LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanbiedingen van upc

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Grismo

Aanbiedingen van upc

Ongelezen bericht door Grismo »

Ik ging mijn abbonement omzetten vanwege een goedkopere aanbieding bij upc.
Er stond duidelijk bij ook voor bestaande klanten.

Ik heb alles van upc dus het duurste pakket en wilde bezuinigen.
Nu blijkt dat je alleen het goedkope pakket als bestaande klant kan krijgen als je een dienst toevoegd, dus als je geen dienst kan toevoegen omdat je alles al hebt van upc kom je niet in aanmerking voor dat pakket. (zie onder)
Ik voel mij dus opgelicht.
Normaal was het dat bestaande klanten geen gebruik konden maken van deze aanbieding nu wel maar toch niet, alleen anders geformuleerd.
Is dit uit te zoeken of dit onder valse informatie valt met een addertje onder het gras ?

Ik ben al klant, kan ik dit pakket bestellen?
Ja, ook als u klant van UPC bent, kunt u van deze aanbieding gebruik maken. De korting op uw abonnementskosten voor de eerste 6 maanden krijgt u alleen als u minstens één dienst (Internet, Digitale TV of Bellen) bovenop uw huidige abonnement neemt.

Wat gebeurt er met mijn huidige abonnement?
Als u een nieuw abonnement afsluit, zetten wij automatisch uw huidige abonnement om naar het nieuwe pakket. Uw extra zenderpakket wordt automatisch meegenomen naar uw nieuwe abonnement.
Bestel tijdens uw bestelling wat u uiteindelijk in huis wilt hebben. Ons systeem herkent automatisch welke apparaten u al heeft. U ontvangt dus niets dubbel.

Har06

Re: Aanbiedingen van upc

Ongelezen bericht door Har06 »

Natuurlijk vind ook ik het lastig om niet te mogen gebruik maken van de diverse lok aanbiedingen van UPC als ik geen uitbreiding van m,n bestaand pakket erbij neem,overigens hebbenn alle providers dit soort lokkers voor nieuwe klanten en bestaande klanten met een pakketaanpassing, jammer maar helaas :) :wink:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

overigens hebbenn alle providers dit soort lokkers voor nieuwe klanten en bestaande klanten met een pakketaanpassing, jammer maar helaas
Klopt , laat maar eens weten dat je weg wilt, dan vliegen de aanbiedingen om je oren( bij elke provider) :lol:

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

ciske schreef:
overigens hebbenn alle providers dit soort lokkers voor nieuwe klanten en bestaande klanten met een pakketaanpassing, jammer maar helaas
Klopt , laat maar eens weten dat je weg wilt, dan vliegen de aanbiedingen om je oren( bij elke provider) :lol:

Tja Ciske het probleem is dat ik nog niet weg wil bij UPC, een alternatief is er ook nauwelijks, via de telefoonn lijn beginnen we maar niet meer aan :wink:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Har06 schreef:
Tja Ciske het probleem is dat ik nog niet weg wil bij UPC, een alternatief is er ook nauwelijks, via de telefoonn lijn beginnen we maar niet meer aan :wink:

Zolang het allemaal goed werkt, lekker blijven zitten Har :wink:

Gesloten