LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] inbeslagname goederen
-
inbeslagname goederen
wij zitten met het volgende probleem het gaat om ca 800 goederen die bij ons in beslag zijn genomen het varierd van auto s en aanhangers elecktroninca en huisraad etc etc ik kocht een keer een aanhangwagen die later gestolen bleek te zijn wat ik dus niet wist de politie komt hier en vraagt gelijk een huiszoeking aan waarbij ze zon beetje ons hele hebben en houden in beslag nemen omdat het michien mogelijk van diefstal afkomstig is kan dat maar zo en hoe lang duurt zo iets ze hebben alles van ons ook ons geld wat we geleend hadden voor het aflossen van schulden etc en ook de autos en kenteken bewijzen we kunnen de auto s nu niet verlegen van de schorsing waarbij die automatich komt te vervallen waarna je weer boetes gaat krijgen omdat de autos niet zijn gekeurd of niet in de verzekering zitten we zitten met ons handen in het haar kan dit allemaal maarzo we weten neit waar we het zoeken moeten wie o wie kan ons helpen komt dit gewoon dat de politie zit te treiteren omdat ik een strafbald heb van bijna 10 jaar geleden ? we hebebn een advocaat en die stuurt ook brieven naar de oficieer van justitie maar helaas ook nog geen reactie op of moeten we naar de krant toe stappen hoe politie veendam te werk gaat ??? we weten het ook niet meer we hopen dat er hulp komt
-
Re: inbeslagname goederen
Probeer de ombudsman: http://www.ombudsman.nl/
-
- Contacteer:
Niet noodzakelijk. Soms handelen ze naar aanleiding van een anonieme tip.quantas01 schreef:Justitie kan overgaan tot beslaglegging maar dan heeft men toch erg bruikbare info dat je in gestolen spullen handelt.
Van de week nog in de krant, vier marokkanen met behoorlijk geweld opgepakt, omdat er een anonieme tip was geweest dat ze een overval gepleegd zouden hebben.
Mischien ergens een gevalletje jaloezie of rancune - en iemand een anonieme tip gedaan?
Daarnaast, de organisatie bij de politie is ook een zooitje - dus ik zou het niet zo 100% durven stellen zoals jij doet.
Ach ja, inderdaad een hele rare conclusie.....antileugens schreef:Trek je niet teveel aan van quantas01: Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
Het enige wat we hier hebben is iemand met 800 goederen varierend van auto's, aanhangers tot allerlei electronica waarbij vaststaat dat in ieder geval 1 zaak gestolen is, en waarbij de beschuldigde een strafblad heeft ( toevallig voor heling?).
Hoe durft de politie! En hoe durft quantas01 zich af te vragen of hier hele verhaal staat!
Ga maar weer lekker terug naar je MLM posts antileugens, daar schijnen een hoop mensen lekker te slapen.
-
Beste,
Ik ga daarom vanuit dat je bedrijfsmatig in deze artikelen handelt.
Dan weet je ook heel goed dat je een toetsbare administratie moet bijhouden en dat er hogere eisen gesteld worden aan het onderzoek naar de herkomst van de goederen, dan een particulier.
Het zou zomaar kunnen dat je nu beschuldigd wordt van heling, ze hebben tenslotte al een goed gevonden wat van diefstal afkomstig is.
Enfin, het lijkt me niet dat je in staat bent om de politie te beschuldigen van onoirbaar handelen,
en... oi , ik ben het volledig met jouw eens ....
Ik weet niet voor een huishouden jullie hebben, maar 800 goederen, varierend van auto´s tot electronica en huisraad, lijkt me erg veel voor een particulier.wij zitten met het volgende probleem het gaat om ca 800 goederen die bij ons in beslag zijn genomen het varierd van auto s en aanhangers elecktroninca en huisraad etc etc i
Ik ga daarom vanuit dat je bedrijfsmatig in deze artikelen handelt.
Dan weet je ook heel goed dat je een toetsbare administratie moet bijhouden en dat er hogere eisen gesteld worden aan het onderzoek naar de herkomst van de goederen, dan een particulier.
