LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring me Vodedu bewindvoering

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Johan de Boer 1965

Slechte ervaring me Vodedu bewindvoering

Ongelezen bericht door Johan de Boer 1965 »

In mei 2015 heb ik een intakegesprek gehad met een vrouwelijke medewerker van VODEDU bewindvoering omdat ik vanwege een softdrugsverslaving weinig tot geen overzicht meer had in mijn financiën. De harde manier van communiceren doet mij veel pijn en verdriet. Zo wordt er regelmatig gezegd dat ik een stumper ben die niks van geld weet. Daarnaast verdwijnt er regelmatig geld en is de verantwoording die ik moet ondertekenen voor de rechtbank nooit naar mij gestuurd. Er is aangegeven bij de rechtbank dat ik niet wil tekenen nou dat is echt niet waar. hier ga ik een klacht over opsturen.
Laatst gewijzigd door Radar op 29 nov 2017 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel en tekst aangepast omwille van de duidelijkheid

sylvesterb

Re: Slechte ervaring me Vodedu bewindvoering

Ongelezen bericht door sylvesterb »

Johan de Boer 1965 schreef:In mei 2015 heb ik een intakegesprek gehad met een vrouwelijke medewerker van VODEDU bewindvoering omdat ik vanwege een softdrugsverslaving weinig tot geen overzicht meer had in mijn financiën. De harde manier van communiceren doet mij veel pijn en verdriet. Zo wordt er regelmatig gezegd dat ik een stumper ben die niks van geld weet. Daarnaast verdwijnt er regelmatig geld en is de verantwoording die ik moet ondertekenen voor de rechtbank nooit naar mij gestuurd. Er is aangegeven bij de rechtbank dat ik niet wil tekenen nou dat is echt niet waar. hier ga ik een klacht over opsturen.
En wat is uw vraag? Of was dit gewoon even eenzijdig klagen over uw bewindvoering?

Gesloten