LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] uwbedrijfsgegevens.nl

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
KenenKum

uwbedrijfsgegevens.nl

Ongelezen bericht door KenenKum »

Hallo,

Op 6 mei j.l. kregen wij een telefoontje van uwbedrijfsgegevens.nl, of wij toestemming wilde geven om onze bedrijfsgegevens op hun website te plaatsen. Mijn man heeft dan ook direct aangegeven dit NIET te willen, dit heeft hij tig keer gezegd en het "vreemde is" dat het bandje zeker 3x opnieuw gestart moest worden.

Nou krijgen wij zojuist een factuur toegezonden van uwbedrijfsgegevens.nl met de mededeling: Hierbij zend ik u de bevestiging van uw opdracht tot plaatsing van uw bedrijfsgegevens op uwbedrijfsgegevens.nl, nogmaals... ik heb nooit akkoord gegeven. Uiteraard staat er ook nog onder dat we opdracht hebben gegeven middels een geluidsopname.

Ze verzoeken het bedrag binnen 14 dagen te voldoen, wat kunnen wij hieraan doen?

Alvast bedankt

Barre Barry

Re: uwbedrijfsgegevens.nl

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Lekker negeren.

KenenKum

Ongelezen bericht door KenenKum »

Enkele vorderingen in de zaak.

Uiteraard heb ik afgelopen zaterdag meteen een mail gestuurd en een klacht ingediend via hun website. Toch voelde ik me er niet goed bij en heb afgelopen zondag (gister) dan ook maar aangifte gedaan.
Vandaag kreeg ik een reactie van uwbedrijfsgegevens.nl, (incl. geluidsopname) dat het ze bevreemd dat we beweren geen contract te hebben. Wanneer je het fragment beluisterd, hoor je mevr. opdringerig spreken, zonder dat je er een woord tussen krijgt en heel vaag hoor je na elke vraag een JA, terwijl ik tig keer heb aangegeven dat ik niets met ze te maken wil hebben.

Zo meteen gaat er een aangetekende brief de deur uit waarin ik aangeef mij te willen herroepen op het recht binnen 8 dagen af te zien van het "contract".

Deze brief heb ik ook zojuist nog in de mail gezet met de vraag of we de gehele opname kunnen krijgen, in elk geval alle 3 de opnames welke gemaakt zouden zijn.

Weet iemand of er nog iets is dat we kunnen doen?
Alvast bedankt

Ad Verkaad

Ongelezen bericht door Ad Verkaad »

Melden bij Steunpunt Acquisitiefraude.

Tevens hoort dit niet thuis op een consumentenforum.

wodan79

Ongelezen bericht door wodan79 »

[quote="KenenKum"]Hallo,

Op 6 mei j.l. kregen wij een telefoontje van uwbedrijfsgegevens.nl, of wij toestemming wilde geven om onze bedrijfsgegevens op hun website te plaatsen. Mijn man heeft dan ook direct aangegeven dit NIET te willen, dit heeft hij tig keer gezegd en het "vreemde is" dat het bandje zeker 3x opnieuw gestart moest worden.

Nou krijgen wij zojuist een factuur toegezonden van uwbedrijfsgegevens.nl met de mededeling: Hierbij zend ik u de bevestiging van uw opdracht tot plaatsing van uw bedrijfsgegevens op uwbedrijfsgegevens.nl, nogmaals... ik heb nooit akkoord gegeven. Uiteraard staat er ook nog onder dat we opdracht hebben gegeven middels een geluidsopname.

Ze verzoeken het bedrag binnen 14 dagen te voldoen, wat kunnen wij hieraan doen?

Alvast bedankt[/quote

Ook ik ben benaderd door dit bedrijf ,ook ik ben er ingetrapt om me zogenaamd af te melden ook al vertouwde ik het niet ...precies hetzelfde verhaal .ik heb gelijk de politie gebeld en een agente gevonden die aangifte met me wou doen. toen ze hun naam intoetste op de politie computer kwam er met rode letters attentie te staan .ze misleiden de boel ,ze doen aan aquisitie fraude en ze doen dit schijnbaar al jaren ? ik snap er niks van dat dat kan in nederland ....ik heb samen met een advocaat een brief geschreven dat ik gebruik wou maken van de colportagewet en dat ze mensen misleiden en rekeningen sturen van iets heel anders dan waar we telefonisch contact van hebben gehad ik moest me zoganaamd afmelden jaja leuk ik hoop dat ze snel gepakt worden ik ga gerust tegen ze getuigen ook al heb ik al een brief dat ik niet meer hoef te betalen.(grapje koste me 100 euro voor de advocaat en een uur vrij van mn werk maar ga graag getuigen voor andere mensen tegen deze lafaards )
Laatst gewijzigd door Radar op 12 jun 2015 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Ongefundeerde bewering verwijderd

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Vooral nieuwe bedrijven en die een nieuwe actieviteit erbij gaan doen worden lastig gevallen, weten vaak weinig en hebben nauwelijks tijd hiervoor...

Vooral starters trappen erin dus gewoon negeren en laat ze maar bewijzen, meestal stoppen ze na enkele keren niet reageren en ook op telefoontjes van hun of een voor hen werkende incasso negeren en ophangen, niets zeggen is beste.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Gewoon niet ingaan op dat soort praat en meteen ophangen. Kunnen ze ook geen "geluidsopname" hebben. Niet betalen, aangifte van aquisitiefraude doen en ze verder in hun sop laten gaarkoken.

Gesloten