Ik zoek ouders die net als ik een geschil hebben met Studentsplus.
Na afloop van het schooljaar hebben wij opgezegd - per telefoon - en in oktober kregen we plots een factuur over september.
We zijn van mening dat hun algemene voorwaarden niet deugen; waarom over juli en augustus geen nota en over september wel, terwijl er niets daarover is opgenomen in deze voorwaarden.
Onze rechtsbijstandsverzekeraar ziet overigens ook geen problemen, maar dat ter zijde.
Ik bereid om anderen te adviseren en in te lichten over hun positie.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Studentsplus
Re: Studentsplus
http://www.studentsplus.nl/bijles/bedrijf/werkwijze/
Hier staat volgende beschreven, en zo te zien heeft u zich daar door te bellen niet aan gehouden.
Moeten schoolvakanties wel doorbetaald worden, want dat zou die 2 maanden niet betalen kunnen verklaren.
Opzeggen
* U kunt per kalendermaand opzeggen, StudentsPlus werkt zonder opzegtermijn.
* Het opzeggen dient schriftelijk te gebeuren.
Dit kan via het wijzigingsformulier dat u op onze site kunt vinden of door een e-mail te sturen naar [email protected].
Over de vakantie vond ik dit http://www.studentsplus.nl/bijles/bedrijf/faq/vakanties
Hier staat volgende beschreven, en zo te zien heeft u zich daar door te bellen niet aan gehouden.
Moeten schoolvakanties wel doorbetaald worden, want dat zou die 2 maanden niet betalen kunnen verklaren.
Opzeggen
* U kunt per kalendermaand opzeggen, StudentsPlus werkt zonder opzegtermijn.
* Het opzeggen dient schriftelijk te gebeuren.
Dit kan via het wijzigingsformulier dat u op onze site kunt vinden of door een e-mail te sturen naar [email protected].
Over de vakantie vond ik dit http://www.studentsplus.nl/bijles/bedrijf/faq/vakanties
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mei 2013 16:41
- Contacteer:
Re: Studentsplus
Geachte heer, mevrouw (fairly-legal?),
Fijn dat u uw ongenoegen over onze organisatie kenbaar maakt! Hiermee stelt u ons in de gelegenheid om te reageren.
Vervelend om te vernemen dat de procedure m.b.t. opzeggen van onze dienstverlening in dit geval (wellicht) niet volledig duidelijk is geweest. Wij nemen dit ter harte en mee in onze toekomstige communicatie.
Vriendelijk groetend,
namens StudentsPlus Nederland
Maarten Crum
Relatiebeheerder
Fijn dat u uw ongenoegen over onze organisatie kenbaar maakt! Hiermee stelt u ons in de gelegenheid om te reageren.
Vervelend om te vernemen dat de procedure m.b.t. opzeggen van onze dienstverlening in dit geval (wellicht) niet volledig duidelijk is geweest. Wij nemen dit ter harte en mee in onze toekomstige communicatie.
Vriendelijk groetend,
namens StudentsPlus Nederland
Maarten Crum
Relatiebeheerder
Re: Studentsplus
Goed van jullie, maar hoe gaan jullie nu dit specifieke geval oplossen?StudentsPlus schreef:Wij nemen dit ter harte en mee in onze toekomstige communicatie.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mei 2013 16:41
- Contacteer:
Re: Studentsplus
Beste Barman,
In dit specifieke geval kunnen wij verder niet in contact komen met meneer of mevrouw 'fairly-legal', aangezien er bij ons geen klant onder deze naam bekend is.
Met vriendelijke groet,
namens StudentsPlus Nederland
Maarten Crum
Relatiebeheerder
In dit specifieke geval kunnen wij verder niet in contact komen met meneer of mevrouw 'fairly-legal', aangezien er bij ons geen klant onder deze naam bekend is.
Met vriendelijke groet,
namens StudentsPlus Nederland
Maarten Crum
Relatiebeheerder
Re: Studentsplus
StudentsPlus schreef:Beste Barman,
In dit specifieke geval kunnen wij verder niet in contact komen met meneer of mevrouw 'fairly-legal', aangezien er bij ons geen klant onder deze naam bekend is.
Met vriendelijke groet,
namens StudentsPlus Nederland
Maarten Crum
Relatiebeheerder