LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
M. Jacobs
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jan 2009 01:39

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door M. Jacobs »

Geachte mevrouw Jacobs,

Allereerst onze excuses voor de verlate reactie.

U geeft aan dat u de Singlecard nooit heeft ontvangen. Wij hebben de Singlecard naar hetzelfde adres verzonden als waarop u de brief van Intrum Justitia heeft ontvangen. Ook hebben wij het afgelopen jaar meerdere nieuwsbrieven naar bovenstaand e-mailadres verstuurd. Wellicht zijn deze in uw SPAM inbox terecht gekomen?


Tijdens uw inschrijving bent u akkoord gegaan met onze Algemene Voorwaarden. Na het invullen van de persoonlijke gegevens verzoeken wij de aanvrager een vakje aan te vinken waarbij staat "ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden". Dit vakje staat bewust "uit" zodat de aanvrager deze moet aanvinken en dus op de hoogte zou moeten zijn van de Algemene Voorwaarden. Indien de aanvrager dit vakje niet aanvinkt is het niet mogelijk om de Singlecard aan te vragen.



Voor alle duidelijkheid, als een gebruiker expliciet moet aanklikken dat de Algemene Voorwaarden geaccepteerd worden is er sprake van een aanvaarding en daarmee van een overeenkomst en daarmee van gebondenheid aan die voorwaarden. Uiteraard moet er een mogelijkheid zijn om van deze Algemene Voorwaarden kennis te nemen, daarom hebben wij direct naast het vakje wat aangeklikt moet worden een directe link geplaatst naar deze Algemene Voorwaarden. Bovendien zijn deze op onze site te vinden zijn in een eenvoudig te printen versie. Onder artikel 10 van deze Algemene Voorwaarden staat dat de aanvrager de inschrijving kan beëindigen indien dit minimaal twee maanden voor het verstrijken van de betreffende einddatum wordt doorgegeven.



Daarnaast mag het voor zich spreken dat wanneer iemand zich heeft ingeschreven door middel van een speciale kortingscode (eerste jaar gratis) dit artikel 7.c van de Algemene Voorwaarden overstijgt. Bovendien staat in artikel 7.h van de Algemene Voorwaarden: "wanneer een kaarthouder gebruik heeft gemaakt van een actiecode betekent dit niet automatisch dat bij een eventuele verlenging van de deelname eenzelfde aanbieding/korting geldig is".



Omdat u zich niet had afgemeld als kaarthouder gingen wij ervan uit dat u wederom van de Singlecard gebruik wilde maken. Uit uw e-mail begrijpen wij dat dit niet het geval is. Blijkbaar heeft u zich toen u zich inschreef niet goed genoeg op de hoogte gesteld van de Algemene Voorwaarden. Desalniettemin kunnen wij uw inschrijving beëindigen.



Wij verzoeken u hiervoor vriendelijk binnen 14 dagen de door ons gemaakte administratiekosten van € 6,- over te maken. De rest van de vordering € 19,- zullen wij dan intern afboeken. Postbank rekeningnummer: 2871391 ten gunste van Singlecard te 's-Gravenhage. Graag uw relatienummer vermelden bij het betalingskenmerk.



Tot slot willen wij graag het volgende aan u kwijt. Wij krijgen ontzettend veel complimenten van kaarthouders, die zich net als u niet op tijd hebben afgemeld, voor de coulante afhandeling (alleen rekenen van de administratiekosten) door ons.

Hopende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,
Singlecard


Maarten Janssen

__________________________________________________________________

Die 6 euro ga ik ook niet betalen, deze administratiekosten hebben ze aan zichzelf te danken. En daarbij, de manier waarop ik de betreffende brief binnen kreeg is erg brutaal en daar ga ik ze NIET voor belonen.

prinses88
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 feb 2009 10:52

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door prinses88 »

Ook ik heb heel veel problemen gehad met Singlecard. Ik zou me ook ooit aangemeld hebben en een jaar later kreeg ik een aanmaning dat ik 25 euro moest betalen omdat mijn abonnement met 2 jaar is verlengd.

