Arine schreef:Vanmorgen een mail ontvangen van KPN. Ze hadden mijn klacht gelezen. Ik heb een zeer vriendelijke medewerker gesproken. KPN vond toch dat ze mij iets meer tegemoet konden komen en deden een passend voorstel. Ik ben daarmee akkoord gegaan. Daarom zal ik deze klacht in de loop van de dag verwijderen.
Iedereen bedankt! Eind goed, al goed
Van 6 maanden (€ 42) naar een 'passend voorstel', terwijl het totaal betaalde € 1280 bedroeg.
Dan moet er wel een fors bedrag bijgekomen zijn.
Het blijft een gemis dat de commissie haar uitspraken niet publiceert
Wie deze uitspraak hier heeft gepubliceert heeft niet ver genoeg gezocht. Alle uitspraken van de Geschillencommissies, zeker die van de Geschillencommissie Telecom, worden op het internet openbaar gepubliceert.
Even verder kijken en goed selecteren maakt op www.degeschillemcommissie.nl alle uitspraken zichtbaar. Zelfs als u op Google 'Geschillencommissie' zoekt krijgt u in de voorgestelde items al de mogelijkheid 'uitsprakenoverzicht' te zien.
Interessant om een aantal uitspraken eens door te nemen en te constateren dat als je een klacht bij een Geschillencommissie voorlegt je als consument goed beslagen ten ijs moet komen. Eveneens valt op hoeveel verschillende Geschillencommissies er bestaan.
alloallo schreef:Het aanbod van KPN is zeer coulant en had u dankbaar moeten accepteren.
Coulant? 15 jaar maandelijks betalen voor een dienst waar mevrouw helemaal geen gebruik van maakte. KPN kon heel makkelijk controleren waneer mevrouw voor het laatst gebruik gemaakt heeft van de dienst en op die manier ontdekken dat ze dat nooit gedaan heeft.
Mevrouw wist niets van een overeenkomst en vroeg deze op. KPN zegt doodleuk helemaal geen overeenkomst met mevrouw te hebben.
Waarom zou mevrouw dan dankbaar moeten zijn? Dat KNP haar meer dan duizend euro heeft laten betalen voor een dienst die ze helemaal nimmer gebruikt heeft maar nu breid is enkele tientjes terug te betalen?
alloallo schreef:Het aanbod van KPN is zeer coulant en had u dankbaar moeten accepteren.
Coulant? 15 jaar maandelijks betalen voor een dienst waar mevrouw helemaal geen gebruik van maakte. KPN kon heel makkelijk controleren waneer mevrouw voor het laatst gebruik gemaakt heeft van de dienst en op die manier ontdekken dat ze dat nooit gedaan heeft.
Mevrouw wist niets van een overeenkomst en vroeg deze op. KPN zegt doodleuk helemaal geen overeenkomst met mevrouw te hebben.
Waarom zou mevrouw dan dankbaar moeten zijn? Dat KNP haar meer dan duizend euro heeft laten betalen voor een dienst die ze helemaal nimmer gebruikt heeft maar nu breid is enkele tientjes terug te betalen?
Ga eerst eens alle reacties lezen, je schrijft namelijk zoveel onzin op die al eerder is benoemd en weerlegd. Beetje vervuiling om een week later een topic hiervoor weer omhoog te halen.