LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lydios budgetbeheer

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
orange44
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 jul 2008 14:46

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door orange44 »

Ik ben met financiele problemen bij Lydios gekomen. Dat is het probleem wat ik bedoel.
Want anders zou ik die K.H. niet nodig wezen.

Jij bent er positief over.
En ik heb er geen positief woord voor over voor die Lydios niet. En een heleboel met mij ook niet.

Jij vraagt 'wat voor problemen heb je dan?' Ik hoop dat dit een antwoord op jouw vraag is.

Gerard316
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 apr 2011 11:05

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Gerard316 »

Dan snap ik nog steeds niet waarom alles voor mij en mijn vriendin wordt betaald en niet van jou.

Incasso_deskundige
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 feb 2010 12:05

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Incasso_deskundige »

Mijn advies zou zijn om alleen met de Gemeente, de Gemeentelijke Kredietbank of een officiële NVVK-instelling in zee te gaan. Helaas heeft de praktijk bewezen dat er veel 'slechte' schuldhulpverleners c.q. schuldhulpbureau's hun diensten aan bieden, met soms tot gevolg dat de mensen nog veel verder in de financiële problemen raken.

Ook speelt een rol dat incassobureau's en/of deurwaarderskantoren vaak ook als stelregel dat zij (althans hun klanten) enkel aan Gemeentes, Gemeentelijke Kredietbanken of officiële NVVK-instellingen (tijdeljk) uitstel verlenen.

Gerard316
Berichten: 6
Lid geworden op: 22 apr 2011 11:05

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door Gerard316 »

Dat is niet helemaal waar.

Kijk jij maar eens even op site van VKB rotterdam ect ect.
Iedereen heeft wel weer iets te zeuren.

Ben blij dat hier alles goed geregeld is!
Stom dat het bij jullie niet is gelukt!

jojo82
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2011 15:06

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door jojo82 »

waardeloos bedrijf, ze hebben mijn vriend en mij nog verder in de schulden gezet.
Ze betaalden doodleuk de schulden en lasten niet.
We werden van water afgesloten zegt Klaas doodleuk moet je je voeten maar in een sloot wassen haha nou wat grappig :twisted:
Elke keer belde we zelf maar weer achter de deurwaarder aan en zodra we de naam Lydios lieten vallen zeiden ze al dan weten we genoeg.
Sommige adviseerde ons daar onmiddelijk weg te gaan.
Nou dat hebben we gedaan, helaas zijn onze schulden door hun verdubbeld.
Ben nu nog bezig om alles te regelen, gelukkig kun je tegenwoordig veel zelf regelen.

hopie
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jul 2011 17:06

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door hopie »

ook ik zit bij lydios en er gebeurt weinig ja ze betalen de vaste lasten maar verder doen ze niks deurwaarders die geen bericht hebben gehad enz enz .als je de maandelijks briefjes van hun krijgt staat er ook een vakje gereserveerd deze bedragen veranderen zo vaak maar zijn nergens terug te vinden hoe kan dit dan. als je ze er over belt zeggen ze ja volgende maand kun je het terug vinden ook niet dus?? waar gaat dat geld heen dan.
ik ken 1 die zat er bij en daar werd tot 2 maal toe 500 euro opgenomen terwijl ze niet eens bij het geld kunnen .

blondeadelaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2011 17:02

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door blondeadelaar »

helaas valt er ook weinig goed's te melden over lydios/bno mijn broer heeft groter problemen met ze voor de tweede keer al. mensen hebben jullie problemen met klaas of lydios /bno ik maak me er sterk voor en wil dit graag gaan aanpakken jullie mogen mij mailen met jullie verhaal samen staan we sterk toch,je gaat hulp zoeken om uit de problemen te komen in plaats van er nog dieper in .[email protected] daar mag je je verhaal mailen ik wil er graag iets mee doen

sheyenne
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2011 01:27

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door sheyenne »

Re: Lydios budgetbeheer - 22 apr 2011 11:19
Beste,

Ik zie allemaal klachten maar geen reden waarom.
Kunnen jullie wat duidelijker zijn waarom Lydios budgetbeheer zo slecht is?

Ik zit er zelf ook in en alles wordt gewoon netjes betaald zoals afgesproken.
Tuurlijk krijg ik ook nog wel eens een brief binnen dat er iets niet is betaald..maar een telefoontje en alles is goed.

Dus graag even wat duidelijker zijn waarom zij zo slecht zijn!
Kom met een reden en niet alleen met woorden en kom vooral met namen!