Ik heb allereerst contact opgenomen met Singlecard. Ik heb bezwaar gemaakt tegen de kosten. Ik kreeg de standaard e-mail terug en nu moest ik 6 euro betalen. Ook hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Weer een mail gestuurd. Ik heb gestuurd dat ik deze firma niks verschuldigd ben en dat ze maar met bewijzen moeten komen dat ik ooit een abonnement bij hun ben aangegaan. Wanneer zij niet met een handtekening of bandopname kunnen bewijzen dat ik een abonnement heb zal ik de kosten als nihil beschouden. Maar deze keer stuurden ze niks terug. Ik heb toen weer een mail gestuurd dat ik graag een reactie wilde. Weer kreeg ik geen reactie.

Ik was het zat en heb actie ondernomen. Ik heb alle partners waarmee singlecard samenwerkt een mail gestuurd en daarin uitgelegd wat er aan de hand was en op welke manier singlecard geld probeert te verdienen. Ik kreeg al snel een paar reacties terug van de partners en een aantal zouden meteen contact opnemen met Singlecard en hun overeenkomst stop zetten.

Meteen diezelfde dag kreeg ik een mail terug van Singlecard (nu konden ze me ineens wel een reactie geven). Ik zou een leugenaar zijn en het was allemaal mijn eigen schuld waar ik in was beland. Ook stond erin dat ze het mij heel kwalijk namen dat ik hun partners had gemaild.

Ik heb toen een korte mail terug gestuurd dat ik dit een hele onprofessionele reactie van hun vind. Ik heb gezegd dat ik hier verder geen ruzie over ga maken, want nogmaals: geen handtekening, geen kosten.

En jaaaaa :D :D EINDELIJK na 2 maanden hebben ze de kosten voor eigen rekening gebracht.

Het laat dus zien dat zij zonder handtekening of bandopname geen poot hebben om op te staan. Betaal niks aan ze!!! Blijf mailen mailen en mailen en doe desnoods hetzelfde als ik heb gedaan, want dan weten ze ineens wel actie te ondernemen.

Succes allemaal! Ik hoop dat Singlecard een keertje in de uitzending komt, want op zo'n manier geld proberen te verdienen vind ik oneerlijk.

simone1973
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 16:22

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door simone1973 »

Hoi

Ook ik kreeg vandaag een brief van Intrum Justitia of ik even 25 euro wilde betalen voor een kaart wie ik nooit heb mogen ontvangen.
Gezien het aantal reacties wie op diverse site's binnen komen is het toch een probleem waar veel mensen tegen aanlopen.

Ik heb inmiddels meteen een mail verstuurd dat ik niet accoord ga met het bedrag.

Het wordt tijd dat de klachten eens gebuddeld gaan worden.

Groetjes

Simone

kip3000
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 feb 2009 18:36

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door kip3000 »

Zelfde verhaal hier. Gelijk een mail gestuurd dat ik niet ga betalen, ben benieuwd wanneer ik antwoord krijg....

Ridderm
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 18:38

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Ridderm »

Hallo!

Nou ook ik heb de betreffende brief vandaag ontvangen van Intrum Justitia. Het is toch werkelijk niet te geloven.
Ook ik dacht een gratiskaart te hebben ontvangen en ben werkelijk met stomheid geslagen dat ik nu deze rekening ontvang.
Binnen 21 dagen betalen en dan kost het maar 25 euro.
Ik ben ook niet van plan deze rekening te gaan betalen.
Ook ik zal een mail gaan sturen naar Singelcard. Dit kan toch niet zomaar. Ik hoop dat Tros Radar hier gauw werk van gaat maken.

Groeten

Rainb0w
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 18:35

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Rainb0w »

Ja, heb ook hetzelfde probleem. Ik kreeg het net voor mijn neus. Ik wist dus echt niet dat je je moest afmelden ervoor (binnen 2 maanden).. anders had ik het zeker gedaan. Ik heb niks gehad aan mijn singlecard. Nu ik ook nog hoor dat ze hun Algemene Voorwaarden steeds veranderen als er klachten binnenkomen, begin ik steeds meer te denken dat ik ben opgelicht. Hoe zit het nu precies? :?
Aan de ene kant wil ik niet langer dan 21 dagen wachten (omdat je dan 50 euro moet betalen i.p.v. 25 euro) , maar aan de andere kant denk ik ook , dat het sowieso niet slim is om mijn rekeningnummer te geven aan ze. Hoe weet ik nou dat ik (nadat ik me heb "afgemeld" na het betalen) niet meer wordt lastiggevallen ? Ik heb ze geen handtekening of rekeningnummer gegeven. Bovendien is 25 euro voor iets wat ik nooit heb gebruikt wel heel zonde! Hebben jullie nog tips voor mij?

