| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Met Bewindvoering Naar het buitenland
Met Bewindvoering Naar het buitenland
Hallo,
Ik heb een baan aangeboden gekregen in Griekenland en ik heb bewindvoering..
mijn vraag is.. kan ik (zonder schulden proberen te ontlopen, dit is niet de intentie..) daar gaan werken?
ik heb geprobeerd contact op te nemen met mijn bewindvoerders maar de website is "under construction" en ze reageren al meer dan 4 weken niet op de mail..
en 12 April is de vooropleiding..
en als dat zou kunnen.. hoe?
Vriendelijke groetjes,
R
mijn vraag is.. kan ik (zonder schulden proberen te ontlopen, dit is niet de intentie..) daar gaan werken?
ik heb geprobeerd contact op te nemen met mijn bewindvoerders maar de website is "under construction" en ze reageren al meer dan 4 weken niet op de mail..
Vriendelijke groetjes,
R
Re: Met Bewindvoering Naar het buitenland
Is uw bewindvoerder niet telefonisch bereikbaar?
Hebt u hier ook werk?
Erthanax schreef:Is uw bewindvoerder niet telefonisch bereikbaar?
Nee, dat waren ze al amper en sinds ze ook geen geld overboeken kan ik momenteel geen beltegoed halen.
Lady1234 schreef:Hebt u hier ook werk?
Ik heb recent gewerkt maar dus momenteel niet meer en daarom ben ik online gaan solliciteren en kwam ik in het buitenland terecht.
-
atlas1302
Waar houd die bewindvoerder kantoor dan? ga er langs en vraag hoe het zit.
En waarvan gaat u uw reisje naar den vreemde dan betalen.RubyLinn schreef:
Nee, dat waren ze al amper en sinds ze ook geen geld overboeken kan ik momenteel geen beltegoed halen.
En wat voor bijzondere baan is dat dan in Griekenland? Er is daar een grote werkeloosheid. Kan mij niet voorstellen dat ze op iemand uit Nederland zitten te wachten. En hoe zit het daar met de huisvesting?
Er zijn daar in het hoogseizoen genoeg krachten nodig die Engels spreken en bij voorkeur nog een tweede of derde taal. In dit geval dus Nederlands.
volgens mij mag je formeel de grens niet eens over zonder toestemming. Laat staan werken over de grens.
Dus goede (schriftelijke!!) communicatie hierover is gewenst. Wanneer bewindvoerder zo slecht toegankelijk/bereikbaar is wordt het wellicht tijd voor een ander. Wellicht eens kontakt opnemen met de rechtbank die het bewind heeft uitgesproken?
Dus goede (schriftelijke!!) communicatie hierover is gewenst. Wanneer bewindvoerder zo slecht toegankelijk/bereikbaar is wordt het wellicht tijd voor een ander. Wellicht eens kontakt opnemen met de rechtbank die het bewind heeft uitgesproken?
Wil je er alleen tijdelijk werken, of wil je emigreren?RubyLinn schreef:Hallo,
Vriendelijke groetjes,
R