Gerard

Ten eerste wordt alles niet netjes betaald zoals afgesproken.
Heb zelf een aantal jaren eronder gestaan en het heeft me een verdubbeling van mijn schulden opgeleverd.
Mijn ziekenfonds werd niet betaald.
Mijn motorrijtuigenbelasting werd niet betaald.
Mijn telefoonrekening werd niet betaald.
Toen ik nog bij mijn ex-man was kreeg ik zowel de huisbazin,als iemand van mijn energieleverancier,als iemand van het waterleidingbedrijf aan de deur op dezelfde dag om te vragen waarom de huur niet was betaald,we bleken een flinke achterstand te hebben met gas/licht en met het water.Dus lydios gebeld en ja hoor zoals gewoonlijk zouden ze het wel even in orde maken nadat ik hem K.H de mensen zelf aan de telefoon had gegeven om het op te lossen.En dan wil er hier iemand vertellen dat ze alles wel netjes betalen?? Nou dan ben je denk ik wel de eerste en ook de laatste bij wie dat gebeurd.
Ze betalen gewoon helemaal niks en die overzichten die je krijgt met het mooie Lydios logo bovenaan daar kun je je **** mee afvegen want je hebt er niets aan.En vraag maar eens of je officiele bankafschriften mag inzien en of je er copieen van kunt krijgen zodat je zeker weet dat alles is betaald,dan krijg je nu niet en nooit niet geen antwoord op je vraag en die bankafschriften krijg je ook zeer zeker niet. Krijg je ze wel dan ben je vast en zeker de eerste en de laatste.
Wat ze daar allemaal met het geld van hun clienten doen ik heb geen idee maar in ieder geval niet de vaste lasten en schulden van hun clienten ervan betalen.
Alle papieren opgehaald op een gegeven moment maar nergens in de hele map is te vinden wat hij al die tijd met het geld heeft gedaan en al helemaal niet wat er van is betaald.
Dus als je nog meer redenen wilt weten,zeg het dan maar of vind je dit wel redenen genoeg zo.
Ze deugen daar voor geen meter,maar blijkbaar zijn ze zo aalglad dat ze blijkbaar niet aangepakt kunnen worden.
Ik hoop voor Gerard dat hij er niet op de harde manier achter hoeft te komen hoe K.H is maar ik vrees het ergste voor hem.
Vrienden van ons zijn een tijdje terug bij hem weggegaan en die hebben nu dus ook meer schulden dan voor die tijd,en die hebben helaas nu de pech dat ze door Lydios,omdat die de rekeningen niet betaalde binnenkort het huis uit worden gezet.Dus ga niet lopen verkondigen dat Lydios zo geweldig is of onder welke naam K.H nu ook mag werken,ze deugen daar van geen kant en wil je niet verder in de problemen komen,zorg dan dat je je geld weer op je eigen rekening krijgt,dat je je rekeningen zelf weer krijgt,haal alles daar weg en zorg dat je als de donder bij een gemeentelijke instelling komt.

gr.cheyenne

edwin huizing
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2011 23:00

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door edwin huizing »

ik wou ook nog even reageren op lydios.
bij ons is ook alles in de soep gelopen en zitten nu op moment zonder bewindvoering.
dus moeten we snel op zoek gaan naar een andere.
we krijgen steeds meer verrassing van hun binnen.
er is een medewerkster bij hun en die heeft zelf ook schuldhulp verleenders kantoor.
we krijgen nu rekeningen binnen betaal binnen 5 dagen anders worden jullie afgesloten.
MENSEN TRAP ER NIET OM MET HUN IN ZEE TE GAAN.
een gewaarschuwd mens teld voor twee.

diablo
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2011 22:12

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door diablo »

mijn vrouw en ik hebben ook ruim anderhalf jaar bij lydios gezeten en alle rekeningen leken te worden betaald tot wij hoorden dat lydios het geld terug storneerde. alleen kwam het nooit op onze rekening dus waar het gebleven is weten wij niet.
wij weten wel dat de wegenbelasting en dergelijke rekeningen niet werden betaald wat resulteerde in een verdrievoudiging van onze schulden :cry:
wij hebben nog geprobeert te redden wat er te redden viel door naar een andere schuldhulp te gaan maar het mocht voor ons niet baten.
wij zijn met ingang van 10-08 ons dak boven ons hoofd kwijt.
meneer K.H. beloofde bij elk telefoontje dat het goed kwam maar dat zal wel voor zijn rekening of portemonnee zijn en niet de onze :shock:
wij zijn nu ons dakkie kwijt en kunnen gelukkig terecht in een crisisopvang en nu maar hopen dat de rust voor ons een beetje terugkeert.