Groeten.[/b]

Ridderm
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 18:38

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Ridderm »

Ik ben net nog even gaan nadenken en volgens mij had ik destijds (een jaar geleden dus) deze Singlecard "gewonnen". Volgens mij na invulling van een of andere enquete. Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar [email protected]
Ben benieuwd naar hun reactie.

Girl27
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 feb 2009 19:32

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Girl27 »

Ja hoor hier nog iemand. Vanmiddag ook brief van Intrum Justitia ontvangen...
Nooit singlecard ontvangen en heb echt geen idee meer hoe ik lid ben geworden van zo'n singlecard.
Heb dus ook nog nooit gebruikt want heb niet eens ontvangen.
Ga nu ook meteen een email sturen.
Dit moet toch niet kunnen!!! :shock: :shock:

Rainb0w
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 18:35

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Rainb0w »

Ja heb hetzelfde gedaan (mailtje gestuurd met mijn klacht) . Ik heb een mailtje dat een van jullie had gestuurd wat veranderd en gestuurd. Ik hoop dat het goedkomt... afwachten dus.. Ben nu nadat ik al die reacties heb gelezen ook zeker niet van plan om ook maar 1cent te betalen! Als 1 mailtje niet helpt, komt de 2e... enz. En degene die mailtjes had gestuurd naar partners van Singlecard... (Y) ECHT GOED! 8) :wink: !!! :twisted:

Dit is wat ik ze heb gestuurd:

Beste medewerkers van Singlecard,

Ik kreeg vandaag een brief van jullie. Ik kwam er vandaag pas achter dat ik 25 euro moet betalen , omdat mijn lidmaatschap automatisch 2 jaar is verlengd. Als ik dit niet doe binnen 21 dagen moet ik 50 euro betalen, maar ....
tijdens het accepteren van de algemene voorwaarden was er nog geen sprake van een opzeg termijn, noch van dit soort absurd hoge bedragen.
De algemene voorwaarden zijn eenzijdig meerdere malen gewijzigd, zonder mij hiervan op de hoogte te stellen.
Dus ik dacht dat mijn lidmaatschap na 1 jaar vanzelf afgelopen zou zijn. Ik heb mijn pas nooit gebruikt, had hem een jaar terug gewonnen dus gratis gekregen.
Ook ga ik er van uit dat er geen sprake is van een contract, omdat ik nooit aan de voorwaarden heb voldaan.
ten eerste heb ik nooit een handtekening gezet. ten tweede heb ik nooit een betaling gedaan, zoals in uw voorwaarden wordt genoemd voor het geldig maken van het lidmaatschap.
Bovendien was ik toen nog geen 18, als dit ook belangrijk is voor jullie.
Zoals u vast wel weet staan er op het forum van Radar van de Tros enorm veel klachten, hierdoor ben ik bang geworden en ben ik sowieso niet van plan om mijn rekeningnummer op te schrijven en het naar jullie te sturen (excuses hiervoor, maar probeert u mij ook te begrijpen, nadat ik zulke negatieve reactie's heb gelezen over Singlecard)

Ik ga er dan ook van uit dat u deze kwestie op een nette manier zult oplossen.

met vriendelijke groeten,

Hansray
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2006 15:54

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Hansray »

Ook ik brief van intrum ontvangen; gereageerd met onderstaande mail.

