LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verhoging tarieven Digitenne van KPN

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Marretje52

Verhoging tarieven Digitenne van KPN

Ongelezen bericht door Marretje52 »

Per 21 mei 2013 ontving ik een brief van KPN waarin staat dat de kosten voor Digitenne per maand worden verhoogd van € 9,66 naar € 12,50 per maand. Een verhoging van ca. 30%. Omdat het om een verhoging per maand gaat van € 3,00 staat de wereld niet op zijn kop maar het is natuurlijk wel een buitenproportionele verhoging. Is er een alternatief voor Digitenne van KPN?

Bob Schurkjens

Re: Verhoging tarieven Digitenne van KPN

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Je kan overstappen naar EDPnet, dat heb ik ook. Is exact hetzelfde als Digitenne maar wordt onder een andere naam verkocht door een ander bedrijf (die het weer in bulk inkoopt bij KPN). Kost 9,95 per maand (was 7,07):

http://www.edpnet.nl/nl_nl/thuis/digitale-televisie

Als je heel snel bent, kun je misschien nog voor7,07 per maand bestellen.

vroem

Ongelezen bericht door vroem »

Ze rekenen wel apart aansluitkosten die bij KPN inclusief zijn..
En dan is het verschil ineens weg, wel afhankelijk natuurlijk van de duur dat je bij ze blijft. En voleend jaar kost het ook wellicht hetzelfde als kpn...

Bob Schurkjens

Klopt niet. Bij KPN rekenen ze die kosten ook. En als je nog zo'n kastje hebt met afstandbediening kun je door over te stappen meteen een insteekkaart krijgen. Voordeel: 1 afstandbediening ipv 2.

sadfly

Ongelezen bericht door sadfly »

Dat is op entop KPN. hebben ze ooit in die 3 maanden dat ik diggitenne had ok geflikt. en gewoon verhoging in eerste contract termijn. dus inpakekn en wegwezen.

vroem

Ik heb ook digitenne, en nooit aansluitkosten betaald. Op beide kontrakten niet.
Misschien vonden ze mij aardig of zo dan?...

vroem

Even nageslagen, digitenne rekent nu ook activeringskosten, misschien heb ik net afgesloten in tijd van acties of zo.
Maar goed maakt niet heel erg uit, TS heeft het al, en moet dus wel extra kosten maken voor een andere provider, hoe dan ook.
Volgens mij zijn beide genoemde de geodkoopste aanbieders, en voor overstap naar de goedkoopste van de twee moeten eenmalig extra kosten gemaakt, en het is te verwachten dat die goedkoopste binnenkort ook tarief gaat verhogen. Dus of oevrstappen dan heel veel zin heeft voor een tijdelijke besparing, dat mag ieder voor zich uitmaken uiteraard.

Bob Schurkjens

KPN is altijd duurder geweest dan EDPnet en dat zal altijd zo blijven. Inderdaad betaal je eenmalig een bedrag aan EDPnet voor de hardware, maar die verdien sowieso terug.

Per 1 juli wordt EPDnet 2,88 per maand duurder. Je betaalt voor een jaar vooruit. Dus als het goed is kun je nu nog voor een jaar betalen met € 34,56 korting t.o.v. het tarief dat 1 juli a.s. ingaat. Snel bestellen dus.

Zie: http://www.edpnet.nl/nl_nl/Mailings/Cus ... net-digitv

Shine

Ongelezen bericht door Shine »

Vaststelling:
Als KPN de prijs met een kleine € 3,00 per maand verhoogd, is het hek van de dam en is er diepe verontwaardiging, boosheid en wat al niet meer.
EPD doet feitelijk hetzelfde, verhoogd miv 1 juli het abonnement met € 2,98 per maand en dan is er niets aan de hand.

???!!!

Bob Schurkjens

Laat me raden: KPN heeft de wholesaletarieven van Digitenne ook met tientallen procenten verhoogd? Wat moet EDPnet daar aan doen?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Shine schreef:Vaststelling:
Als KPN de prijs met een kleine € 3,00 per maand verhoogd, is het hek van de dam en is er diepe verontwaardiging, boosheid en wat al niet meer.
EPD doet feitelijk hetzelfde, verhoogd miv 1 juli het abonnement met € 2,98 per maand en dan is er niets aan de hand.

???!!!

Sho what???EPD is nog altijd goedkoper dan KPN.

Gesloten