Goededag allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb een bestelling geplaatst bij Nedgame alleen helaas nooit ontvangen. Pakket zou volgens DHL 2 weken geleden bezorgd moeten zijn en Nedgame geeft aan dat het pakket wel degelijk bezorgd is en wijst telkens op een gps locatie van de bezorgscan. Deze locatie zou namelijk binnen een straal van 3 meter van mijn adres zijn. Maar dit zouden dan net zo goed de buren kunnen zijn. Nedgame zegt niet te kunnen helpen maar ik ben ondertussen wel gewoon 109 euro kwijt voor letterlijk niks. Iemand enig idee wat ik nu kan doen.
Nedgame levert pakket niet
Re: Nedgame levert pakket niet
Tja mijn vrienden van DHL. Die zeggen wel vaker dingen die niet waar zijn. Een bezorgscan is niets anders dan een bezorger die de barcode scant. Het zegt niks over daadwerkelijk afleveren. Buiten voor uw deur neergezet, weer terug in de bus gelegd, alles is mogelijk, zeker bij DHL.Jayden370 schreef: ↑22 jan 2025 16:34Goededag allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb een bestelling geplaatst bij Nedgame alleen helaas nooit ontvangen. Pakket zou volgens DHL 2 weken geleden bezorgd moeten zijn en Nedgame geeft aan dat het pakket wel degelijk bezorgd is en wijst telkens op een gps locatie van de bezorgscan. Deze locatie zou namelijk binnen een straal van 3 meter van mijn adres zijn. Maar dit zouden dan net zo goed de buren kunnen zijn. Nedgame zegt niet te kunnen helpen maar ik ben ondertussen wel gewoon 109 euro kwijt voor letterlijk niks. Iemand enig idee wat ik nu kan doen.
Gelukkig is de verzender aansprakelijk voor het leveren. U kunt Nedgame in gebreke stellen en uw geld terug vragen als ze niet alsnog leveren.
Re: Nedgame levert pakket niet
De webwinkel moet bewijzen dat u uw pakket ontvangen hebt, zie https://www.consuwijzer.nl/garantie-rep ... t-geleverd.
Indien u betaalt hebt met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij.
Of neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering.
Indien u betaalt hebt met uw creditcard neem dan contact op met uw creditcard maatschappij.
Of neem contact op met uw rechtsbijstandverzekering.