LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misschien wordt het beter

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Driewieler

Misschien wordt het beter

Ongelezen bericht door Driewieler »

Dag allemaal. I
k ben 55 e n kwam als 50 jarige op straat te staan.Door hard zoeken en wat geluk ben ik weer aan het werk gekomen bij een ingenieursbureau in Duiven, Promaen. En in Duiven hebben we de beslissing genomen bij vacatures de voorkeur te geven aan mensen van veertig en ouder. Puur op zakelijke gronden en een beetje solidariteitsgevoel. En intussen hebben we onze eerste zestiger binnen. Het is zonde dat de arbeidsmarkt de beste krachten gewoon niet ziet. Succes allemaal.
Dolf Peeters

jeanne-veghel

Re: Misschien wordt het beter

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Driewieler schreef:Dag allemaal. I
k ben 55 e n kwam als 50 jarige op straat te staan.Door hard zoeken en wat geluk ben ik weer aan het werk gekomen bij een ingenieursbureau in Duiven, Promaen. En in Duiven hebben we de beslissing genomen bij vacatures de voorkeur te geven aan mensen van veertig en ouder. Puur op zakelijke gronden en een beetje solidariteitsgevoel. En intussen hebben we onze eerste zestiger binnen. Het is zonde dat de arbeidsmarkt de beste krachten gewoon niet ziet. Succes allemaal.
Dolf Peeters

Dat vind ik nu eens een positief bericht en kan het helemaal
onderschrijven, omdat u gelijk heeft in deze. :D

Gesloten