| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stadsbank Arnhem !! Bewindvoerder P(voornaam) S(achternaam)
Stadsbank Arnhem !! Bewindvoerder P(voornaam) S(achternaam)
Ik zit sedert mei 2007 in de WSNP en de rechter heeft de bewindvoerder aangewezen! Deze bewindvoerder heb ik gedurende 3 jaar amper gesproken, het enige contact was halfjaarlijks vanwege de nieuwe berekeningen en deze waren schriftelijk. Hij belde nooit, dat deed ik altijd als er iets veranderde aan mijn situatie. De bewindvoerder gaf altijd aan dat ik een voorbeeldige kandidaat was en hij hoopte dat er meer zo waren als mij. Nu dient 19 april mijn zaak om de periode van 3 jaar af te sluiten maar nou komt hij met het verhaal dat ik niet genoeg in de boedel heb laten vloeien en dat hij nog een bedrag van € 2800,00 voor 1 mei van mij wil ontvangen. Deze heb ik niet en nu kan de WSNP niet beeindigt worden want ik heb onvoldoende afgedragen. Tevens beweert de belastingdienst dat er toeslagen teruggevorderd gaan worden vanwege te veel ontvangen toeslagen. Mijn ex heeft geen aangifte gedaan en nu maken hun een schatting en vorderen terug, geheel ten onrechte en buiten mijn schuld om. Door mijn ex ben ik in de WSNP gekomen en nu mede door toedoen van hem blijf ik in de WSNP en de bewindvoerder weigert om te bemiddelen om dit op te lossen. Kortom 3 jaar keurig volgens de regels in de WSNP betekend nu .......... Alles voor niets geweest en de bewindvoerder wil geen goed woordje voor mij doen, ik heb hem vele malen gebeld met de vraag of hij op de zitting wil zijn om mij te steunen maar helaas. Wie hebben met de stadsbank Arnhem ook slechte ervaringen opgedaan? Tevens schrijft hij mij nog steeds aan met de naam van mijn ex ondanks herhaaldelijk verzoek om dit te wijzigen!
Wat mij nog het meeste stoort is dat ik de bewindvoerder zelf belde afgelopen week en toen vernam dat hij de berekening nog moest maken voor afsluiten WSNP en toen ontdekte dat er niet genoeg afgedragen was door mij in het afgelopen half jaar. 5 dagen voor zitting en mij zelf dan niet eens benaderen, wanneer had ik het dan vernomen???? Op de zitting zelf misschien.
DIT KAN EN MAG VOLGENS MIJ NIET en volgens mij heeft hij het vrij te laten bedrag ook niet goed berekend maar ja dat kan ik nu niet nakijken want ik heb geen specificatie van hem ontvangen. Op mijn mails wordt niet gereageerd en terugbellen is ook geen sterke kant van deze bewindvoerder!
Wat mij nog het meeste stoort is dat ik de bewindvoerder zelf belde afgelopen week en toen vernam dat hij de berekening nog moest maken voor afsluiten WSNP en toen ontdekte dat er niet genoeg afgedragen was door mij in het afgelopen half jaar. 5 dagen voor zitting en mij zelf dan niet eens benaderen, wanneer had ik het dan vernomen???? Op de zitting zelf misschien.
DIT KAN EN MAG VOLGENS MIJ NIET en volgens mij heeft hij het vrij te laten bedrag ook niet goed berekend maar ja dat kan ik nu niet nakijken want ik heb geen specificatie van hem ontvangen. Op mijn mails wordt niet gereageerd en terugbellen is ook geen sterke kant van deze bewindvoerder!
Re: Stadsbank Arnhem !! Bewindvoerder P(voornaam) S(achternaam)
Dat is zeker een vreemde situatie.Omdat ik zelf te weinig verstand heb van deze zaken hoop ik dat straks 1 van de financiële experts op het forum jou vraag leest en kan beantwoorden.
Ik ben net terug van de rechtbank en deze heeft mij in het gelijk gesteld! Per 1 mei 2010 ben ik uit de WSNP met een schone lei verklaring. De bewindvoerder had het inderdaad niet allemaal op zijn beloop moeten laten. Wel moet het gat dat ontstaan is ingelost worden zodat de boedel klopt maar ik mag daar een jaar overdoen. Wil ik eerder het verschil inlossen dan ben ik er definitief van af. Heb helaas geen ruimte om in te lossen want dan had ik dat zeker gedaan. Een ding scheelt, ik hoef geen afdracht meer te doen voor de boedel en heb een schone lei en daardoor weer vrij mens. Het recht heeft in deze gezegevierd!!!
