LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Omega beheer Hoogeveen

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Sonador
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 dec 2010 11:46

Omega beheer Hoogeveen

Ongelezen bericht door Sonador »

Hallo mensen

zijne er meerdere mensen die klachten/vermoedens hebben over de gang van zaken bij Omega beheer in hoogeveen?

6jaar geleden is er voor mij een onderbewindstelling aangevraagt, met als resultaat dat mijn geld en goederen in beheer is gekomen bij Omega beheer in Hoogeveen!

Vanaf dag 1:
Ben totaal niet te spreken van hun manier van werken, en vermoed dat er fraude wordt gepleegt, eindelijk na 6jaar vol onzekerheden ben ik nu van de onderbewindstelling af gekomen.
Dit heeft heel veel voeten in aarde gehad!

Ik wil eerst weten of er meerdere mensen zijn die onvrede hebben met Omega beheer in Hoogeveen, voordat ik mijn complete verhaal hier neerzet.

Groetjes

Guusje61
Berichten: 354
Lid geworden op: 31 jan 2010 03:40
Contacteer:

Re: Omega beheer Hoogeveen

Ongelezen bericht door Guusje61 »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 99#p979199
lees hier maar eens. een van de andere gedupeerden

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Omega beheer Hoogeveen

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »


jojo123
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 apr 2013 22:37

Re: Omega beheer Hoogeveen

Ongelezen bericht door jojo123 »

Omega beheer zijn rotzooi makers!!
Ze pakken alles van de mensen af!! ze maken eerst schulden voor hun cliënten,want dan weten ze zeker dat ze de curatele er niet zomaar af krijgen,maar dit is nederland,en mesnen hebben niks te vertellen,het draait allemaal om dat smerige rotgeld laat radar er maar eens een uitzending aan wijden,dan komt er heel veel los dat weet ik zeker.

Gesloten