgeld zou krijgen en hun maar zeggen in het begin ,van maakt u zich geen zorgen wij regelen al u financielle zaken,ze hebben tot op heden nog niets aan de boedel overdragen bij de bewindvoerder wsnp en in liegen is dat budgetbeheer heel goed in,ik zal de naam van dat budgetbeheer maar nou niet noemen,er komt genoeg op de rekening van mij en toch hebben ze de boedel niet kunnen betalen ,nou zit ik met nog een hogere schuld en zo kan ik nog heel wat gaan vertellen,als ik door blijf vertellen raak ik hier van overspannen,wie heeft de zelfde soort de rot ervaring met budgetbeheermet ,ik heb werkelijk gewoon geen huishoushoudgeld om te eten,wanneer ik vraag hoe moet ik eten dan krijg ik als antwoord ja u moet ook niet gaan lenen,sommige budgetbeheers zetten mensen hoger in de schulden.wat ik nou ga doen is uit het budgetbeheer stappen ,want in plaats financieel vooruit tegaan ,heb ik nou een schuld erbij.ze zeggen je mag geen nieuwe schulden maken ,wie maakt in dit geval een nieuwe schuld voor me,het budgetbeheer.mijn gehele inkomen komt bij het budgetbeheer ,wat moet ik doenv

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

budgetbeheer.

Lekker "christelijk"cluppie dan!

Grootvader

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door SJZ »

budgetbeheer.

Lekker "christelijk"cluppie dan!
Beste Grootvader,

Voordat je zo'n domme reactie plaatst kun je beter eerst lezen waar het over gaat. "De Budgetteer" is een christelijke club, maar godswonder heeft het over "EEN budgetbeheer". Dat zal dus wel een heel andere club zijn .....

godswonder
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 17:36

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door godswonder »

hallo even reageren,ik ben heel serieus iets aan het vertellen waar ik heel erg mee zit heb liever niet dat men grapjes over dit maakt,want dit gaat om een de financien,waarmee ik mensen die in schuldhulpverlening zitten en die verwezen zouden worden naar een budgetbeheer, en heel goed budgetbeheer te kiezen.wat ik vraag ,wat ik moet doen in mijn situatie,een budgetbeheer is dat je tekent en hun regelen je financielle.heb geen zin in dat bespotten van zeker zal het wel een christelijke clubie zijn.


sterkte

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Ik haalde budgetbeheer en Budgeteer door elkaar.
Dus Budgeteer wel "christelijk" bezig?

In ieder geval zag ik dat bij de stadsbank Oost-Groningen de regels staan waaraan een goed budgetbeheersorganisatie behoort te voldoen.


Grootvader.
die voor de duidelijkheid zijn eerdere reactie maar niet weghaalde

godswonder
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 mar 2008 17:36

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door godswonder »

hai ,nou weet ik wat u bedoelt met budgetteer,dat is een christelijke organisatie die mensen ook helpt met het beheren van hun inkomen en de financieelezaken goed op orde te zetten,nou eerlijke gezegt wil geen enkele budgetbeheer meer,ben bang dat ik weer zonder eten kom te zitten als ik budget beheer weer neem,maar goed.ik blijf vechten voor me rechten want dat budgetbeheer probeerde mij onder de plak te houden,sommige budgetbeheers doen wel goed hun werk,maar ik heb gewoon een vervelende rotervaring met een budgetbeheer en de naam zal ik niet schrijven om welke budgetbeheer het gaat.het gemene vanhet budgetbeheer vind ik dat ze mensen zonder eten laten,zo dwingen ze mensen om te gaan stelen,maar dat zit gelukkig niet mijn geaardheid.maar wilt u liever geen mensen bespotten,want mensen zitten soms werkelijk in de knoei met de financienen dan maakt u daar grapjes over.bedank voor uw advies

groetjes

Budgetteer Haaglanden
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 22:13

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Budgetteer Haaglanden »

Beste lezers,

Ik ben dus werkzaam als Budgetteer (die Christelijke Club).
Los van het feit dat het sowieso vervelend is als men problematische schulden heeft, moet mij van het hart dat er erg gemakkelijk gesproken wordt over fouten hier en fouten daar. Budgetbeheer en Budgetteer worden door elkaar gehaald en velen over een kam geschoren. De meeste spreken uit frustratie en dat is best te begrijpen.

