Geachte lezer,
ik heb voor mijn verjaardag van mijn vrienden en vriendinnen een aantal waardebonnen voor het aanschaffen van een maatpak bij Suit Suply gekregen. Deze zijn uitgegeven op 4-11-2006.
Tot mijn schrik kwam ik er achter toen ik afgelopen week deze wilde gebruiken dat deze maar 12 maanden geldig zijn. De manager van het filiaal besloot dat regels nou eenmaal regels zijn en dat de waardebonnen op geen enkele wijze meer gebruikt konden worden. (4 maanden verlopen) Aangezien het om een aanzienelijk bedrag gaat verzocht ik hem dan met mij mee te denken over een oplossing.
Noch van zijn of de kant van zijn superieur kan ik iets verwachten.
De waardebonnen zijn waardeloos en ik heb er geen goederen voor kunnen ontvangen. Managers beroepen zich op regels zijn regels en willen niet helpen een oplossing te creeeren. Informatie over de voorwaarden waaronder de bonnen te gebruiken zijn staat niet op hun website en dit type waardebon wordt niet meer door hun uitgegeven.
Mijn vraag kunnen mijn waardebonnen zomaar waardeloos verklaard worden? En heeft iemand een idee wat ik zou kunnen doen?
Alvast hartelijk dank voor een reactie,
Daniel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waardebonnen
Re: waardebonnen
Ik neem aan dat er een geldigheidsperiode staat op de waardebonnen. Als dat zo is dan heeft de verkoper inderdaad gelijk. Als het er niet op staat kon het nog wel eens een interessante discussie worden, alleen wordt het dan een kwestie van lange adem ben ik bang...
Dank voor de reactie,
op de waardebon staat vermeldt: afgiftedatum:04-11-2006 (handgeschreven) 12 maanden geldig.
Daniel
op de waardebon staat vermeldt: afgiftedatum:04-11-2006 (handgeschreven) 12 maanden geldig.
Daniel
heb je al geprobeerd om het hoofdkantoor van Suit Supply te benaderen. Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij dit bedrijf.
JE zou een beroep op de redelijkheid en de billijkheid kunnen doen van het bedrijf en vragen om coulanche.
Ik zou proberen een nette brief te schrijven waarin je enige uitleg geeft en hun om coulance te vragen.
Let wel ze zijn niet veprlicht om dit te doen. Maar nooit geschoten is altijd mis.
Je hebt helaas geen wettelijke grond.
Ik weet uit ervaring dat je via het hoofdkantoor meer kan bereiken dan via een filiaal van Suit Supply.
JE zou een beroep op de redelijkheid en de billijkheid kunnen doen van het bedrijf en vragen om coulanche.
Ik zou proberen een nette brief te schrijven waarin je enige uitleg geeft en hun om coulance te vragen.
Let wel ze zijn niet veprlicht om dit te doen. Maar nooit geschoten is altijd mis.
Je hebt helaas geen wettelijke grond.
Ik weet uit ervaring dat je via het hoofdkantoor meer kan bereiken dan via een filiaal van Suit Supply.