hallo,
Ik zit sinds 12 okt 2015 in de bewindvoering.
Door de rechtbank is besloten dat ik beschremings bewindvoering kreeg.
dit ohuden in dat hun alles uit handen gingen nemen van mijn dat ik geen last meer had van de schuldeisers.
nu blijk ik twee jaar verder te zijn en me schulden worden nog niet op de lost.
ja in dit op zicht als ik het zelf regel en die dan loopt het wel.
ik regel nog steeds veel zaken zelf en hun maar denken ik krijg betaald en dat is het.
mijn wsnp aanvraag is dit jaar af gewezen en nog deden ze niks om iets te onder nemen dat me schulden betaald gingen worden.
waardoor ik nu door hun loop beslag heb liggen.
ik betaald nu aan een schuldeiser zo veel dat ik de rest niet kan doen.
ik heb er zelf nu dan door heen gedrukt dat ze nu nog drie betalen.
maar ik ga er zelf op achter uit nog meer dan ik toen zat.
ik betaal 144,02 euro per maand voor wat eigenlijk.
kan ik hier iets mee doen want dit kan zo niet langer vind ik.
ik hoor het graag.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Twee jaar bewindvoering, schulden nog niet afgelost
-
Re: Twee jaar bewindvoering, schulden nog niet afgelost
Volgens mij is dat niet wat beschermingsbewind inhoudt? Als ik hier kijk, zie ik wel staan dat ze proberen om wat aan de schulden te doen, maar het is géén WSNP. En als dat zo te lezen is afgewezen, dan kan het inderdaad zo zijn dat er schulden overblijven.danielklopman schreef:hallo,
Ik zit sinds 12 okt 2015 in de bewindvoering.
Door de rechtbank is besloten dat ik beschremings bewindvoering kreeg.
dit ohuden in dat hun alles uit handen gingen nemen van mijn dat ik geen last meer had van de schuldeisers.
nu blijk ik twee jaar verder te zijn en me schulden worden nog niet op de lost.
ja in dit op zicht als ik het zelf regel en die dan loopt het wel.
ik regel nog steeds veel zaken zelf en hun maar denken ik krijg betaald en dat is het.
mijn wsnp aanvraag is dit jaar af gewezen en nog deden ze niks om iets te onder nemen dat me schulden betaald gingen worden.
waardoor ik nu door hun loop beslag heb liggen.
ik betaald nu aan een schuldeiser zo veel dat ik de rest niet kan doen.
ik heb er zelf nu dan door heen gedrukt dat ze nu nog drie betalen.
maar ik ga er zelf op achter uit nog meer dan ik toen zat.
ik betaal 144,02 euro per maand voor wat eigenlijk.
kan ik hier iets mee doen want dit kan zo niet langer vind ik.
ik hoor het graag.
hoe hoog is de schuld? ze kunnen niet toveren natuurlijk. als jouw salaris te laag is om na twee jaar de schulden afbetaald te hebben, kunnen zij ook niets aan doen.
-
ik heb elke keer over leg en nijn inkomen is niet laag als ik mijn netto loon en uren draai heb ik 2500 euro per maand. maar ze weten nog niet naar twee jaar hoe ze het moeten doen. en die twee jaar is ook nooit iets in gelost aan mijn schulden. en zij krijgen niks voor elkaar en ik krijg wel de regelingen van de grond. om het jaar moeten ze bij de rechtbank verantwoordig doen zelfs dat wordt niet gedaan. ik heb in de brief can de rechtbank staan dat ik niks zelf mag doen en alles via hun moet maar alles loopt via mijn en niet via hun en als ik ze mail krijg ik of geen antwoordt of een antwoordt kan niet
Als je niet met werkwijze van bewindvoerder eens bent, kan je dat aangeven aan de rechtbank. Je moet wel nog een keer goed met de bewindvoerder praten, hem de kans geven zijn werk naar behoren te doen, heb je dit al gedaan zou ik maar naar de rechtbank gaan en op zoek gaan naar een betrouwbare bewindvoerder.
Ik heb wel eentje voor je, maar ik weet niet of ik dat hier wel mag opschrijven.
Ik heb wel eentje voor je, maar ik weet niet of ik dat hier wel mag opschrijven.