ik ben nieuw hier en vroeg me af wie hier aansprakelijk voor is, aangezien de webshop nu wel heel makkelijk doet met we kunnen verder niets meer doen?
Op 25 maart heb ik kleding besteld bij EsQualo. Helaas is het pakket nooit afgeleverd bij mij. Op 30 maart heb ik telefonisch contact met ze gehad en wat bleek: deze was op zaterdag 27 maart om half 7 afgeleverd bij 26 115. Ik was toen gewoon thuis. Ik zag op de track&trace-code dat ze mijn toevoeging waren vergeten te vermelden. Ik woon op 26B115. Deze stond wel in mijn bevestigingsmail van aankoop. Ze zei dat ze contact met DHL ging opnemen om te kijken waar die is afgeleverd. Omdat ik in een complex woon met 300 studio's heb ik ook meteen bij 26A115 aangeklopt, maar die had het ook niet. En voor de zekerheid in FB-groep gegooid, maar niemand reageert er op. Bij de receptie is er ook geen pakket afgeleverd. Ze zei dat ze me iets liet weten als ze terugkoppeling ontving van DHL. Ik was heel vriendelijk aan de telefoon, want het is menselijk dat mensen fouten maken. Dus ging ik maar wachten.
Vorige week maandag had ik toch maar gebeld naar de status hiervan, omdat ik geen geduld heb. Toen zei de vrouw dat ze nog geen terug koppeling had gekregen van DHL en dat er een onderzoek is gestart en dat het waarschijnlijk komt door de feestdagen dat ze de desbetreffende bezorger niet kon bereiken. Ze zou me weer terug bellen als ze meer wist.
Gisteren had ik weer gebeld en toen vertelde de vrouw eigenlijk niets nieuws alleen dat DHL het pakket bij 26 115 heeft bezorgd en dat was meteen einde onderzoek en dat ze verder niets meer kon doen. Dus ik zei het is wel jullie fout (ze begon meteen ho is even we hebben gewoon netjes meegewerkt) dus vroeg ik of ik mocht uitpraten. Ik zei nogmaals dat het hun fout is, want doordat ze verzuimd hebben om de toevoeging op de doos te vermelden is hij niet bezorgd bij mij. Zeer waarschijnlijk heeft iemand in het complex hem in ontvangst genomen en zelf gehouden helaas. Maar EsQualo heeft dit wel veroorzaakt naar mijn mening.
Ze gaat dit nu intern bespreken, maar het lijkt er sterk op dat EsQualo niet voor de kosten wil draaien.
Ik vraag me af of ik ze aansprakelijk kan stellen?
Hoor graag van jullie.
Liefs,
Nathalie