groetjes diablo

blondeadelaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2011 17:02

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door blondeadelaar »

diablo schreef:mijn vrouw en ik hebben ook ruim anderhalf jaar bij lydios gezeten en alle rekeningen leken te worden betaald tot wij hoorden dat lydios het geld terug storneerde. alleen kwam het nooit op onze rekening dus waar het gebleven is weten wij niet.
wij weten wel dat de wegenbelasting en dergelijke rekeningen niet werden betaald wat resulteerde in een verdrievoudiging van onze schulden :cry:
wij hebben nog geprobeert te redden wat er te redden viel door naar een andere schuldhulp te gaan maar het mocht voor ons niet baten.
wij zijn met ingang van 10-08 ons dak boven ons hoofd kwijt.
meneer K.H. beloofde bij elk telefoontje dat het goed kwam maar dat zal wel voor zijn rekening of portemonnee zijn en niet de onze :shock:
wij zijn nu ons dakkie kwijt en kunnen gelukkig terecht in een crisisopvang en nu maar hopen dat de rust voor ons een beetje terugkeert.

groetjes diablo
beste diablo ,hebben jullie mijn reactie in dit forum gezien ik ben alle klachten e.d aan verzamelen om te kijken wat we met zijn allen kunnen doen [email protected],heb nog maar een paar reacties maar weet dat er vele zijn ik wil graag van ieder horen wat hun beleving is bij lydios/bno samen staan we sterk..
vriendelijke groet

blondeadelaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2011 17:02

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door blondeadelaar »

edwin huizing schreef:ik wou ook nog even reageren op lydios.
bij ons is ook alles in de soep gelopen en zitten nu op moment zonder bewindvoering.
dus moeten we snel op zoek gaan naar een andere.
we krijgen steeds meer verrassing van hun binnen.
er is een medewerkster bij hun en die heeft zelf ook schuldhulp verleenders kantoor.
we krijgen nu rekeningen binnen betaal binnen 5 dagen anders worden jullie afgesloten.
MENSEN TRAP ER NIET OM MET HUN IN ZEE TE GAAN.
een gewaarschuwd mens teld voor twee.
beste edwin
zal je je verhaal willen doen en er ook mee verder gaan want zo'n man blijft maar door gaan lijkt het en maakt van kwetsbare mensen misbruik,ik hoor graag je verhaal, [email protected] zie ook reactie in dit forum van blonde adelaar

blondeadelaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2011 17:02

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door blondeadelaar »

sheyenne schreef:
Re: Lydios budgetbeheer - 22 apr 2011 11:19
Beste,

Ik zie allemaal klachten maar geen reden waarom.
Kunnen jullie wat duidelijker zijn waarom Lydios budgetbeheer zo slecht is?

Ik zit er zelf ook in en alles wordt gewoon netjes betaald zoals afgesproken.
Tuurlijk krijg ik ook nog wel eens een brief binnen dat er iets niet is betaald..maar een telefoontje en alles is goed.

Dus graag even wat duidelijker zijn waarom zij zo slecht zijn!
Kom met een reden en niet alleen met woorden en kom vooral met namen!

Gerard

Ten eerste wordt alles niet netjes betaald zoals afgesproken.
Heb zelf een aantal jaren eronder gestaan en het heeft me een verdubbeling van mijn schulden opgeleverd.
Mijn ziekenfonds werd niet betaald.
Mijn motorrijtuigenbelasting werd niet betaald.
Mijn telefoonrekening werd niet betaald.
Toen ik nog bij mijn ex-man was kreeg ik zowel de huisbazin,als iemand van mijn energieleverancier,als iemand van het waterleidingbedrijf aan de deur op dezelfde dag om te vragen waarom de huur niet was betaald,we bleken een flinke achterstand te hebben met gas/licht en met het water.Dus lydios gebeld en ja hoor zoals gewoonlijk zouden ze het wel even in orde maken nadat ik hem K.H de mensen zelf aan de telefoon had gegeven om het op te lossen.En dan wil er hier iemand vertellen dat ze alles wel netjes betalen?? Nou dan ben je denk ik wel de eerste en ook de laatste bij wie dat gebeurd.
Ze betalen gewoon helemaal niks en die overzichten die je krijgt met het mooie Lydios logo bovenaan daar kun je je **** mee afvegen want je hebt er niets aan.En vraag maar eens of je officiele bankafschriften mag inzien en of je er copieen van kunt krijgen zodat je zeker weet dat alles is betaald,dan krijg je nu niet en nooit niet geen antwoord op je vraag en die bankafschriften krijg je ook zeer zeker niet. Krijg je ze wel dan ben je vast en zeker de eerste en de laatste.
Wat ze daar allemaal met het geld van hun clienten doen ik heb geen idee maar in ieder geval niet de vaste lasten en schulden van hun clienten ervan betalen.
Alle papieren opgehaald op een gegeven moment maar nergens in de hele map is te vinden wat hij al die tijd met het geld heeft gedaan en al helemaal niet wat er van is betaald.
Dus als je nog meer redenen wilt weten,zeg het dan maar of vind je dit wel redenen genoeg zo.
Ze deugen daar voor geen meter,maar blijkbaar zijn ze zo aalglad dat ze blijkbaar niet aangepakt kunnen worden.
Ik hoop voor Gerard dat hij er niet op de harde manier achter hoeft te komen hoe K.H is maar ik vrees het ergste voor hem.
Vrienden van ons zijn een tijdje terug bij hem weggegaan en die hebben nu dus ook meer schulden dan voor die tijd,en die hebben helaas nu de pech dat ze door Lydios,omdat die de rekeningen niet betaalde binnenkort het huis uit worden gezet.Dus ga niet lopen verkondigen dat Lydios zo geweldig is of onder welke naam K.H nu ook mag werken,ze deugen daar van geen kant en wil je niet verder in de problemen komen,zorg dan dat je je geld weer op je eigen rekening krijgt,dat je je rekeningen zelf weer krijgt,haal alles daar weg en zorg dat je als de donder bij een gemeentelijke instelling komt.