Geachte heer/mevrouw,

Bij deze maak ik bezwaar tegen de door op mij verhaalde bedrag. Tijdens het accepteren van de algemene voorwaarden was er nog geen sprake van een opzegtermijn, nog van dit soort absurd hoge bedragen, voor een nietszeggende service. Ik vind het bovendien uitermate onfatsoenlijk om ongevraagd te verlengen. De algemene voorwaarden zijn eenzijdig meerdere malen gewijzigd, zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Ook ga ik er van uit dat er geen sprake is van een contract, omdat ik nooit aan de voorwaarden heb voldaan.
Ten eerste heb ik nooit een handtekening gezet; Ten tweede heb ik nooit een betaling gedaan, zoals in uw voorwaarden word genoemd voor het geldig maken van het lidmaatschap en ten derde staat erop de kaart een duidelijke einddatum vermeld van 28-10-2008. Ik ga er dan ook van uit dat ik geen kaarthouder van Singlecard meer ben.

Zoals u weet staan er op de fora van Tros Radar en Kassa enorm veel klachten.
Ik ga er dan ook van uit dat u deze kwestie op een nette manier zult oplossen.

Met vriendelijke groet,

Jillian
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2009 10:05

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Jillian »

Even ter info; wisten jullie dat de oprichter van Singlecard (A. Coert) een relatie heeft met een van de dames van Up2Date? Zij zijn al een aantal keer bij Tros Radar geweest ivm vermeende oplichtingspraktijken.

Girl27
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 feb 2009 19:32

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Girl27 »

Zijn dus gewoon een stelletje oplichters bij elkaar!!! :evil: :evil: :evil:

Rainb0w
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2009 18:35

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Rainb0w »

:evil: Ja idd! Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn mailtje!!
Ze zijn zeker te druk met het oplichten van meer mensen!!!

Girl27
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 feb 2009 19:32

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Girl27 »

Ik heb ook nog geen reactie... :x

pamela*
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2009 15:12

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door pamela* »

Zoals jullie allen heb ook ik hiermee te maken.

Volgens singlecard heb ik mij vorig jaar opgegeven voor deze card. Echter heb ik deze card nooit ontvangen en ook nooit gebruik van gemaakt. Toen ter tijd waren er geen kosten aan verbonden en deze zouden er ook niet komen naar mijn weten.

Zojuist heb ik contact opgenomen met Intrum Justitia, zij vertellen dat ze niets kunnen doen en dat je moet mailen naar Singlecard. Aangezien ik vragen heb waar ik gelijk antwoord op wil, bel ik liever. Via internet heb ik een telefoonnummer gevonden van Singlecard. Maar helaas wordt daar natuurlijk niet opgenomen.

Hoe kan ik deze mensen te spreken komen als ze ook al niet op hun mail reageren, zoals jullie beweren. Ik zal ze toch een mail sturen, al verwacht ik daar dan geen reactie op.

Heel vervelend deze kwestie!

Girl27
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 feb 2009 19:32

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Girl27 »

Ik heb een reactie gekregen!



Graag reageren wij op uw onderstaande e-mail.


U bent tijdens uw inschrijving akkoord gegaan met onze Algemene Voorwaarden. Na het invullen van de persoonlijke gegevens verzoeken wij de aanvrager een vakje aan te vinken waarbij staat "ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden". Dit vakje staat bewust "uit" zodat de aanvrager deze moet aanvinken en dus op de hoogte zou moeten zijn van de Algemene Voorwaarden. Indien de aanvrager dit vakje niet aanvinkt is het niet mogelijk om de Singlecard aan te vragen.


Voor alle duidelijkheid, als een gebruiker expliciet moet aanklikken dat de Algemene Voorwaarden geaccepteerd worden is er sprake van een aanvaarding en daarmee van een overeenkomst en daarmee van gebondenheid aan die voorwaarden. Uiteraard moet er een mogelijkheid zijn om van deze Algemene Voorwaarden kennis te nemen, daarom hebben wij direct naast het vakje wat aangeklikt moet worden een directe link geplaatst naar deze Algemene Voorwaarden. Bovendien zijn deze op onze site te vinden zijn in een eenvoudig te printen versie. Onder artikel 10 van deze Algemene Voorwaarden staat dat de aanvrager de inschrijving kan beëindigen indien dit minimaal twee maanden voor het verstrijken van de betreffende einddatum wordt doorgegeven.



