Op 27-7-2017 heb ik een samsung koelkast gekocht bij BCC, en een cashback actie aangevraagd bij Samsung.
Op deze koelkast zou op dat moment een cashback van 50€ zijn.
Echter maanden later en heen en weer gebeld/gemailt nog steeds geen 50€ gehad... de aanvraag werd keer op keer afgewezen..
Reden? Het serienummer is reeds gebruikt??
Ik heb de koelkast thuis staan en kan dat aantonen, maar tot op heden word hier geen gehoor aan gegeven??
Samsung zegt dat ik met BCC contact op moet nemen omdat deze koelkast blijkbaar nog een klant heeft gehad, en BCC zou dit aan samsung moeten doorgeven.
BCC zegt dat dit een Samsung actie is, en hier dus vrij van staat. Daarbij heeft BCC geen gegevens van kopers waar ze hun producten aan verkopen, dus hoe kunnen ze dit terug zien en aan Samsung doorgeven?
Kortom zoals gewoonlijk.. Ik word van kastje naar de muur gestuurd, terwijl dit een Samsung actie is, en heb nog steeds mijn 50€ cashback niet!
Ik vind het zeer jammer dat zo’n groot bedrijf als Samsung zo met zn klanten opgaat... Iedere keer als ik bel word ik zeer slecht te woord gestaan, en moet wachten.. per mail word ik zelfs genegeerd..
Hopelijk word ik via deze weg wel serieus genomen.. en kan alsnog mijn 50Euro cashback krijgen..
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung Cashback Actie
Re: Samsung Cashback Actie
Ik vermoed, dat dit een teleurstelling gaat worden voor jou.djdefjef schreef:Hopelijk word ik via deze weg wel serieus genomen.. en kan alsnog mijn 50Euro cashback krijgen..
Cashback acties van Samsung werken niet (goed). Ik heb via Wehkamp een Samsung IPad ontvangen en kon geen gebruik maken van de cashback actie omdat de Samsung website niet werkte.
@fieferink: een Samsung iPad? Dan snap ik waarom u geen cashback kreeg.
Tot nu toe werkt samsung idd nog steeds niet mee.. ze blijven er steeds omheen draaien en sturen mij naar bcc
Jammer
Jammer
Als samsung zegt dat het serienummer al gebruikt is, moet je dus het probleem bij BCC zoeken. Daar is blijkbaar het serienummer al eens gebruikt. Samsung houd alleen maar de registratie bij en als zij zeggen dat het al eens gebruikt is, kan dat best wel kloppen. Kijk ik weet niet hoe waterdicht zoiets bij de BCC is, maar misschien is de koelkast wel nieuw, maar is er een medewerker mee aan de haal gegaan. Een factuur van de aankoop is zo gemaakt. Maar dat moet BCC dan oplossen. Die moeten een oplossing voor je vinden.