gr.cheyenne
beste cheyenne wil je ook je verhaal bij mij doen.ik ben bezig om zoveel mogelijk mensen en bewijzen te verzamelen ,ik heb al een aantal reacties maar samen sterker dan alleeen zo;n man moet gestopt worden,misbruik maken van kwetsbare mensen die alleen geholpen willen worden .. [email protected] ook reactie in dit forum van blondeadelaar

edwin huizing
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2011 23:00

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door edwin huizing »

hoi jeroen
kun je met mij wel contact opnemen.
[email protected] .
dat lukt mij niet.
afz edwin

daantjuhhh1976
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 nov 2007 21:16

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door daantjuhhh1976 »

dus....als ik het goed begrijp is bno hetzelfde als lydios? en sinds waarneer is deze naam veranderdt?

blondeadelaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2011 17:02

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door blondeadelaar »

Klopt inderdaad ,Lydios
is het zelfde als Bno deze is begin het jaar 2011
veranderd.Mensen we zijn reeds met een advocaat begonnen
dus schaam je niet samen staan we sterk en kunnen we deze
man en zijn praktijken stoppen.Er zijn vele met jullie ook gedupeerd.
Neem gerust contact met me op [email protected] ik geef je de
naam van advocaat.

edwin huizing
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2011 23:00

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door edwin huizing »

blondeadelaar

als je word afgesloten bij een energie maatschappij,dan zegt klaas ër zijn genoeg andere leveranciers om bij aan te sluiten".
en de achterstand wordt niet of nauwlijks betaald en bij de nieuwe wordt dan ook niet betaald.
dus ben je weer terug bij af.
heb nog een rekening liggen van 2008 en die is nog steeds niet betaald.
en de schuld eisers worden niet door hun gebeld voor een regeling.
ook voor zorgtoeslag en kwijtschelding moest ik zelf aanvragen.
dan zegt die klaas "dat moet je zelf aanvragen,daar zijn wij niet voor".
nee,zij zijn ervoor om je nog verder de str#nd in te laten zakken.

HUN kantoor adres is p van dijkemastraat 12 te winschoten.
en dat staat nergens op internet of op hun papieren.

daantjuhhh1976
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 nov 2007 21:16

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door daantjuhhh1976 »

mischien domme vraag maar je krijgt toch wel overzichten neem ik aan? komt er dan wel genoeg geld binnen om de schulden te betalen?

blondeadelaar
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 jul 2011 17:02

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door blondeadelaar »

het volgende doet hij hij stuurt inderdaad overzichten met daarop de betaalde bedragen
echter deze bedragen zijn niet daadwerkelijk overgemaakt of veel minder,tevens
laat hij het adres van clienten veranderen in zijn eigen zodat hun niet de aanmaningen e.d ontvangen .Het gebeurt allemaal doelbewust.

edwin huizing
Berichten: 6
Lid geworden op: 07 aug 2011 23:00

Re: Lydios budgetbeheer

Ongelezen bericht door edwin huizing »

daantjuhh

we hadden samen een afspraak(klaas en ik).
dat ik eind 2010/begin 2011 in de wnsp zou zitten.
nu bijna eind 2011 zit ik er nog steeds niet in.
en de schulden zijn niet minder op geworden,maar meer geworden.
de rekeningen worden niet meteen betaald,maar pas na zoveelste herinering.
dat is zonde die aanmanings kosten.
wat zegt hun overzichten dan?die hebben ze zelf getypt.
even een corectie het adres is niet dijkemastraat,maar p van dijkstraat.
en kijk je op google,dan is die pand te huur.
ben er zelf 2 keer geweest en ben onder politie begeleiding naar buiten gestuurd.
omdat ik die bank afschriften wilde hebben.
maar ben zelf naar de bank gegaan en kreeg ze zonder pardon mee.
en straks kijken of hun overzichten overeenkomen met die van hun.
en waarom hebben ze daar op hun kantoor alle ramen dicht dan?
heb er geen zin in om er te druk over te maken.
maar!!!! WORDT VERVOLGD.

Gesloten