LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hulp bij problemen bewindvoering!!!!!

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
scar0492

hulp bij problemen bewindvoering!!!!!

Ongelezen bericht door scar0492 »

hallo ik heb een vraag over bewindervoering de afspraken waren dat ik 1 jaar daar zal zitten en dan werd over genomen na bijna 6 jaar gebeurt er niks zit ik er nog zelfs de leef geld storten ze niet elke week ik moet overal achteraan lopen word niet goed geregelt wat kan ik hier aan doen ik hoop dat er iemand is die raad heeft voor me mvg scar

sjohie

Re: hulp bij problemen bewindvoering!!!!!

Ongelezen bericht door sjohie »

scar0492 schreef:hallo ik heb een vraag over bewindervoering de afspraken waren dat ik 1 jaar daar zal zitten en dan werd over genomen na bijna 6 jaar gebeurt er niks zit ik er nog zelfs de leef geld storten ze niet elke week ik moet overal achteraan lopen word niet goed geregelt wat kan ik hier aan doen ik hoop dat er iemand is die raad heeft voor me mvg scar
Je kan een klacht over een bewindvoerder schriftelijk neerleggen bij de desbetreffende rechter-commissaris lees ik hier.

Rim69

Ongelezen bericht door Rim69 »

Met wie zijn die afspraken gemaakt?

scar0492

Ongelezen bericht door scar0492 »

de afspraken zijn gemaakt tussen mijn en de bewindvoering

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

scar0492 schreef:de afspraken zijn gemaakt tussen mijn en de bewindvoering
Wat vioor afspraken en om welk bewind gaat het?? Vrijwillig?

Gewoondiekleine

Ongelezen bericht door Gewoondiekleine »

1 jaar lijkt mij wel een erg korte periode voor bewindvoering. Dan is alles opgestart en dan kan je alweer onder bewind vandaan.

Ik zou eerst proberen met je bewindvoerder te praten en te kijken waarom hij/zij jou nog steeds onder bewind heeft staan. Kom je er samen echt niet uit dan kan je altijd een brief naar de rechtbank sturen.

Harrie Kierie

Ongelezen bericht door Harrie Kierie »

Gewoondiekleine schreef: Ik zou eerst proberen met je bewindvoerder te praten en te kijken waarom hij/zij jou nog steeds onder bewind heeft staan. Kom je er samen echt niet uit dan kan je altijd een brief naar de rechtbank sturen.
Advies 6 maanden na dato, waar de TS na het plaatsen van het bericht het forum niet meer bezocht heeft. Een beetje zinloos.

Gesloten