Ik bezocht onlangs SpaWeesp voor een ontspannen middag. Met een fijn arrangement inclusief diner, lekker makkelijk.
Maar bij de afrekening werd abusievelijk toch 2x een extra diner in rekening gebracht. Bij het afrekenen vond ik de factuur hoog, maar in de drukte, iedereen checkte op het einde van de avond uit, controleerde ik de bon niet. Thuis gekomen deed ik dat wel: er was €39,90 te veel in rekening gebracht. Ik reageerde direct via een klachtenformulier, een telefoonnummer was niet te vinden.
Een dag later kreeg ik bericht. Jammer maar ik had ter plekke moeten reageren. Nu was het te laat en kon men niets voor me doen. Dag €39,90
Wat zijn dat voor praktijken? Een bedrijf maakt een duidelijke fout maar weigert dat te compenseren. Hoe kan het dat een bedrijf daarmee wegkomt, is er geen instantie die hier iets aan kan doen? Zeer frustrerend.
Fout in afrekening SpaWeesp, maar geen terugbetaling
Re: Fout in afrekening SpaWeesp, maar geen terugbetaling
Vanuit het bedrijf is dit natuurlijk pure quatsch, een fout moeten ze corrigeren.
Gezien hun antwoord vermoed ik echter dat er iets meer speelt. Welke klacht heb je precies ingediend? (dus de tekst) En wat was de exacte tekst van hun reactie. Het klinkt namelijk alsof ze aangeven dat zij niet meer kunnen nagaan of jij daadwerkelijk dubbel gefactureerd bent.
Gezien hun antwoord vermoed ik echter dat er iets meer speelt. Welke klacht heb je precies ingediend? (dus de tekst) En wat was de exacte tekst van hun reactie. Het klinkt namelijk alsof ze aangeven dat zij niet meer kunnen nagaan of jij daadwerkelijk dubbel gefactureerd bent.
Volgende keer wel altijd direct controleren.
Re: Fout in afrekening SpaWeesp, maar geen terugbetaling
Het is wel gebruikelijk dat dergelijke fouten direct aangegeven moeten worden. Op het moment zelf is duidelijk of er bijvoorbeeld twee gasten meegegeten hebben, een dag later is dat voor degene achter de telefoon/ mail niet meer te achterhalen.
Aygulf
vindt dit leuk
Re: Fout in afrekening SpaWeesp, maar geen terugbetaling
Ideaal voor bedrijven, van die klanten die gewoon betalen en pas later gaan kijken of het wel klopt.