Advies als je dat niet wilt: NU direct opzeggen.
Hotelbon hanteert volgens de voorwaarden op de site een opzegtermijn van 1.5 maand. Dus wees er snel bij.
Wijzelf werden plots (helemaal vergeten dat die bon/jaarkaart ooit gekocht was) geconfronteerd met "alstublieft, uw nieuwe jaarkaart" en het automatisch afschrijven van €59.95.
Vreemd, noch ik noch mijn vrouw is ooit akkoord gegaan met een abonnement. Dat dat in de voorwaarden op de site (overigens erg lastig te vinden - een miniem linkje onderaan hun pagina) staat is leuk voor hotelbon, maar ik heb die voorwaarden nooit eerder gezien of gehoord. Juridisch gezien dus ook al niet in de haak. Maar het gemakkelijkst is natuurlijk gewoon op te zeggen binnen de voorwaarden, dan hoef je je recht niet meer te halen maar is het je al gebracht zal ik maar zeggen.
Voor onszelf is dat te laat (behalve dan dat Hotelbon mij nu eerst eens mag aantonen dat zij ons destijds wel kennis hebben laten nemen van hun voorwaarden; ongewenst gedoe dus), maar nogmaals bij deze aan iedereen die niet hetzelfde wil meemaken als wij:
NU OPZEGGEN DIE HOTELBON JAARKAART
Hopelijk ben je nog op tijd!
Luister ook naar: http://www.bnr.nl/?service=player&type= ... 3202130600
Als je een tevreden abonnee van de hotelbon bent, is dit bericht natuurlijk niet voor jou bestemd...