Het zou zomaar kunnen dat je nu beschuldigd wordt van heling, ze hebben tenslotte al een goed gevonden wat van diefstal afkomstig is.
Enfin, het lijkt me niet dat je in staat bent om de politie te beschuldigen van onoirbaar handelen,
en... oi , ik ben het volledig met jouw eens ....
-
Er worden door de forumvervuilers weer eens conclusies getrokken zonder dat de feiten bekend zijn. En als je daar wat van zegt beginnen direct de persoonlijke aanvallen weer. Het word toch eens tijd dat de moderator mensen met een dergelijke lynchmentaliteit aanpakt. Ze dragen niets bij, bieden geen hulp en zitten hier enkel maar op anderen in te hakken.
Aangezien ik het beu ben dat hier sommige mensen als enige doelstelling het overtreden van de forumregels hebben worden ze bij deze gemeld.
Aangezien ik het beu ben dat hier sommige mensen als enige doelstelling het overtreden van de forumregels hebben worden ze bij deze gemeld.
-
Beste oi,
Het bijkt maar weer eens dat je moderators hebt en surrogaat moderator,
Deze laatste is eigenlijk alleen maar bezig zijn om mede forumleden proberen te bannen. Zonder succes overigens.
Vertel gewoon je mening en geef je advies. laat je niet door een betweter de mond snoeren
Het bijkt maar weer eens dat je moderators hebt en surrogaat moderator,
Deze laatste is eigenlijk alleen maar bezig zijn om mede forumleden proberen te bannen. Zonder succes overigens.
Vertel gewoon je mening en geef je advies. laat je niet door een betweter de mond snoeren
-
Dat van dat advies hebben we helaas nog niet gezien en aan meningen hebben we niks, zeker niet als ze niet of feiten gestaafd zijn.Vertel gewoon je mening en geef je advies.
Hou je gewoon aan de forumregels en vervuil het prikbord niet met je asociale beledigende opmerkingen naar andere forumleden toe en er is niks aan de hand. Dus ook niet met laster en smaad aankomen omdat je personen door elkaar haalt.
-
Beste,
Enfin zo zie je maar weer de houdbaarheid van de uitspraken van anti-leugens is minder dan een maand.
Enfin, dit is een forum en meningen zijn van harte welkom. ( onzin bijdragen van jouw niet overigens )
En ik was hier al zo blij mee, verlost van zijn stompzinnige reacties.En zoals gezegd zal ik verder niet meer reageren op sg.
Enfin zo zie je maar weer de houdbaarheid van de uitspraken van anti-leugens is minder dan een maand.
we dat is zeker koninklijk meervoud. Of bedoel je nu de moderator en jijzelf....aan meningen hebben we niks
Enfin, dit is een forum en meningen zijn van harte welkom. ( onzin bijdragen van jouw niet overigens )
-
Die uitspraak heb je uit een andere topic geplukt en zo verdraai je mooi mijn woorden. Overigens is je uitspraak "stompzinnige reacties" een belediging en daarom gemeldEn ik was hier al zo blij mee, verlost van zijn stompzinnige reacties.
we dat is zeker koninklijk meervoud. Of bedoel je nu de moderator en jijzelf....
"we" is de lezer in het algemeen. Is dat te moeilijk voor je te begrijpen of zoek je spijkers op laag water?
a. Meningen die als feiten gepresenteerd worden en als doel hebben iemand te beledigen niet; die zijn in strijd met de forum regelsEnfin, dit is een forum en meningen zijn van harte welkom. ( onzin bijdragen van jouw niet overigens )
b. Kun je me in dit topic een zinnige bijdrage van jezelf aanwijzen?
Ik zal overigens ook in dit topic even verder niet reageren totdat de moderator uitspraak heeft gedaan.