Laat ik het een en ander recht zetten en verduidelijken:

Onze Christelijke achtergrond heeft niets te maken met onze keuze wie wij helpen; of je nu ook christen bent of moslim, hindoist, atheist of joods bent of welk ander geloof aanhangt wij willen vanuit onze eigen christelijke achtergrond bewogen zijn voor mensen die in nood zijn. Onze expertise ligt op schuldhulpbemiddeling en financiën en dus willen we mensen met een hulpvraag daarmee helpen.

Oorspronkelijk heeft de overheid de wet WSNP aangenomen om mensen met problematische schulden te helpen door hen volgens de NEN norm (de regels zoals je moet saneren) binnen drie jaar geheel schuldenvrij te maken eventueel met gedeeltelijke kwijtschelding aan het eind van het traject. Voorwaarde is dat er eerst een minnelijk traject moet zijn bewandeld, waarbij er onderling met de schuldeisers geprobeert wordt om tot een regeling te komen. Als dat traject mislukt dan kan iemand pas naar de WSNP (wat betekent dat de rechter bepaald).

Omdat de overheid een betrouwbare uitvoerder moest aanwijzen die deze WSNP ging uitvoeren heeft men de GKB van de gemeenten aangewezen. Al gauw bleek dat men vanwege het succes een te grote aanvraag kreeg en er wachtlijsten ontstonden. Particuliere personen en publieke instellingen (zoals kerken) werden geconfronteerd met deze wachtlijsten van het GKB. Omdat de nood vaak erg hoog is, dreigende huisuitzetting, energie afsluitingen, beslagleggingen etc. hebben veel van deze personen en bijvoorbeeld kerken gewoon willen helpen en zijn gaan proberen regelingen dte treffen voor de schuldenaren bij hun schuldeisers, zeg maar een minnelijk traject opzetten.

Wat vaak gebeurde is dat men het niet via de NEN norm deed. Wij van de Budgetteer werken via de NEN-norm! Daarnaast kreeg je natuurlijk ook bedrijfjes of personen die commerciële bedragen voor hun arbeid vroegen, waardoor de schuldenaren alleen maar die bedrijfjes zaten te betalen en geen of weinig af betaalden. Dit is natuurlijk schandalig, maar wij raden ook aan dat men zich goed laat voorlichten en om verantwoording vraagt. Nooit klakkeloos in zee gaan met niemand, zelfs niet het GKB.

Helaas zijn er zelf verkeerd bedoelende personen (malafide) die deze mensen zelfs oplichten en na verloop van tijd hebben ze meer problemen dan voorheen. Hiervoor is binnen de branche de NVVK opgericht. Een groep bedrijven en instellingen zijn een soort gedragscode gaan opstellen waar bonafide bedrijven zich aan moeten houden.

Dat is een goede zaak, maar als een instelling geen lid is zegt dat niet dat die persoon of dat bedrijf niet bonafide is. De Budgetteer is bijvoorbeeld geen lid omdat wij vinden, mede vanuit onze christelijke achtergrond, dat iedereen die om hulp vraagt geholpen moet worden! Volgens die NVVK regels worden vele aanvragen afgewezen. Bij de GKB is dat soms wel tot 60% !!! Al die mensen worden met een kluitje terug het riet ingestuurd. Waarom is dat dan zal je je afvragen. Gewoon omdat de regels worden toegepast. Voorbeeld een persoon heeft een eigen huis, geen hulp NVVK, een persoon heeft crimineel verleden, geen NVVK, een persoon heeft niet alle schulden opgegeven, geen NVVK enz enz. Terwijl niet iedereen met een eigen huis zijn huis hoeft te verkopen, niet elke crimineel wil na zijn straf weer terug crimineel zijn. Niet elke vergeten schuld berust op opzet.

