LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Rabobank en Firefox/Chrome

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
stofzuigertje

Re: Rabobank en Firefox/Chrome

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als vele mensen die geen Safari hebben dit krijgen lopen ze boos weg en gaan naar Triodos en ASN bank die het nu al erg druk hebben met ING klanten....

Dit hoorde op elke computer, Windows, Apple of Linux gewoon te werken onder elke browser en ik denk dat als er meer klagen er vele weg zullen lopen.

Als je bij je bank komt, even deze meenemen en laten zien dat het niet jou computer maar de browser probleem is.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Bij mij werkt het gewoon zoals het hoort, zowel in Chrome als Firefox. Als besturingssysteem gebruik ik Windows 8.1.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Misschien een probleem met de settings in het account zelf? Ik weet het niet hoor, dus ik doe maar een gok. Het lijkt me dat het in het specifieke account zelf zit en dan kan dat aan de gebruikerskant zitten of aan der serverkant.

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik heb mijn buurman gevraagd, hij werkt onder Win 10 en beide werken goed.

Ook op mijn Linux Ubuntu 16.04 geprobeerd onder Firefox, Chroom en Chromium, en Yandex, alle werkten gewoon.
Hij kon alles zien en ik begrijp ook niet waarom het bij U onder meerdere Apple versies fout zou gaan.

Stel deze vraag eens op Apple forum, en dan in combinatie Rabo.
Hier zit meer dan 90% op Windows of heeft andere bank.

Ik heb geen van beide....

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

fonsflons schreef:Als ik kennelijk de enige ben die dit probleem heeft zal het bij mij liggen. Maar hoe en waarom van de ene op de andere dag op meerdere computers bij beide besturingssystemen? Ik kan me dit bijna niet voorstellen. Maar ik heb dus nog nergens op internet lotgenoten kunnen vinden. Het is overigens specifiek bij 1 abbonnement (ik heb meerdere online bankieren abbo's.)

Dus bij 1 specifieke pas werkt het niet op chrome/firefox (mac) zoals het hoort en in safari wel. Via smartphone ook geen probleem.
Bij mij werkt het niet met Google chrome. De bank gebeld, zijn een tijdje bezig geweest, daarna had ze er een collega bij geroepen.
Toen moest ik het met firefox proberen.
Toen lukte het wel.

PS
Ik kreeg geen kleurcode, wat we ook probeerde.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

fonsflons schreef: In Safari werkt alles prima.
Als het in Safari wel werkt is er iets met de configuratie van de andere browser(s). Bij Chrome zou je eens kunnen proberen om de browsegegevens te wissen of de applicatie te resetten (te vinden onder Instellingen > Geavanceerd.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik zou dan toch een keer je cookies verwijderen en kijken of het dan beter gaat.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

fonsflons schreef:Als ik kennelijk de enige ben die dit probleem heeft zal het bij mij liggen. Maar hoe en waarom van de ene op de andere dag op meerdere computers bij beide besturingssystemen? Ik kan me dit bijna niet voorstellen. Maar ik heb dus nog nergens op internet lotgenoten kunnen vinden. Het is overigens specifiek bij 1 abbonnement (ik heb meerdere online bankieren abbo's.)

Dus bij 1 specifieke pas werkt het niet op chrome/firefox (mac) zoals het hoort en in safari wel. Via smartphone ook geen probleem.
Het kan een probleem zijn met coockies of browser cache. Probeer deze op beide computers eens leeg te halen. Cookies en cache worden in Chrome gedeeld dus dat kan het probleem verklaren. Tevens kun je eens kijken of je wel een up to date versie hebt van Chrome. Verder zou je firewall of je security pakket nog iets kunnen blokkeren.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

fonsflons schreef:Probleem zal ongetwijfeld bij mij liggen, maar waar? Ik ben uiteraard bekend met cookies en caches etc. Normaal werkt het of werkt het niet. Ik vind het zo raar dat ook overal de transcacties precies op dezelfde dag ophouden, een datum die bijna 6 maanden geleden is. En alleen bij 1 rekeningnummer. Mijn zakelijke rekening waarop tientallen transacties per dag plaatsvinden. Totaalsaldo klopt prima, alleen toont hij de transacties niet van de afgelopen 6 maanden. Uitloggen, andere pas, inloggen...werkt prima...

Zelfde computers, zelfde browsers, andere pas/rekeningnummer...geen problemen.
Safari, smartphone..geen problemen.
Het klinkt eerder alsof er ergens een fout zit in het profiel van die rekening. Of dit door jou gewijzigd kan worden of dat het een fout is die bij de bank zit, dat durf ik niet te zeggen.

Gesloten