Van RR lees ik zoveel, uik ga van mijn eigen standpunten uit, Ciske stop eens met al die onvriendelijke betitelingen en geef inhoudelijke argumenten.
ja dat is overmacht en kan de storingsmonteur op dat moment ook niet oplossen. maar het is de eerstvolgende werkdag toch gelijk opgelost.Eind november lag ons UPC modem alsmede die in de hele wijk er 2,5 dag uit, (zaterdag t/m maandag morgen) Acheraf bleek er een hoofdkabel bij graafwerkzaamheden kapot getrokken te zijn, is toch Overmacht?
en zo hoort het ook.
ik zeg ook niet dat je mij moet geloven, ik geef alleen aan wat de afspraken zijn en hoe het officieel behoort te gebeuren. dat wil nog niet zeggen dat het ook gebeurd.Met alle respect voor je ervaring en werk als storingsmonteur, maar voor mij is dit geen onderbouwing.
Ik kan niet bij een rechter een beschikbaarheid afdwingen (als dat al mogelijk is wat ik zwaar betwijfel) met als onderbouwing "Renegade zegt dat het zo is".
ik geef verder alleen aan wat mijn ervaringen zijn en hoe ik het voor mijn werk doe.
bij mij als monteur is de klant nog altijd koning, hoe of wat mijn werkgever er ook over zegt.
ik sta op dat moment oog in oog bij de klant en niet hij.
maar dat ben ik maar, een simpel monteurtje.