LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 5005

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
boelmanners

5005

Ongelezen bericht door boelmanners »

hoi, ik doe dit voor het eerst,
maar ik heb zelf heel erg veel problemen gekregen door het sms dienst 5005, (één of andere smsmeiden).
ik dacht dat mijn vriend toestemming had gegeven, maar dat bleek niet zo te zijn. daar ben ik achter gekomen.
Wij zijn nu 2 week echt actie aan het ondernemen.
Deden wij al maanden, maar nu is het echt heel serieus geworden, omdat wij een torenhoge telefoon rekening hebben ontvangen, en de 2de is nog onderweg.
Ik heb dus alles geprobeerd. alle shortcodes geprobeerd, zelfs het bedrijf te bereiken, maar dan praat je met een computer, en als je mailt dan krijg je een reactie "dat je mail niet wordt gelezen".
ik heb zelfs bij mijn verzekering achter een advocaat aan geweest. ik ben zelf bij de winkel nog geweest, maar NIEMAND kan me helpen, ik heb dus bij tros radar een melding ( of smeekmail) gemaakt, want ik ben de wanhoop echt nabij.
Ik heb zelfs voor de honderdste keer gebeld met KPN. Ik heb alles laten blokeren.
En ik heb samen met een vriendelijke werknemer van KPN een klachtenformulier ingevuld.

Herkent iemand mijn verhaal? kunnen we er niks tegen doen? want volgens mij ben ik niet de enige die behoorlijk dicht in de buurt kom van armoede en geen leven meer kunnen hebben, alleen maar schulden.

Ik ben echt in staat om te smeken om hulp.
:cry:

D1RK

Re: 5005

Ongelezen bericht door D1RK »

Uw telecom aanbieder moet dit stoppen indien U niets ooit heeft aangevraagd.

Als ze weigeren mag U uw contract ontbinden en elders een telefoon nemen!

Doe het per E mail wegens bewijs.
Per telefoon kunnen ze alles beloven en zij moeten de kosten terug storten .

boelmanners

ja precies,
daarom gaat Kpn naar deze zaak ook onderzoek doen.
ze hebben niet geweigerd, ik had mazzel met de persoon die ik aan de telefoon heb gekregen, deze man heeft mij een stukje op weg geholpen, dat was echt mazzel, want ik had eerder gebeld en die persoon was niet behulpzaam.
ik heb bewijs dat zij mijn klacht hebben gekregen, want dat heb ik samen met deze persoon gedaan.
zij gaan dit uitzoeken en hopelijk krijg ik naar het onderzoek van Kpn alles weer terug en moet dat bedrijf gewoon sluiten. (dat moet gewoon) en kan ik weer verder. het enige wat ik nu kan doen is wachten wachten en heel lang wachten.
maar misschien kunnen we als we met alle mensen die er problemen mee hebben op dit moment met 5005, nog iets tegen bedenken.

zou kunnen toch?

boelmanners

zie onderwerp die ik heb gemaakt!
"OPLOSSING voor internetoplichting,smsdiensten, id fraude,"

Gesloten