Zo zijn er nog vele redenen. Wij van de Budgetteer hebben een eigen gedragcode opgesteld (vraag er maar naar) en die is voor 95% gelijk aan de NVVK maar bied ook voor die uitzonderingen hulp. Bovendien is onze gedragscode 100% geënt op de NEN norm en dat is de wettelijke norm niet de NVVK. Ook al zeggen veel deurwaarders dat. Bij ons wordt 90% geholpen, soms met een kleine wachttijd maar uiteindelijk altijd. Niet alle trajecten lukken en ook onze cliënten worden soms doorgewezen naar de WSNP (helaas) maar dat is dan omdat er geen andere optie is. Dat is ons niet verwijtbaar.

Tenslotte die kosten. Die zijn niet geheel uit de lucht gegrepen. Er is een tabel met een staffel. Immers iemand met 45 schuldeisers is arbeidintensiever dan een met 3 schuldeisers. Daarnaast heeft elk persoon een andere begeleiding nodig. Vaak zijn er ook andere zorgen. Die helpen we ook in kaart brengen en via een zusterorganisatie door te verwijzen zodat er een integrale aanpak is. Kortom er is bij ons de Budgetteer niets geheimzinnig.

De overheid heeft om een eind te maken aan de malafide bedrijfjes die er nu eenmaal ook tussen zitten een besluit genomen om alle bedrijven dus ook GKB en alle NVVK-ers en al die anderen (dus ook wij) te verplichten ons tussen 01/01/2009 en 31/12/2010 om ons te certificeren met een NEN certificaat (examen). Dat is immers de norm, niets anders. De Budgetteer werkt al volgens de NEN norm, maar moet ook dat NEN examen doen. Daartoe gaan komende maanden alle Budgetteer kantoren op cursus bij Progresz (hogeschool) en voor de zomer heeft De Budgetteer waarschijnlijk als eerste al haar kantoren gecertificeerd.

Tenslotte nog dit. Maken wij dan geen fouten? Ja, ook bij ons gaat wel eens iets fout. Meestal geen ernstige fouten. En als dat toch gebeurd dan hebben we een klachtenregeling. De Stichting de Budgetteer onderzoekt dan intern wat er fout ging en adviseren voor een oplossing. Als dan nog de klacht niet goed verholpen is, hebben we nog een externe instantie die kan meekijken hoe of wat. Uiteindelijk heeft iedereen natuurlijk ook nog de mogelijkheid om via een rechtprocedure zijn recht te halen. Tot op heden hebben wij van de Budgetteer daar geen ervaringen mee. Gelukkig maar, want onze kantoren worden gecoached, getraind en geïnformeerd vanuit de Stichting en vanwege onze christelijke achtergrond zijn we heel zorgvuldig met interne misstanden. Dit omdat wij vanwege onze geloofsovertuiging helaas ook zoals uit sommige reacties op vrije forums, sneller de maat genomen wordt alleen maar vanwege dat Christelijke karakter. Maar goed waarschijnlijk zegt dat meer over de schrijvers van die stukjes dan over ons. Wij doen gewoon ons maatschappelijke best en zijn betrokken bij iedereen die problematische schulden heeft.

missieMas
Berichten: 14
Lid geworden op: 28 mei 2007 20:41

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door missieMas »

Hoe zit het dan met de zogenoemde sponser?? :?
en waarom zou een sponsor dat doen?

en hoe komt het dat mensen geen huishoudgeld krijgen en er geen overzichten worden uitgedeeld?