-
jouw woorden zijn jouw woorden, en het topic is niet van belang. Overigens heb je dit in zijn algemeenheid daar gemeldDie uitspraak heb je uit een andere topic geplukt en zo verdraai je mooi mijn woorden
Ik heb er niks aan je woorden toegevoegd. Jij hebt daar aangekondigd niet meer op mijn bijdragen te reageren, Nu hou je daar aan, is voor je eigen gemoedsrust beter
Nee, maar je kan niet voor alle lezers spreken. een groot deel heeft een andere mening dan jij hebt."we" is de lezer in het algemeen. Is dat te moeilijk voor je te begrijpen of zoek je spijkers op laag water?
Kun je me in dit topic een zinnige bijdrage van jezelf aanwijzen?
Ja hoor, al mijn bijdragen, zelfs die waar ik je de les lees...
Jij bent echt mod minded he, zonder kan je schijnbaar niet haal die anti maar voor je naam weg want 99,9% wat je uitkraamt is gezwets of leugens.Ik zal overigens ook in dit topic even verder niet reageren totdat de moderator uitspraak heeft gedaan.
800 artikelen is erg veel voor een particulier dat is 1 ding wat vaststaat, na een anonieme tip kan men evt een inval doen maar daar gaat wel wat onderzoek aan vooraf vergeet dat niet.
Ze trekken echt niet heel de registers open als er 1 ding gestolen blijkt te zijn en dan al zeker niet op 800 artikelen.
En hoe durf ik me af te vragen of heel het verhaal hier staat, zoals zovaak hier staat er gewoon precies wat men wil neerzetten om zichzelf in te dekken en de schuld bij een ander te leggen.
Beslag leggen gaat niet over 1 nacht ijs daar zit veel meer achter vergeet dat niet
Grappig. Heb even een paar postjes van je bekeken:antileugens schreef: Hou je gewoon aan de forumregels en vervuil het prikbord niet met je asociale beledigende opmerkingen naar andere forumleden toe en er is niks aan de hand.
antileugens schreef:Misschien moet je toch eens leren lezen
antileugens schreef:Ook liegt hij want er zijn al heel wat namen gegeven
antileugens schreef:Nou Jor, ons kwarteltje is erg in de war
antileugens schreef:Dan kletsen ze uit hun nek.
antileugens schreef:Je zegt zo ontzettend vaak dat je stom bent dat ik het haast nog uit beleefdheid wil gaan geloven ook.
antileugens schreef:Aha, je begrijpt het spreekwoord dus niet. Nou, laat dan maar.
antileugens schreef:Een erg zinvol antwoord van iemand die duidelijk ook niet lezen kan.
antileugens schreef:Gelukkig nog iemand met iets van een medische achtergrond: Spuit 11.
antileugens schreef:Och gut, nu je in dat andere topic met bewijzen om de oren werd geslagen en je afdroop begin je hier weer gewoon opnieuw?!
Succes verder met je mod-werkzaamhedenantileugens schreef:t Is voor jou klaarblijkelijk belangrijk de woorden exact goed te hebben dan proberen te begrijpen wat er wordt bedoeld. Dat vind ik prima; mijn zoontje van 5 is die fase net ingegaan.
-
waarom moeten al die beledigingen naar elkaar toe, vraag ik me serieus af.
Ik zelf kreeg een reactie op mijn letselschade-posting van vandaag en wat blijkt
nu, slecht gelezen toch van degene die heeft gereageerd, want ik verwijs naar
mijn artikel van 3 november. De reactie van vandaag zegt tegen mij, dat ik de fouten van mezelf niet zie, maar ik heb juist gezegd dat van beide kanten iets mis is gegaan, hoewel mijn enige fout is geweest, dat ik te goed van vertrouwen ben geweest naar de verzekeraar toe en ik had de akte die ik moest ondertekenen nog 3 x moeten lezen, want we moesten er al 3 dingen bijschrijven die de verzekeraar had "vergeten". Ik ben wel slachtoffer in deze hoor. Al 16 jaar.
