LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mediation
-
Mediation
Heeft er iemand ervaring met mediation bedrijven? Met name met The Mediation Company.
Deze doen bemiddeling bij scheidingen. Ik ben zeer benieuwd of er meer mensen problemen hebben met dit bedrijf, met name de afwikkeling en de facturering. Bij mij is er dus een afrekening gekomen die 2x zo duur is als de richtprijs zonder dat hierover enig overleg is geweest.
Dus dit lijkt me niet de juiste gang van zaken.
Deze doen bemiddeling bij scheidingen. Ik ben zeer benieuwd of er meer mensen problemen hebben met dit bedrijf, met name de afwikkeling en de facturering. Bij mij is er dus een afrekening gekomen die 2x zo duur is als de richtprijs zonder dat hierover enig overleg is geweest.
Dus dit lijkt me niet de juiste gang van zaken.
Re: Mediation
Probeer aan het begin van een geschil maar eens een inschatting te maken van het aantal uren wat het kost om tot een oplossing te komen, waarbij de medewerking van twee partijen van doorslaggevend belang is.
Een seintje, wanneer b.v. 80% van de oorspronkelijke raming besteed was, had natuurlijk geen kwaad gekund.crazyme schreef:Probeer aan het begin van een geschil maar eens een inschatting te maken van het aantal uren wat het kost om tot een oplossing te komen, waarbij de medewerking van twee partijen van doorslaggevend belang is.
Ik lees op hun site:
--------------------------------------------
Kosten
Benieuwd naar de kosten van mediation? Wens je hulp bij een scheiding of bij familieproblemen en wil je meer weten over waar je qua kosten aan dient te denken? We werken volledig transparant. We berekenen de kosten per dagdeel, om sessies aan te bieden waarbij de lengte volgt uit dat wat jullie willen bespreken en we een nerveuze blik op de klok voorkomen.
Vrijblijvende kostenopgave en telefonische informatie
Je kunt online een kostenberekening maken, zodat je eenvoudig na kunt gaan wat de mediation ongeveer zal kosten. Uiteraard bieden we je daarnaast graag een vrijblijvende kostenopgave aan na het eerste contact, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wil je meer weten over onze werkwijze? Ook daar vertellen we je graag meer over.
Kosten van mediation
We bereken de kosten per sessie en bepalen de lengte daarvan samen met jullie op basis van dat wat jullie willen bespreken. Uiteraard bieden we je daarnaast een exacte kostenopgave aan na de ontvangst van de door jullie ingevulde vragenlijsten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. De kosten van mediation bedragen € 285,- per sessie van 2 uur, exclusief btw.
Wat was de kostenopgave op basis van jullie ingevulde vragenlijsten?
Kosten
Benieuwd naar de kosten van mediation? Wens je hulp bij een scheiding of bij familieproblemen en wil je meer weten over waar je qua kosten aan dient te denken? We werken volledig transparant. We berekenen de kosten per dagdeel, om sessies aan te bieden waarbij de lengte volgt uit dat wat jullie willen bespreken en we een nerveuze blik op de klok voorkomen.
Vrijblijvende kostenopgave en telefonische informatie
Je kunt online een kostenberekening maken, zodat je eenvoudig na kunt gaan wat de mediation ongeveer zal kosten. Uiteraard bieden we je daarnaast graag een vrijblijvende kostenopgave aan na het eerste contact, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Wil je meer weten over onze werkwijze? Ook daar vertellen we je graag meer over.
Kosten van mediation
We bereken de kosten per sessie en bepalen de lengte daarvan samen met jullie op basis van dat wat jullie willen bespreken. Uiteraard bieden we je daarnaast een exacte kostenopgave aan na de ontvangst van de door jullie ingevulde vragenlijsten, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. De kosten van mediation bedragen € 285,- per sessie van 2 uur, exclusief btw.
Wat was de kostenopgave op basis van jullie ingevulde vragenlijsten?
-
Ik had een mail gekregen met een richtprijs van 1750 euro voor een "gemiddelde" scheiding.
Maar er rammelt van alles met dit bedrijf.
Veel fouten en nog steeds zijn er dingen niet opgelost.
Een faktuur die totaal niet duidelijk is. Waar je na veel gezeur een "specificatie" van krijgt die ook niet klopt.
Maar er rammelt van alles met dit bedrijf.
Veel fouten en nog steeds zijn er dingen niet opgelost.
Een faktuur die totaal niet duidelijk is. Waar je na veel gezeur een "specificatie" van krijgt die ook niet klopt.
Misschien heb je iets aan dit topic van enige tijd geleden op een ander forum??
-
.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 04 okt 2018 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zijn MfN geregistreerd, dat wordt een mediator niet zomaar.
Wellicht daar een klacht indienen
Wellicht daar een klacht indienen
-
1 - Mediation is maatwerk en ontwikkelt zich onvoorspelbaar per geval anders ...
2 - Vooraf om ervaringen vragen is zinvoller dan achteraf, toch?
3 - Voor de kibbelaars hier is ook al een mediator nodig ... lijkt wel.
2 - Vooraf om ervaringen vragen is zinvoller dan achteraf, toch?
3 - Voor de kibbelaars hier is ook al een mediator nodig ... lijkt wel.
-
https://eenvandaag.avrotros.nl/binnenla ... -mediator/
Het betreft slechts 1 mediator die in de fout is gegaan.
Het betreft slechts 1 mediator die in de fout is gegaan.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 sep 2017 08:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanvallende tekst verwijderd
Reden: Aanvallende tekst verwijderd
-
-
Grappig dat mensen Radar als hun persoonlijke probleemoplosser lijken te zien.