| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoe kan ik mij afmelden voor Klacht.nl?
-
Gerard/José
Hoe kan ik mij afmelden voor Klacht.nl?
Ik heb mij ingeschreven bij Klacht.nl via Internet. Toen ik de algemene voorwaarden las besloot ik van deze dienst af te zien. Wettelijk kan dat binnen 3 dagen. Op mijn reactie kreeg ik steeds een no reply bericht. Het correspondentie/E-mail adres van Klacht.nl kan ik nergens herleiden. Ook via de Kamer van Koophandel niet.
Heeft iemand hier ervaring mee?
-
renewouters
Re: Hoe kan ik mij afmelden voor Klacht.nl?
Klacht indienen op klacht.nl misschien?
Maar op zich wel weer typisch: klagen over anderen faciliteren maar zelf kennelijk een zooitje er van maken. Iets met een balk en een splinter.
Maar op zich wel weer typisch: klagen over anderen faciliteren maar zelf kennelijk een zooitje er van maken. Iets met een balk en een splinter.
Laatst gewijzigd door renewouters op 11 nov 2017 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Hoe kan ik mij afmelden voor Klacht.nl?
Gerard/José schreef:Ik heb mij ingeschreven bij Klacht.nl via Internet. Toen ik de algemene voorwaarden las besloot ik van deze dienst af te zien. Wettelijk kan dat binnen 3 dagen. Op mijn reactie kreeg ik steeds een no reply bericht. Het correspondentie/E-mail adres van Klacht.nl kan ik nergens herleiden. Ook via de Kamer van Koophandel niet.
Op dit contactadres geschreven?
https://www.klacht.nl/contact/
of deze:
[email protected].