LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Incassobureau stuurt ''knokploeg''
-
Incassobureau stuurt ''knokploeg''
Lenen is niet slim en uiteraard zit ik niet op bevestiging van dat simpele feit te wachten. Ben daar inmiddels zelf wel achter.
Maar als je dan een schuld hebt van 3.000 Euro en er staan ineens 2 kleerkasten vol met tattoo's en armen dikker dan mijn bovenbeen voor de deur dan is het wel even slikken.
En nee, ze gingen me niet uitknijpen en ook niet slaan. Gaven me een nette brief en een knipoog dat ze hoopten niet terug te hoeven komen.
Vrij intimiderend in ieder geval en inmiddels heb ik al gehoord dat ze ook mensen bezoeken bij hun avondje op de kaartclub etc.
Mag dit? Om u een beeld te vormen: www.incassobureau-vladimir.nl
Graag tips en u zult snappen.... ik blijf zelf liever even anoniem.
Maar als je dan een schuld hebt van 3.000 Euro en er staan ineens 2 kleerkasten vol met tattoo's en armen dikker dan mijn bovenbeen voor de deur dan is het wel even slikken.
En nee, ze gingen me niet uitknijpen en ook niet slaan. Gaven me een nette brief en een knipoog dat ze hoopten niet terug te hoeven komen.
Vrij intimiderend in ieder geval en inmiddels heb ik al gehoord dat ze ook mensen bezoeken bij hun avondje op de kaartclub etc.
Mag dit? Om u een beeld te vormen: www.incassobureau-vladimir.nl
Re: Incassobureau stuurt ''knokploeg''
Maar deze aanpak werkt wel! En daar gaat het natuurlijk om.
-
Het maakt in ieder geval indruk genoeg. Maar of ik ooit nog zaken ga doen met degene die me dit op mijn nek heeft gestuurd..... weet wel zeker van niet.riddert schreef:Maar deze aanpak werkt wel! En daar gaat het natuurlijk om.
Maar is intimidatie niet ergens in onze vage wet een verboden handeling? Want uiteraard is er wel sprake van intimidatie.
Jeetje, ik wist niet dat dit soort "bedrijven" bestaan, niet te geloven.
Dit soort bezoeken zijn natuurlijk intimiderend en die gasten zullen weinig intimidatiemiddelen schuwen.
Ben ervan overtuigd dat ze niet gaan meppen, maar je zal ze maar regelmatig voor je deur of bij je werk hebben....je schaamt je dood. En dat is precies wat ze willen.
Ga toch maar 's in gesprek met diegene (bedrijf?) die je het geld geleend heeft. Die is simpelweg alleen maar op zoek naar een manier om zijn geld terug te krijgen en doet het vast liever rechtstreeks met jou ipv middels incassobedijf "linke loetje".
Suc6
Dit soort bezoeken zijn natuurlijk intimiderend en die gasten zullen weinig intimidatiemiddelen schuwen.
Ben ervan overtuigd dat ze niet gaan meppen, maar je zal ze maar regelmatig voor je deur of bij je werk hebben....je schaamt je dood. En dat is precies wat ze willen.
Ga toch maar 's in gesprek met diegene (bedrijf?) die je het geld geleend heeft. Die is simpelweg alleen maar op zoek naar een manier om zijn geld terug te krijgen en doet het vast liever rechtstreeks met jou ipv middels incassobedijf "linke loetje".
Suc6
-
Dat zal andersom ook wel zo zijn.Liever anoniem schreef:Maar of ik ooit nog zaken ga doen met degene die me dit op mijn nek heeft gestuurd..... weet wel zeker van niet.
Hoe promoot ik mijn website
Als je site leest, begrijp je ook waarom "Vladimir" geen leraar Nederlands is geworden!
-
Precies, volgens mij is TS gwoon een werknemer of eigenaar van dit incassoburo
De ene is Ben Saunders die meteen begint te zingen: "Wie zal dat betalen zoete lieve Gerritje" en de ander is Henk Schiffmacher die u dan een vrijkaartje geeft vooren er staan ineens 2 kleerkasten vol met tattoo's en armen dikker dan mijn bovenbeen voor de deur dan is het wel even slikken.
zijn tattoo-museum.
-
Lijkt me juist: Hoe zorg ik er voor dat deze website (lees: deze praktijken) ophouden te bestaan.lazylois schreef:Hoe promoot ik mijn website
Kan me niet voorstellen dat Wehkamp of Nuon nu ineens daar klant gaat worden eerlijk gezegd.
-
Wat ik eigenlijk wilde weten:Liever anoniem schreef:Lenen is niet slim en uiteraard zit ik niet op bevestiging van dat simpele feit te wachten. Ben daar inmiddels zelf wel achter.
Mag dit? Om u een beeld te vormen: http://www.incassobureau-vladimir.nl
1- kan ik hier iets tegen doen?
2- zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben?
Inderdaad. Sommige mensen gaan alleen op deze manier over tot betaling..riddert schreef:Maar deze aanpak werkt wel! En daar gaat het natuurlijk om.
Eigenlijk wel triest.
Zie dit bericht als pure spam.
Slim verpakt, maar ik zie het ook als spam.Chocomelk schreef:Zie dit bericht als pure spam.
Het is ook spam.
-
Spam voor?Chocomelk schreef:Zie dit bericht als pure spam.
Leen bij Frisia dan krijg je geen knokploeg?
Nee Frisia en Oom Dirk Wel lenen en niet betalen ja dan krijg je de maffia op je dak.
Voor zover als ik het kan zien is er feitelijk niets anders gebeurd dan het overhandigen van een brief. Ik vraag me af of er ook zo gereageerd zou zijn, als er 2 knappe dames in minirok voor de deur gestaan haddenMaar als je dan een schuld hebt van 3.000 Euro en er staan ineens 2 kleerkasten vol met tattoo's en armen dikker dan mijn bovenbeen voor de deur dan is het wel even slikken.
Mag dit?
Jonge dames of al reeds voorzien van "midlife-crisis-tattoo" op enkel, schouder of boven de bilnaad ?
tja dan blijf je achterstand houden en blijven de dames komen.