Iedereen die op dit forum schrijft wil hulp en misschien een antwoord als iemand
een oplossing zou hebben. We kunnen toch in deze tijd wel beleefd blijven tegen
elkaar en respect tonen voor zijn medemens, ook al lopen meningen duidelijk uiteen. Dat heb je soms en dan moet je je daar maar gewoon bij neerleggen
en een onderwerp laten schieten, als je niets zinnigs kunt antwoorden, want dat is toch de bedoeling van dit forum, om elkaar te helpen.
Mensen hebben vaak al genoeg verdriet en problemen en kijken of ze via dit forum tot een oplossing kunnen komen.
Het is toch harstikke fijn als je iemand zou kunnen helpen. In mijn geval wil ik gewoon mensen waarschuwen niet dezelfde fout te maken, als ik heb gemaakt
bij mijn letselschadeafhandeling, niets meer of minder.
we zijn toch allemaal volwassen en toon dat dan ook.
Hopelijk krijg ik nu niet alles over me heen, want ik bedoel het goed.
Over de inbeslagname van de goederen is me niet alles duidelijk en ik begrijp niet waarom de advocaat verder niets kan doen.
Je moet hem achter de vodden zitten, daar wordt hij tenslotte voor betaald.
sterkte ermee.
Ik zelf kreeg een reactie op mijn letselschade-posting van vandaag en wat blijkt
nu, slecht gelezen toch van degene die heeft gereageerd, want ik verwijs naar
mijn artikel van 3 november. De reactie van vandaag zegt tegen mij, dat ik de fouten van mezelf niet zie, maar ik heb juist gezegd dat van beide kanten iets mis is gegaan, hoewel mijn enige fout is geweest, dat ik te goed van vertrouwen ben geweest naar de verzekeraar toe en ik had de akte die ik moest ondertekenen nog 3 x moeten lezen, want we moesten er al 3 dingen bijschrijven die de verzekeraar had "vergeten". Ik ben wel slachtoffer in deze hoor. Al 16 jaar.
Iedereen die op dit forum schrijft wil hulp en misschien een antwoord als iemand
een oplossing zou hebben. We kunnen toch in deze tijd wel beleefd blijven tegen
elkaar en respect tonen voor zijn medemens, ook al lopen meningen duidelijk uiteen. Dat heb je soms en dan moet je je daar maar gewoon bij neerleggen
en een onderwerp laten schieten, als je niets zinnigs kunt antwoorden, want dat is toch de bedoeling van dit forum, om elkaar te helpen.
Mensen hebben vaak al genoeg verdriet en problemen en kijken of ze via dit forum tot een oplossing kunnen komen.
Het is toch harstikke fijn als je iemand zou kunnen helpen. In mijn geval wil ik gewoon mensen waarschuwen niet dezelfde fout te maken, als ik heb gemaakt
bij mijn letselschadeafhandeling, niets meer of minder.
we zijn toch allemaal volwassen en toon dat dan ook.
Hopelijk krijg ik nu niet alles over me heen, want ik bedoel het goed.
Over de inbeslagname van de goederen is me niet alles duidelijk en ik begrijp niet waarom de advocaat verder niets kan doen.
Je moet hem achter de vodden zitten, daar wordt hij tenslotte voor betaald.
sterkte ermee.
Hulp krijgen is niet zo moeilijk maar mensen die de halve waarheid vertellen om zichzelf te beschermen schijnbaar zijn niet te helpen.Mensen hebben vaak al genoeg verdriet en problemen en kijken of ze via dit forum tot een oplossing kunnen komen.
Als je hulp wilt moet je alles vertellen en geen dingen verzwijgen die wel in je nadeel zouden kunnen zijn.
Vroeg of laat komen die zaken boven tafel.
Het is allemaal zo makkelijk het halve verhaal vertellen en dan medelijden kweken, maar sommige verhalen prik je helaas zo doorheen.
Zelfde als met ongewenste sms niemand is schuldig en tig bladzijdes verder hebben ze ineens wel meegedaan.
-
Maar hoe weet je dan of het wel of niet waar is. Ik ga er toch altijd wel van uit, dat mensen de waarheid spreken. Het verhaal van deze mensen is beknopt, maar waarom zouden ze niet eerlijk zijn hierover denk je?