Nu nog het boedelverschil inlossen en klaar is Clara..........
Nu nog het boedelverschil inlossen en klaar is Clara..........
Oprechte felicitaties vanuit hier dan. Als het klopt wat je zegt, mogen ze die bewinsvoerder naar de maan schieten...
Ook van mij gefeliciteerd met je overwinning.Nu proberen de lei schoon te houdenmarc 1966 schreef:Ik ben net terug van de rechtbank en deze heeft mij in het gelijk gesteld! Per 1 mei 2010 ben ik uit de WSNP met een schone lei verklaring. De bewindvoerder had het inderdaad niet allemaal op zijn beloop moeten laten. Wel moet het gat dat ontstaan is ingelost worden zodat de boedel klopt maar ik mag daar een jaar overdoen. .
Ook van mij gefeliciteerd.
Ik denk dat je nu wel heel bewust bent van de noodzaak om je financiële planning in de gaten te houden.
(Want zoals je in andere topics kunt lezen loopt het bij verschillende budgetbureaus niet altijd goed. )
Ik denk dat je nu wel heel bewust bent van de noodzaak om je financiële planning in de gaten te houden.
(Want zoals je in andere topics kunt lezen loopt het bij verschillende budgetbureaus niet altijd goed. )
Eindelijk komt er schot in de zaak de 2De kamer (SP)gaat hierover vragen stellen tijdens het debat , en morgen 28-04-2010 komt er iemand hier thuis van de SP uit onze woon omgeving en dan praten wij verder over het feit hoe het kan dat iemand die zich 3 jaar keurig aan de regels heeft gehouden bijna door het toedoen van de Bewindvoerder in de knel dreigt te raken .
Ik ben gelukkig nu een vrij mens, 1 mei was de dag van einde WSNP! Nu blijkt mijn bewindvoerder tijdens de zitting gelogen te hebben. De rechter stelde voor om de openstaande vordering die mede door toedoen van deze bewindvoerder was ontstaan te verrekenen met een erfenis. Hij antwoorde dat dit helaas niet meer kon omdat er al door hem beslag op gelegd was. Nu blijkt uit navraag bij de notaris dat er niets bekend is over de beslaglegging. Tevens moet ik zelf iedereen gaan benaderen met een kopie van het vonnis om de onder bewindstelling op te heffen. Ook de belastingdienst heb ik een bezoekje gebracht om dit te regelen en gelukkig werkte deze ook meteen mee. Ik deed en doe nog steeds zijn werk en ook deze keer weer geen enkele wederreactie op mijn mailtjes waarin ik hem verzocht om alles te regelen zoals het hoort. Nu wil ik proberen omdat ik weer onkosten maak en benadeelt wordt om onder de nog openstaande vordering van hem uit te komen maar weet niet hoe! Wie weet er raad mee?????? een jurist wist mij te vertellen dat er niets over de erfenis vermeld staat in het vonnis er wordt alleen een melding gemaakt van het feit dat ik er een jaar over mag doen om het nog openstaande bedrag aan hem te voldoen omdat het buiten mijn schuld om is ontstaan. Jammer dat ik niet eerder wist dat het verhaal van de beslaglegging door hem gelogen was want dan was ik meteen akkoord gegaan met het voorstel van de rechtbank. Is dit meineed van de zijde van de bewindvoerder? Ik wil nu alsnog met de erfenis het bedrag voldoen en eis deze nu op daar er niets in het vonnis vermeld staat hierover.
even een vraag! Deze bewindvoerder is erg laks met alles behalve nu................. er komt belastinggeld vrij van 2009 en deze wil hij innen maar dit is een voorlopige aanslag dus niet definitief. Wat nu als ik straks iets terug moet betalen en al het geld zit in de boedel. O ja ik ben er uit met een schone lei.
Hoe kom ik trouwens aan de slotuitkeringslijst en hoe lang mag dit duren alvorens deze gepresenteerd gaat worden na de schone lei uitspraak.
Kortom: mag hij het hele voorlopige bedrag opvragen en hoelang duurt het voordat echt alles afgesloten is? WIE O WIE want van deze bv hoor ik niets en hij reageert ook niet op mailtjes
Hoe kom ik trouwens aan de slotuitkeringslijst en hoe lang mag dit duren alvorens deze gepresenteerd gaat worden na de schone lei uitspraak.
Kortom: mag hij het hele voorlopige bedrag opvragen en hoelang duurt het voordat echt alles afgesloten is? WIE O WIE want van deze bv hoor ik niets en hij reageert ook niet op mailtjes