Ik weet wel 100% wel zeker dat ik niks heb ontvangen en ik heb ze op een vriendelijke manier gevraagt voor aflevering adres en het produkt
maar daar regageren ze niet op.
En het is belachelijk dat mensen de dupe van worden
Is toch niet meer normaal dit sorry dit gaat me te ver
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niet besteld, niet ontvangen toch betalen?
-
-
Re: niet besteld, niet ontvangen toch betalen?
Klopt, maar dit zijn niet alle kosten.De verdeling van de proceskosten wordt bepaald aan de hand van welke partij ongelijk heeft gekregen. Niet aan de hand van of je gereageerd hebt
Er bestaat ook nog zoiets als buitengerechtelijke kosten, en onkosten gemaakt door de koper voor het voeren van de rechtszaak die eventueel voor vergoeding in aanmerking komen.
Hier kan door de rechter wel degelijk het ontbreken van een reactie door een van de partijen in meegenomen worden.
-
Re: niet besteld, niet ontvangen toch betalen?
ik heb hun net gebeld en heb hun net ook gezegt dat ze niet zo maar dit kunnen doen en dat ze het zo genaamt opgestuurd hebben want dat klopte niet.
de incasso kosten hebben ze me weg gedaan en heb hun gezegt als ze iets sturen ben ik zeker bereid om meteen te betalen.
Dus mijn zaak is nu hier bij mee opgelost
de incasso kosten hebben ze me weg gedaan en heb hun gezegt als ze iets sturen ben ik zeker bereid om meteen te betalen.
Dus mijn zaak is nu hier bij mee opgelost