| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefonische opdracht annuleren
Telefonische opdracht annuleren
Hallo allemaal.
M'n vriendin heeft een kapot cabriodak (achterraampje kapot) en heeft bij de dealer een nieuw raampje besteld.
De kosten plus montage werden echter zo duur dat ik op zoek ben gegaan naar een alternatief.
Dit had ik binnen een half uur gevonden en we hebben de opdracht geannuleerd bij de dealer.
Nu wil de dealer dat we 10% betalen vanwege de reeds gedane bestelling (omgerekend toch bijna 40 euro).
Ik begrijp dat het niet handig was om gelijk de bestelling te doen, maar kan dit zomaar?
Alvast bedankt!
M'n vriendin heeft een kapot cabriodak (achterraampje kapot) en heeft bij de dealer een nieuw raampje besteld.
De kosten plus montage werden echter zo duur dat ik op zoek ben gegaan naar een alternatief.
Dit had ik binnen een half uur gevonden en we hebben de opdracht geannuleerd bij de dealer.
Nu wil de dealer dat we 10% betalen vanwege de reeds gedane bestelling (omgerekend toch bijna 40 euro).
Ik begrijp dat het niet handig was om gelijk de bestelling te doen, maar kan dit zomaar?
Alvast bedankt!
Re: Telefonische opdracht annuleren
Je had inderdaad eerst moeten gaan zoeken alvorens te bestellen. Ja de garage kan dat zomaar. Hij heeft het speciaal moeten bestellen voor je en moet nu weer kosten maken om het retour te zenden. Er zijn bedrijven die 15% rekenen dus 10 % is nog schappelijk. Weer wat geleerd voor de volgende keer.Ik begrijp dat het niet handig was om gelijk de bestelling te doen, maar kan dit zomaar?
gr Henk