Singlecard heeft op 11 mei 2007 een prijsaanpassing gedaan van de Singlecard. Deze aanpassing (van de Algemene Voorwaarden) is dus ruim vóór uw inschrijving geweest en derhalve niet van u op toepassing. Daarnaast mag het voor zich spreken dat wanneer iemand zich heeft ingeschreven door middel van een speciale kortingscode (eerste jaar gratis) dit artikel 7.c van de Algemene Voorwaarden overstijgt. Bovendien staat in artikel 7.h van de Algemene Voorwaarden: "wanneer een kaarthouder gebruik heeft gemaakt van een actiecode betekent dit niet automatisch dat bij een eventuele verlenging van de deelname eenzelfde aanbieding/korting geldig is".



Omdat u zich niet had afgemeld als kaarthouder gingen wij ervan uit dat u wederom van de Singlecard gebruik wilde maken. Uit uw e-mail begrijpen wij dat dit niet het geval is. Blijkbaar heeft u zich toen u zich inschreef niet goed genoeg op de hoogte gesteld van de Algemene Voorwaarden. Desalniettemin kunnen wij uw inschrijving beëindigen.



Wij verzoeken u hiervoor vriendelijk binnen 14 dagen de door ons gemaakte administratiekosten van € 6,- over te maken. De rest van de vordering € 19,- zullen wij dan intern afboeken. Postbank rekeningnummer: 2871391 ten gunste van Singlecard te 's-Gravenhage. Graag uw relatienummer vermelden bij het betalingskenmerk.



Tot slot willen wij graag het volgende aan u kwijt. Wij zijn een professioneel bedrijf en doen niets onwettigs. Sterker, wij proberen zoveel mogelijk korting en voordeel te bedingen bij bedrijven voor onze kaarthouders. Wij betreuren het daarom dat u, door nalatigheid uwerzijds, op voorhand refereert aan de 'klachten' die op het forum van Tros Radar staan. Wij krijgen ontzettend veel complimenten van kaarthouders, die zich net als u niet op tijd hebben afgemeld, voor de coulante afhandeling (alleen rekenen van de administratiekosten) door ons. Helaas staan deze niet op de diverse fora vermeld.

Hopende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,
Singlecard


Maarten Janssen

Girl27
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 feb 2009 19:32

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Girl27 »

Tja ik twijfel of ik nu die 6 euro zal overmaken...

Ridderm
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 feb 2009 18:38

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Ridderm »

Ook ik heb een mail ontvangen en ben er dus nu vanaf!
Succes jullie allemaal.

Graag reageren wij op uw onderstaande e-mail.

Wij hebben uw persoonlijke Singlecard naar hetzelfde adres verzonden als waarop u de brief van Intrum Justitia heeft ontvangen. Dat u uw Singlecard nooit heeft ontvangen kunnen wij niet weten als u ons hierover niet informeert. U zult begrijpen dat wij er dan vanuit gaan dat u deze wel heeft ontvangen en ook gebruikt aangezien u deze heeft aangevraagd.

Tijdens uw inschrijving bent u akkoord gegaan met onze Algemene Voorwaarden. Na het invullen van de persoonlijke gegevens verzoeken wij de aanvrager een vakje aan te vinken waarbij staat "ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden". Dit vakje staat bewust "uit" zodat de aanvrager deze moet aanvinken en dus op de hoogte zou moeten zijn van de Algemene Voorwaarden. Indien de aanvrager dit vakje niet aanvinkt is het niet mogelijk om de Singlecard aan te vragen. Bovendien hebben wij hier een directe link gemaakt naar de Algemene Voorwaarden die tevens duidelijk op onze site te vinden zijn in een eenvoudig te printen versie. Onder artikel 10 van deze Algemene Voorwaarden staat dat de aanvrager de inschrijving kan beëindigen indien dit minimaal twee maanden voor het verstrijken van de betreffende einddatum wordt doorgegeven.



Aangezien u zich niet vóór de gestelde termijn van twee maanden heeft afgemeld als kaarthouder is uw inschrijving, conform de Algemene Voorwaarden, automatisch verlengd. Wij gaan er daarom vanuit dat u uw Singlecard wil verlengen omdat u weer van de voordelen van deze kaart wilt genieten.



