| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Meningsverschil met expertisebureau
Meningsverschil met expertisebureau
Beste makelaars,
Door bouwwerkzaamheden op naast gelegen perceel is in linker gevel van mijn huis een scheur ontstaan (zettingsschade). Ik heb de bouwaannemer aansprakelijk gesteld en krijg te maken met zijn expertisebureau. Dit expertisebureau wil de schade repareren door enkel die scheur laten uitkappen en opnieuw te voegen. Bovendien zou ik moeten bijdragen aan de kosten, omdat de nieuwe situatie er beter op wordt?? Alsof ik hierom gevraagd heb.
Ik ben van mening dat door enkel die scheur te repareren, de aandacht op de schade wordt gevestigd en dit tot waardevermindering van mijn huis zal leiden.
Ik heb voorgesteld de gehele gevel opnieuw te voegen, om dit te voorkomen.
Is dit voorstel irieeel en is het eerlijk om te moeten bijbetalen????
Graag jullie reactie(s)
Met vriendelijke groet,
Frans
Door bouwwerkzaamheden op naast gelegen perceel is in linker gevel van mijn huis een scheur ontstaan (zettingsschade). Ik heb de bouwaannemer aansprakelijk gesteld en krijg te maken met zijn expertisebureau. Dit expertisebureau wil de schade repareren door enkel die scheur laten uitkappen en opnieuw te voegen. Bovendien zou ik moeten bijdragen aan de kosten, omdat de nieuwe situatie er beter op wordt?? Alsof ik hierom gevraagd heb.
Ik ben van mening dat door enkel die scheur te repareren, de aandacht op de schade wordt gevestigd en dit tot waardevermindering van mijn huis zal leiden.
Ik heb voorgesteld de gehele gevel opnieuw te voegen, om dit te voorkomen.
Is dit voorstel irieeel en is het eerlijk om te moeten bijbetalen????
Graag jullie reactie(s)
Met vriendelijke groet,
Frans
-
seagoing racer2
Re: Meningsverschil met expertisebureau
Beide lijkt me irreeel.
Dus NIET bijbetalen en NIET de hele gevel voegen
Dus NIET bijbetalen en NIET de hele gevel voegen
Re: Meningsverschil met expertisebureau
Alleen de scheur voegen, ze maken het voegcement aan in dezelfde kleur als de bestaande voeg.
Het resultaat is dus onzichtbaar. Het is dus ook niet nodig om de gehele muur opnieuw in te voegen.
U kunt natuurlijk in overleg met het voegbedrijf wel de gehele muur laten doen, maar dit is dan natuurlijk voor eigen rekening......
Het resultaat is dus onzichtbaar. Het is dus ook niet nodig om de gehele muur opnieuw in te voegen.
U kunt natuurlijk in overleg met het voegbedrijf wel de gehele muur laten doen, maar dit is dan natuurlijk voor eigen rekening......