-
Beste jeanne-veghel
Daarom reageer ik ook op die personen die onmiddelijk met hun mening klaar staan (een mening is niet noodzakelijk op feiten gebaseerd, zoals bijvoorbeeld in dit topic wel blijkt) en =ongefundeerde- conclusies trekken waarmee ze een ander, die hulp zoekt, om de oren slaan in plaats van ook maar iets zinnigs bij te dragen. De moderatoren zouden daar wel wat harder tegen op mogen treden want een heel klein groepje heeft op die manier een groot deel van dit forum totaal nutteloos gemaakt terwijl hiervoor duidelijke forumregels zijn.
Sommigen zijn zelfs in staat in staat om hele conclusies te trekken uit, volgens hun eigen zeggen, halve waarheden zoals je terecht constateert.
Daarom reageer ik ook op die personen die onmiddelijk met hun mening klaar staan (een mening is niet noodzakelijk op feiten gebaseerd, zoals bijvoorbeeld in dit topic wel blijkt) en =ongefundeerde- conclusies trekken waarmee ze een ander, die hulp zoekt, om de oren slaan in plaats van ook maar iets zinnigs bij te dragen. De moderatoren zouden daar wel wat harder tegen op mogen treden want een heel klein groepje heeft op die manier een groot deel van dit forum totaal nutteloos gemaakt terwijl hiervoor duidelijke forumregels zijn.
Sommigen zijn zelfs in staat in staat om hele conclusies te trekken uit, volgens hun eigen zeggen, halve waarheden zoals je terecht constateert.
-
Ik vind het echt jammer dat zaken zo lopen. Ik ben iemand die ondanks alles wat
ik heb meegemaakt, toch positief in het leven staat en probeer te helpen als het mogelijk is, zonder te oordelen. De mensen weten toch zelf wel of iets waar is en met het advies van iedereen waar mogelijk is, moeten ze gewoon kijken of ze er iets mee kunnen doen. Elkaar afbreken is zo gebeurd, want ook ik kreeg vanmiddag een reactie op mijn posting en hier bleek ook dat men niet eens de moeite had genomen alles te lezen, want anders was de reactie wel anders geweest, neem ik aan tenminste.
Heb nog wel de moeite genomen mijn verhaal wat duidelijker te maken, maar eigenlijk moet ik daar niet aan beginnen, als men niet eens de moeite neemt om goed te lezen.
ik heb meegemaakt, toch positief in het leven staat en probeer te helpen als het mogelijk is, zonder te oordelen. De mensen weten toch zelf wel of iets waar is en met het advies van iedereen waar mogelijk is, moeten ze gewoon kijken of ze er iets mee kunnen doen. Elkaar afbreken is zo gebeurd, want ook ik kreeg vanmiddag een reactie op mijn posting en hier bleek ook dat men niet eens de moeite had genomen alles te lezen, want anders was de reactie wel anders geweest, neem ik aan tenminste.
Heb nog wel de moeite genomen mijn verhaal wat duidelijker te maken, maar eigenlijk moet ik daar niet aan beginnen, als men niet eens de moeite neemt om goed te lezen.
-
Als bovenstaande quote van anti-leugens van een aantal minuten geleden al een leugen is, hoe je kan je deze persoon dan vertrouwen ..Ik zal overigens ook in dit topic even verder niet reageren totdat de moderator uitspraak heeft gedaan.
Dat is jouw mening en die mag je uiten. Je kan echter niet steeds anderen verbieden om hun mening te geven.De moderatoren zouden daar wel wat harder tegen op mogen treden want een heel klein groepje heeft op die manier een groot deel van dit forum totaal nutteloos gemaakt terwijl hiervoor duidelijke forumregels zijn.
Je zult nu toch wel gemerkt hebben dat er geen ban wordt uitgedeeld
-
Beste Jeanne,
Het is niet verstandig in dit topic over een ander topic te reageren.
Het is niet verstandig in dit topic over een ander topic te reageren.