En naar welke overkoepelende organisatie kan ik heen om over de betrokken verzekeringsmaatschappijen, een klacht in te dienen om de tactieken van hun aan de kaak te stellen. Ik wil een rijdende BMW terug, niet meer dan dat!
De rammelende motor van mijn BMW is i.o.v. mij door een garage bedrijf Carprof (geen Bovag) uitgebouwd, en door 'Motoren Revisie Weert' gereviseerd, met garantie in September 2017.
Na 2 maanden loopt gereviseerde motor vast op 17 November 2017.
Na geruzie tussen beide verzekeraars garage en revisiebedrijf , en vele e-mails, aansprakelijkheidstellingen, en tijdsvertragingen tot 3 X toe schade expertise uitgevoerd door erkende expertisebureaus als CED en DEKRA in opdracht van rechtsbijstand garagebedrijf,
waarvan de laatste 3e expertise op 16 Mei 2018 jl. waar tot op heden geen rapport van klaar is.
Nader info ontvangen bij 2 advocaten kantoren in Weert over rechtsgang, en consumentenrecht, wil ik geen advocaat en rechtbank kosten. De motorrevisie heeft al meer dan 6700,- euro gekost. Maar een schadevergoeding door een rechter mag blijkbaar ook niet, om de onkosten te betalen aan rechtspraak en advocaat. Ik hoef er zelf niks aan te verdienen, ik wil een rijdende auto terug!
Zelf had ik geen rechtsbijstand, nu dus wel, maar dat mag de ARAG weer niet oppakken voor mij.
In 1e expertise stond als eindrapport dat garagebedrijf geen verwijdbare fouten heeft gemaakt, en Motoren Revisie Weert, al het motorblok in z’n geheel gedemonteerd en grondig gereinigd heeft waardoor de oorzaak niet vast te stellen is. In de 2e expertise tegenpartij revisiebedrijf is aangegeven dat er zonder olie gereden is, wat onmogelijk is doordat er geen foutcodes enz. in het motormanagement aangegeven is, en geen noodloop enz. m.a.w. technisch aangetoond dat dit niet de oorzaak is. Er was door garagebedrijf ook 4.5 ltr olie afgetapt voor 2e demontage.
Het 3e bindende expertise rapport van DEKRA i.o.v. rechtsbijstand garagebedrijf, van 16 Mei 2018 jl. is tot op heden nog niet klaar,....

De auto had ik na 3 maanden geschorst in Januari 2018 bij de RDW, en de All-risk verz. stop gezet, maar nu gaat het wel heel lang duren zo,

misschien een zaak voor op TV bij Radar?