Uit uw e-mail begrijpen wij dat dit niet het geval is. Blijkbaar heeft u zich toen u zich inschreef niet op de hoogte gesteld van de Algemene Voorwaarden. Desalniettemin zullen wij uw inschrijving per direct beëindigen en de vordering intern afboeken. U bent ons daarom vanaf heden niets meer verschuldigd.

Tot slot willen wij graag het volgende aan u kwijt. Wij betreuren het dat u, door nalatigheid uwerzijds, op voorhand refereert aan de 'klachten' die op het forum van Tros Radar staan. Wij krijgen ontzettend veel complimenten van kaarthouders, die zich net als u niet op tijd hebben afgemeld, voor de coulante afhandeling (alleen rekenen van de administratiekosten) door ons. Helaas staan deze niet op de diverse fora vermeld.


Hopende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.



Met vriendelijke groet,
Singlecard


M. Janssen

M. Jacobs
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jan 2009 01:39

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door M. Jacobs »

Reactie op mijn laatste mail:

Geachte mevrouw Jacobs,

Om niet verder te verzanden in een 'welles-nietes' verhaal zullen wij de gehele vordering intern afboeken.

U bent ons dus niets meer verschuldigd.

Met vriendelijke groet,
Singlecard

M. Janssen



Betaal dus geen cent aan ze!!!!!!
Ik ben er gelukkig van af. Succes iedereen!

Hopelijk gaat Radar hier werk van maken, want dit kan zo niet door blijven gaan.

Hansray
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2006 15:54

Re: Word ik opgelicht door Singlecard.nl ?

Ongelezen bericht door Hansray »

En ik hoef ook niets te betalen; zie onderstaande reactie:

Graag reageren wij op uw onderstaande e-mail.

U bent tijdens uw inschrijving op 24 september 2007 akkoord gegaan met onze Algemene Voorwaarden. Na het invullen van de persoonlijke gegevens verzoeken wij de aanvrager een vakje aan te vinken waarbij staat "ik ga akkoord met de Algemene Voorwaarden". Dit vakje staat bewust "uit" zodat de aanvrager deze moet aanvinken en dus op de hoogte zou moeten zijn van de Algemene Voorwaarden. Indien de aanvrager dit vakje niet aanvinkt is het niet mogelijk om de Singlecard aan te vragen.


Voor alle duidelijkheid, als een gebruiker expliciet moet aanklikken dat de Algemene Voorwaarden geaccepteerd worden is er sprake van een aanvaarding en daarmee van een overeenkomst en daarmee van gebondenheid aan die voorwaarden. Uiteraard moet er een mogelijkheid zijn om van deze Algemene Voorwaarden kennis te nemen, daarom hebben wij direct naast het vakje wat aangeklikt moet worden een directe link geplaatst naar deze Algemene Voorwaarden. Bovendien zijn deze op onze site te vinden zijn in een eenvoudig te printen versie. Onder artikel 10 van deze Algemene Voorwaarden staat dat de aanvrager de inschrijving kan beëindigen indien dit minimaal twee maanden voor het verstrijken van de betreffende einddatum wordt doorgegeven.



Singlecard heeft op 11 mei 2007 een prijsaanpassing gedaan van de Singlecard. Deze aanpassing (van de Algemene Voorwaarden) is dus ruim vóór uw inschrijving geweest en derhalve niet van u op toepassing. Daarnaast mag het voor zich spreken dat wanneer iemand zich heeft ingeschreven door middel van een speciale kortingscode (eerste jaar gratis) dit artikel 7.c van de Algemene Voorwaarden overstijgt. Bovendien staat in artikel 7.h van de Algemene Voorwaarden: "wanneer een kaarthouder gebruik heeft gemaakt van een actiecode betekent dit niet automatisch dat bij een eventuele verlenging van de deelname eenzelfde aanbieding/korting geldig is".



Omdat u zich niet had afgemeld als kaarthouder gingen wij ervan uit dat u wederom van de Singlecard gebruik wilde maken. Uit uw e-mail begrijpen wij dat dit niet het geval is. Blijkbaar heeft u zich toen u zich inschreef niet goed genoeg op de hoogte gesteld van de Algemene Voorwaarden. Desalniettemin zullen wij uw inschrijving per direct beëindigen.


Hopende u hiermede naar genoegen te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,
Singlecard


Maarten Janssen

Gesloten