LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ex partner kinderen die hem niet kennen
Re: ex partner kinderen die hem niet kennen
U bent getrouwd met de man die uw kinderen heeft erkend. De biologische vader kan helemaal niets meer doen.
-
Inderdaad! Ik begrijp uw angsten wel, gezien uw ervaringen, maar u hoeft niet bang te zijn.
De biologische " vader" heeft juridisch geen poot om op te staan, dus laat hem maar bluffen en iets proberen.
Hopelijk kunt u de zorgen nu opzij zetten en genieten van de komende feestdagen...
De biologische " vader" heeft juridisch geen poot om op te staan, dus laat hem maar bluffen en iets proberen.
Hopelijk kunt u de zorgen nu opzij zetten en genieten van de komende feestdagen...
ZUCHT. Wat een achterlijke reactie. Echt, m'n bek vol tanden.lies-oostveen schreef:Neemt de man met wie u nu getrouwd bent en die uw kinderen erkend heeft dan geen actie om u te beschermen ? Ik begrijp dat u een buitenlandse bent...is er sprake van eerwraak ?
https://www.rijksoverheid.nl/contact/co ... erd-geweld
Ik sluit me trouwens bij Leo aan. TS, op twee gegeven momenten vond je jouw ex goed genoeg om een kind mee te baren. En nu teken je hem af als een bron van kwaad en werk je op allerlij aannames zonder ook maar zijn advocaat gesproken te hebben. Hoe weet je uberhaupt dat hij de voogdij wil overnemen als je zijn advocaat niet hebt gesproken. Naar jouw eigen zeggen omdat "iedereen" dit zegt?!
Als hij de biologische vader is, en meent veranderd te zijn dan heeft hij het recht gehoord te worden en wanneer geschikt omgang te krijgen met de kinderen.
Dat de kinderen niet van zijn bestaan weten is eerder jou aan te rekenen dan hem. De kinderen hebben het recht hun te weten wie hun vader is, en dat recht ontneem je ze. Als de vader ongeschikt is, vertel je dat er bij.
Sorry dat ik het zo voor zn raap zegm maar het klinkt alsof je de man wil terugpakken op jullie verleden, en de kinderen daarvoor inzet. Uit je post lees ik dat het je meer te doen is om de kinderen bij hem weg te houden dan dat je nog bang bent voor geweld.
Als hij de biologische vader is, en meent veranderd te zijn dan heeft hij het recht gehoord te worden en wanneer geschikt omgang te krijgen met de kinderen.
Dat de kinderen niet van zijn bestaan weten is eerder jou aan te rekenen dan hem. De kinderen hebben het recht hun te weten wie hun vader is, en dat recht ontneem je ze. Als de vader ongeschikt is, vertel je dat er bij.
Sorry dat ik het zo voor zn raap zegm maar het klinkt alsof je de man wil terugpakken op jullie verleden, en de kinderen daarvoor inzet. Uit je post lees ik dat het je meer te doen is om de kinderen bij hem weg te houden dan dat je nog bang bent voor geweld.