Budgetteer Haaglanden
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 feb 2009 22:13

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door Budgetteer Haaglanden »

Beste,

Ik ken natuurlijk niet de achtergrond waaruit u dit vraagt. Wellicht heeft u een nare ervaring gehad of zit daar nog in. Wij van Stichting de Budgetteer, die momenteel vertegenwoordigd wordt door 20 zelfstandige vestigingen, die overigens allemaal onze gedragscode onderschrijven, proberen zo onbaatzuchtig mogelijk mensen met financiële problemen te helpen. Het zou kunnen dat daarbij soms fouten gemaakt worden, meestal geen ernstige, maar toch ook minder plezierige gevolgen kunnen soms het gevolg zijn. Daar allereerst excuses voor. Wij hebben echter een driedubbele klachtenprocedure, allereerst kunt u het kantoor aanspreken op vermeende fouten, daarna de Stichting vragen dingen uit te zoeken en te assisteren in het herstellen indien er inderdaad iets fout gaat. En als u dan nog niet afdoende geholpen bent, dan hebben wij een externe klachtenprocedure als laatste mogelijkheid door ons geboden. Tenslotte kunt u altijd nog via maatschappelijke instanties als Radar of gewoon een juridisch loket inschakelen. Wel moet mij van het hart dat vaak mensen eerst de media of internet gebruiken en dan pas de normale weg voor klachten volgen. Mijn ervaring is dat de meeste klachten deels door de cliënt zelf veroorzaakt wordt en soms door een combinatie van miscommunicatie en een te lage betrokkenheid van de cliënt. Begrijp me goed, de meeste zaken gaan prima, maar sommige zaken zijn door de houding van cliënt zelf veroorzaakt. Feit blijft wij bemiddelen in de schuldproblematiek van de cliënt, maar dat is en blijft een samenwerken om voor de cliënt er uit te komen.

M.b.t. Sponsorschap het volgende:
Soms is de aflossingscapaciteit zo klein dat als er voor onze hulp ook de administratieve kosten afgetrokken worden er geen minnelijk traject gestart kan worden, dan is het fijn dat soms de werkgever, de kerk, of familie deze kosten op zich neemt om ons in staat te stellen u te helpen. Bovendien werken wij nu sinds 2008 samen met stichting Saron, voor eventuele hulp waarbij een persoongebonden budget aan de orde is. De sponsering vindt dan via die weg plaats. De bewwegredenen voor een sponsor kunnen zijn, dat een werkelijke weg naar de WSNP een nog lastigere kan zijn. De hulp vanwege wachtlijsten bij sommige GKB's te laat zou komen als men moest wachten. Men de cliënt z.s.m. wil helpen en daarvoor de sponsoring op zich neemt omdat de cliënt meestal al jaren van stress en ellende achter zich heeft voordat hulp gezocht word en men bereid is zo door sponsering te helpen.

Uw laatste vragen hebben volgens mij met een persoonlijk geval te maken. Ik ken uw dossier niet. Maar soms als er geen geld op de bewindvoerderrekening binnenkomt (werkloosheid en voordat UWV de uitkering geregeld heeft) dat dus ook het leefgeld stagneert. Er kunnen ook andere redenen zijn maar daarvoor verwijs ik u naar de gebruikelijke weg via de klachtenregeling. Wat betreft de verantwoording op papier. U kunt aan de kantoorhouder vragen om een maandelijks overzicht. De meeste kantoren zullen dit zelf al verstrekken, vraagt u er anders gewoon naar.

yelle01
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2009 22:00

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door yelle01 »

hallo,
ik wil even reageren op dit alles.
wij zijn nu deze maand precies een jaar bij de butgetteer bezig.
en wij zijn heel erg tevreden.
die administatie kosten en die begeleidings kosten zijn echt niet erg als alles voor je opgelost word.
alles gaat in overleg, we worden ook vriendelijk behandeld.
op je afschriften kun je precies zien wat er elke maand afgelost word.
en het leefgeld wat je krijgt is ook heel goed te doen.
je moet er wel echt voor gaan.

