Op 19 maart is er via iDEAL een bedrag van 250 euro gestort op Skriil
HET BEDRAG IS ECHTER niet op mijn account BIJGESCHREVEN
Mijn bank heeft de storting bevestigd ook de bank van Skrill heeft de storting bevestigd
Skril ontkend dat er een storting is gedaan En mijn Skrillaccount blijft op nul euro
Mijn verzoek om terug storting op mijn ING rekening wordt niet aan voldaan
ING kan niets voor mijn doen
Ben ik mijn geld kwijt?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Skrill
Re: Skrill
Als ik deze ervaringen bekijk 1,2 ,3 , vrees ik van wel ja.Sensei schreef:Op 19 maart is er via iDEAL een bedrag van 250 euro gestort op Skriil
HET BEDRAG IS ECHTER niet op mijn account BIJGESCHREVEN
Mijn bank heeft de storting bevestigd ook de bank van Skrill heeft de storting bevestigd
Skril ontkend dat er een storting is gedaan En mijn Skrillaccount blijft op nul euro
Mijn verzoek om terug storting op mijn ING rekening wordt niet aan voldaan
ING kan niets voor mijn doen
Ben ik mijn geld kwijt?
-
StevieNL81
Komt vast goed. Heb het in 3 jaar tijd met Skrill ook 2x meegemaakt door ná de IDEAL betaling niet te klikken op "terug naar webwinkel" maar de pagina te sluiten.
Het beste kan je via je Skrill account een ticket aanmaken en een betaalbewijs van de IDEAL betaling toevoegen. Binnen Max 14 dagen schrijven ze het alsnog bij....praktijk is een dag of 2 a 3.
Succes!
Het beste kan je via je Skrill account een ticket aanmaken en een betaalbewijs van de IDEAL betaling toevoegen. Binnen Max 14 dagen schrijven ze het alsnog bij....praktijk is een dag of 2 a 3.
Succes!
Heb ik gedaan nog geen resultaat