LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klacht cadeaukaart.nl

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
besther

klacht cadeaukaart.nl

Ongelezen bericht door besther »

Na mijn bevalling hebben we van vrienden een kadobon van cadeaukaart.nl gekregen om te besteden bij prenatal. Nu is het product naar keuze niet te verkrijgen bij prenatal en wil de firma het ook niet voor ons bestellen. Wij zouden dus graag het te besteden bedrag bij een andere winkel uitgeven en daarom richtte wij ons tot cadeaukaart.nl met de vraag of we de bon konden ruilen voor een keuzen, die bij meerdere winkels te besteden is. Zij zeggen dat dit niet kan. Dit lijkt me vreemd. Van andere bonnen als een vvv bon weet ik dat de winkelier pas het bedrag krijgt als het is besteed in de winkel. Ons te besteden bedrag (maar liefst 200 euro) lijkt mij dus nog steeds bij cadeaukaart.nl te zijn. Het lijkt mij voor hen een kleine moeite om onze kaart om te ruilen. Het gaat ons er niet om het geld uitgekeerd te krijgen maar we willen gewoon het bedrag zinvol besteden. Als het een kleiner bedrag was zou ik er niet zon probleem van maken maar 200 euro aan prullaria uitgeven vind ik zonde! Andere kado ' s kun je altijd ruilen in de winkel. En aangezien de winkel in dit geval cadeaukaart.nl is en niet prenatal lijkt het me dat we de kaart gewoon moeten kunnen omruilen.
Weet iemand hoe dit precies zit?

besther

Re: klacht cadeaukaart.nl

Ongelezen bericht door besther »

Heeft iemand een idee?

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Op de website van cadeaukaart staat toch duidelijk, waar je welke kaarten kan inwisselen.
Bij de kaart van Prenetal staat dat deze bij alle winkels van Prenetal in te wisselen is.
Cadeaukaart.nl is alleen een website waar je verschillende cadeaukaarten kunt bestellen, dus besteld is besteld, inwisselen komt niet in de voorwaarden voor.
Een VVV cadeaubon heeft een heel andere functie, en is inderdaad bij meerdere winkels inwisselbaar.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Misschien wil ander filiaal van prenatal het wel bestellen voor jullie??

En ja 200 euro hoop geld,maar hoeft toch niet gelijk besteed te worden,dus weggegooid geld is het niet.zo.n kleintje heeft nog genoeg nodig straks,kan je elke keer wat halen met de kaart..
Vind bv dingen die kindje nodig heeft geen prularia...straks misschien nw buggy...of...wipstoeltje,noem maar op..( noem mar wat he).kleding,straks groeit hij of zei ineens overal uit,gaat snel ..

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

besther schreef:Na mijn bevalling hebben we van vrienden een kadobon van cadeaukaart.nl gekregen om te besteden bij prenatal. Nu is het product naar keuze niet te verkrijgen bij prenatal en wil de firma het ook niet voor ons bestellen. Wij zouden dus graag het te besteden bedrag bij een andere winkel uitgeven en daarom richtte wij ons tot cadeaukaart.nl met de vraag of we de bon konden ruilen voor een keuzen, die bij meerdere winkels te besteden is. Zij zeggen dat dit niet kan. Dit lijkt me vreemd. Van andere bonnen als een vvv bon weet ik dat de winkelier pas het bedrag krijgt als het is besteed in de winkel. Ons te besteden bedrag (maar liefst 200 euro) lijkt mij dus nog steeds bij cadeaukaart.nl te zijn. Het lijkt mij voor hen een kleine moeite om onze kaart om te ruilen. Het gaat ons er niet om het geld uitgekeerd te krijgen maar we willen gewoon het bedrag zinvol besteden. Als het een kleiner bedrag was zou ik er niet zon probleem van maken maar 200 euro aan prullaria uitgeven vind ik zonde! Andere kado ' s kun je altijd ruilen in de winkel. En aangezien de winkel in dit geval cadeaukaart.nl is en niet prenatal lijkt het me dat we de kaart gewoon moeten kunnen omruilen.
Weet iemand hoe dit precies zit?
Eigenlijk best wel onbeleefd om een gegeven paard in de bek te kijken.

U krijgt een flink cadeau van uw vrienden maar u bent er ontevreden over omdat u alleen maar dat ene artikel wil kopen en verder helemaal niets van uw gading kunt vinden.

Gesloten