LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Yarden 2008 polis

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
delftsr
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:41

Yarden 2008 polis

Ongelezen bericht door delftsr »

Door Uw uitzending in 2007 over Yarden, heb ik ze ook een klachtbrief van Uw voorbeeld gestuurd.Kreeg bericht van Yarden dat mijn oude Natura Pakket Basis gehandhaafd blijft. Nu in 2008 kreeg ik mijn nieuwe polisblad dat de verzekering weer hetzelfde is als in 2007.
Ik ben verzekerd voor het betaalde premie bedrag. niet voor het basis pakket. Ik heb Yarden gevraagd ben ik verzekerd of heb ik een spaarregeling afgesloten?Het antwoord van Yarden is op 11 April per brief, het verzekerd bedrag op uw polis is het bedrag dat Yarden uitkeert, als Yarden zelf de uitvaart verzorgd profiteer ik van 62%
ledenvoordeel. Het ergste is je kan met Yarden geen kant uit,als je er mee wilt stoppen ben je 60% van je gespaarde geld kwijt.Ik voel me opgelicht door Yarden,ik kan alle verzekeringen afsluiten, auto -glas -
inboedel enz, dan ben ik gelijk verzekerd, maar bij yarden niet.
Ik hoop dat U met Uw organisatie voor veel mensen hier iets aan kunt veranderen.

cvp
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 jun 2006 18:57

Re: Yarden 2008 polis

Ongelezen bericht door cvp »

Hallo,

Even voor de goede orde :
Zie de berichten bij verzekeraars / Yarden.
Daar wordt gezegd dat je, mits je brief hebt, gewoon recht hebt op de Naturaverzekering.
Je hebt dus met het bedrag dat op de polis staat niets te maken mits je de uitvaart door Yarden laat verzorgen en dat lijkt me heel normaal omdat je daar de polis ook afgesloten hebt.
Als ik het fout zie schroom dan niet om dit te melden want ik ben ook maar een mens ( met 3 polissen van Yarden en die vorig jaar ook een advocaat ingeschakeld had)


cvp

delftsr
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 mei 2007 21:41

Re: Yarden 2008 polis

Ongelezen bericht door delftsr »

Als reactie naar aanleiding van het antwoord van cvp
kan ik hem mededelen dat ik de verzekering afgesloten heb bij De Laatste eer,Begrafenisonderneming in Rijnsburg.Maar voor de goede orde, als ik een andere verzekering afsluit ben ik gelijk verzekerd, maar niet na vijf jaar melden u heeft een tegoed bij ons .
En de plaats van Yarden voor de begrafenis is in Den Haag
ver af van voor de belangstellenden en familie.

Gesloten