Bij mij wordt sinds Augustus zonder toestemming maandelijks 15 euro afgeschreven
Zoekend op internet blijkt dus dat al in 2006 door Radar gewaarschuwd werd voor dit "bedrijf".
Zijn er nog meer gedupeerden en wat kan hier aan gedaan worden?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Wil je een serieus antwoord op wat er nog mer gedaan kan worden? In dat geval:elly.konstapel schreef:Ondanks het feit dat al 10 jaar wordt gewaarschuwd voor Global Collect zijn ze nog actief.
Bij mij wordt sinds Augustus zonder toestemming maandelijks 15 euro afgeschreven
Zoekend op internet blijkt dus dat al in 2006 door Radar gewaarschuwd werd voor dit "bedrijf".
Dus wat kan je eraan doen? Vooral zelf eens contact opnemen met dit bedrijf, en als je hier vragen hebt, voldoende informatie geven. Met jouw bericht kan - helaas - niemand iets.Adres: Planetenweg 43-59, 2132 HM Hoofddorp
Telefoon: 023 567 1500
Zomaar? Staat er geen kenmerk / reden bij?elly.konstapel schreef:Ondanks het feit dat al 10 jaar wordt gewaarschuwd voor Global Collect zijn ze nog actief.
dus omdat een consument eurotekens in de ogen krijgt (u noemt het argeloos of naïef of dom) bij een aanbod op groupon, hier met het volle verstand op klikt en akkoord gaat met het verdienen van de vele euro's, voor het gemak even vergeet dat hier dan ook nog een abonnement met vaste maandelijkse kosten aan vast zit, is opeens de betaalprovider de boosdoener.elly.konstapel schreef:Mijn verontwaardiging is inmiddels aaanzienlijk minder omdat Winkelenensparen , prompt heeft gereageerd op mijn boze brief en het :abonnement" met onmiddellijke ingang heeft beëindigd. Toch blijft het gevoel dat de manier waarop ik een abonnement zou zijn aangegaan een slimme truc is.
(Argeloos ,misschien naïef of dom op ja klikken bij een aankoop bij Groupon) Global Collect incasseert bij al die domme, naïeve `"ja klikkers" en ik ben zo'n 100 euro lichter.
Even kijken of ik het goed begrijp.elly.konstapel schreef:(Argeloos ,misschien naïef of dom op ja klikken bij een aankoop bij Groupon) Global Collect incasseert bij al die domme, naïeve `"ja klikkers" en ik ben zo'n 100 euro lichter.
, maar de contactgegevens moet ik je aanleveren?elly.konstapel schreef:Zoekend op internet blijkt dus dat al in 2006 door Radar gewaarschuwd werd voor dit "bedrijf".
. Gedupeerden van wat eigenlijk?elly.konstapel schreef:Zijn er nog meer gedupeerden en wat kan hier aan gedaan worden?
"Honderden anderen" is een relatief begrip, hoeveel procent van het totale klantenbestand is dat ?Zo is dat en met mij honderden anderen.
maar heel eerlijk gezegd doen die 100 anderen er niet heel erg toe in dit geval.elly.konstapel schreef:Na de naam gegoogled te hebben schrok ik van het aantal klachten op internet. Dus het bedrijf wordt al sinds 2006 "aan de schandpaal genageld" . De ervaringen van anderen komen overeen met die van mij.