| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onjuist handelen bewindvoerder leidt tot schulden
-
dvanzuylen
onjuist handelen bewindvoerder leidt tot schulden
Door onjuist handelen van mijn voormalige bewindvoerdster mag ik flinke geldbedragen aan de DUO gaan betalen.
De bewindvoerder was verantwoordelijk gesteld voor mijn gelden en goederen. Ik heb teveel verdient dus mag nu stufie gaan terugbetalen. De bedragen liegen er niet om.
Volgens mijn voormalige advocaat is dit niet terug te vorderen van de bewindvoerdster omdat ik onterecht verrijkt ben en er geen sprake is van schade.
Wat moet ik nu doen???
De bewindvoerder was verantwoordelijk gesteld voor mijn gelden en goederen. Ik heb teveel verdient dus mag nu stufie gaan terugbetalen. De bedragen liegen er niet om.
Volgens mijn voormalige advocaat is dit niet terug te vorderen van de bewindvoerdster omdat ik onterecht verrijkt ben en er geen sprake is van schade.
Wat moet ik nu doen???
Re: onjuist handelen bewindvoerder leidt tot schulden
je had natuurlijk gewoon zelf die Stufi moeten cancelen, dat snap jij toch zelf ook wel?
Ik denk niet dat je dan een bewindvoerder de schuld moet gaan geven, je bent zelf olie..... bezig(geweest)
Ik denk niet dat je dan een bewindvoerder de schuld moet gaan geven, je bent zelf olie..... bezig(geweest)
Laatst gewijzigd door Frantic2 op 16 apr 2012 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Als TS alles zelf had gesnapt, had hij/zij geen bewindvoerder nodig.
ja, maar Stufi krijg je toch niet bj een opleiding op een kleuterschool? Zo heel ingewikkeld is het niet:
1 je studeert of gaat naar school? Stufi.
2 je werkt? geen stufi. 1 mail naar Groningen en je zet hem stil.
En dan natuurlijk 3:
je laat hem lekker doorlopen want je hebt al zoveel schulden en deze kan er ook nog wel bij....
Sorrie, ik zal wel verkeerd uit bed zijn gestapt, maar ik snap echt niet dat mensen dan ook nog zo brutaal zijn om iemand anders de schuld te gaan geven
En dan natuurlijk 3:
je laat hem lekker doorlopen want je hebt al zoveel schulden en deze kan er ook nog wel bij....
Sorrie, ik zal wel verkeerd uit bed zijn gestapt, maar ik snap echt niet dat mensen dan ook nog zo brutaal zijn om iemand anders de schuld te gaan geven
-
dvanzuylen
Dus jij mag alles doen wat je wil als boekhouder?
Omdat ze het in- en overzicht kwijt zijn, daarom! Vandaar ook die bewindvoerder, die alle geld in- en uitstromen (tijdelijk tot iemand het zelf weer kan) moet leiden.Frantic2 schreef:ja, maar Stufi krijg je toch niet bj een opleiding op een kleuterschool? Zo heel ingewikkeld is het niet:
En dan natuurlijk 3:
-
Leo The Emperor
Dat klopt, maar dan heeft de advocaat gelijk dat er nog steeds geen sprake is van schade.Omdat ze het in- en overzicht kwijt zijn, daarom! Vandaar ook die bewindvoerder, die alle geld in- en uitstromen (tijdelijk tot iemand het zelf weer kan) moet leiden.
Er zou alleen sprake zijn van schade als er een boete door DUO was opgelegd en klaarblijkelijk is dat niet gedaan.
Snap ik helemaal Leo.Leo The Emperor schreef:Dat klopt, maar dan heeft de advocaat gelijk dat er nog steeds geen sprake is van schade.Omdat ze het in- en overzicht kwijt zijn, daarom! Vandaar ook die bewindvoerder, die alle geld in- en uitstromen (tijdelijk tot iemand het zelf weer kan) moet leiden.
Er zou alleen sprake zijn van schade als er een boete door DUO was opgelegd en klaarblijkelijk is dat niet gedaan.
Het ging mij om de reacties van Frantic.
Als je als cliënt in de gaten moet houden of je bewindvoerder wel juist handelt..........
Snap ik ook Jolijn, ik gaf zelf al aan dat er gewoon een hoge irritatie graad bij bij is als het erom gaat om anderen de zwarte piet toe te spelen. TS heeft geprofiteerd van een onterechte Stufi en wij kennen het verhaal van de bewindvoerder niet.
Als die wist dat TS niet studeerde zou het echt van de zotte zijn als hij niks gedaan had aan die Stufi of TS niet had opgedragen die te laten ophouden en dat geloof ik dus niet, TS moet geweten hebben dat die Stufi stopgezet moest worden.
Echt, hoe ver je ook weg bent, je weet echt wel als er iedere maand onterecht geld gestort wordt.
Als die wist dat TS niet studeerde zou het echt van de zotte zijn als hij niks gedaan had aan die Stufi of TS niet had opgedragen die te laten ophouden en dat geloof ik dus niet, TS moet geweten hebben dat die Stufi stopgezet moest worden.
Echt, hoe ver je ook weg bent, je weet echt wel als er iedere maand onterecht geld gestort wordt.