flipie
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2009 12:53

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door flipie »

de budgetteer is in 1 zin

MENSEN DIE IN DE AFGROND ZITTEN NOG VERDER ER IN TE WERKEN

ze zijn zo christelijk dat ze wel met der poten aan mijn kind zitten
schulden ik kwam daar 6000 euro schuld ga nu weg 10000 schuld

bedankt

sjorskuhh21
Berichten: 24
Lid geworden op: 19 mei 2009 19:48

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door sjorskuhh21 »

Een tip voor alle mensen die écht willen werken aan hun schulden, en die een hoge schuld (dus zeg maar hoger dan 7500 euro) hebben;
Google een bewindvoerderskantoor bij jou in de buurt, of als je echt geen uitweg meer ziet, bel eens een advocaat of Het Juridisch Loket, en vraag naar de mogelijkheden van WSNP (Wet schuldsanering natuurlijke personen).
Er is echt nog wel een uitweg, maar je moet er wél aan willen werken.

J091081
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2009 14:17

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door J091081 »

Ik zit nu met mijn gezin een maand bij de budgetteer.
Het voorstel gesprek was erg aangenaam.
Wij hebben alle financiëlle zaken overgedragen aan deze meneer, alleen hebben we tot heden niks meer gehoord, terwijl we eigelijk nog een afspraak hadden staan op 15 mei met meneer.
Nu is deze meneer 3 weken op vakantie en zijn vervanger is niet aan de telefoon te krijgen en we hebben besloten het hoofd kantoor te bellen.
Nu is het hopen dat we als nog geholpen gaan worden, omdat het vakantie geld e.d. ook binnen is gekomen en wij absoluut niet weten wat er nu wel en niet betaald moet worden, terwijl er allemaal beloftes waren vanuit de budgetteer.
Even voor de goede orde, ik heb het over de christelijke www.budgetteer.nl.
Ik zal het forum aanvullen mocht ik meer weten over de behandeling en uitvoering van deze instansie.

Groet,

Jeff

flipie
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2009 12:53

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door flipie »

ik hoop dat het goed uitpak voor je het hoofdkantoor houd bij de andere kantoren de hand boven het hoofd ik kan je alleen adviseren om iedere maand een overzicht te vragen heb je die niet zoek dan een ander heel snel want mijn ervaring is niet goed maar vraag van alles wat ze doen een kopie en een overzicht

gr

FHV
Berichten: 89
Lid geworden op: 22 feb 2008 18:37

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door FHV »

Knap dat je al aan de NEN normen voldoet, ze zijn nog niet eens officieel vastgesteld.

J091081
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2009 14:17

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door J091081 »

Inmiddels is meneer Adriaanse weer langs geweest en heeft laten zien hoe zij werken.
Zag er allemaal erg goed uit, alleen moeten tot op vandaag nog alles zelf doen en is er nog geen bewindvoerders rekening geopend.
Ik zie momenteel de schulde alleen maar oplopen en niet afnemen en we zitten een beetje met het handen in het haar.

Nu weten wij dat er problemen zijn in zijn privé situatie met zijn zoon (medisch) dus willen wij hem ook zo min mogelijk lastig vallen, maar toch moet er ook wat aan onze situatie veranderen.

Het verhaal wordt vervolgt.

Groet,
Jeffrey

J091081
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 mei 2009 14:17

Re: Ervaringen De Budgetteer

Ongelezen bericht door J091081 »

Al een geruime tijd heeft de bugetteer Haaglanden mijn rekeningen in beheer, maar ik heb nu al even niks meer vernomen.
Reacties blijven uit :(
Ook heb ik gevraagd om een overzicht wat er nu betaald is en wat niet, maar deze heb ik tot de dag van vandaag nog niet ontvangen.
Ik blijf nog hoop hebben in de organisatie, maar er speelt af en toe twijfel.

gr. Jeff

Gesloten