LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Jaarafrekening Waterleidingbedrijf (Advies gevraagd)

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
kokka

Re: Jaarafrekening Waterleidingbedrijf (Advies gevraagd)

Ongelezen bericht door kokka »

mvsbab schreef: mochten ze daar negatief op reageren open ik misschien een nieuw topic.
oh nu zullen ze wel bezwijken onder de druk haha.
ohja afsluiten van gas water en licht mag niet in de winterperiode (tussen 1 Oktober en 1 april)

mvsbab

Re: Jaarafrekening Waterleidingbedrijf (Advies gevraagd)

Ongelezen bericht door mvsbab »

Kokka, waarom wordt alles zo negatief opgevat?

Het is geenszins mij bedoeling om die manier (het starten van een topic) druk te zetten op de watermaatschappij (WM) . De enige rede waarom ik dat zou doen is om een publiekelijke mening te krijgen.

Maar tot op heden geen reactie gehad van de WM. En de mail die ik verzonden had is ook afgesloten met de mededeling dat, als ik geen reactie zou ontvangen het goed zou zijn.

PS. afsluiten van gas, water en licht mag het hele jaar door. Maar in de winter moet er wel naar de omstandigheden gekeken worden.
Mensen die willens en wetens, de rekening niet betalen, maar daartoe wel de mogelijkheid hebben worden zonder pardon afgesloten.

Het niet afsluiten in de winter is een fabeltje. Kijk o.a. maar op http://www.consuwijzer.nl/energie/energ ... citeit-gas

Gesloten