LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alles in 1-pakket van Ziggo

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
verwarming

Alles in 1-pakket van Ziggo

Ongelezen bericht door verwarming »

Geachte Radar,

Mijn naam is Nicolette.Ik ben ook overgestapt naar een alles in-1pakket dacht dat is een stuk goedkoper dan wat ik voorheen had en betaalde.Internette/TV/Telefoon gaan goed. Alleen ik heb 2 klachten en dat zijn 1e ik probeer alsmaar in te loggen in Mijn Ziggo om mijn facatuur te kunnen bekijken,maar wat ik ook doe niks lukt ik heb zelft mijn wachtwoord veranderd,maar dat helpt ook niet.2e Ik heb op 31Oktober 2008 telefonische contact gehad ivm dat ik ik een brief had ontvangen en daar stond van alles in en ook een aantal handelingen die ik zou moeten doen,maar dat hoefde niet,want ik had al alles alleen zou ik een Decordor met een smartcart krijgen en als ik die smartcard had,dan moet ik Ziggo terug bellen,om het nr door te geven.Inmiddels zijn we een maand verder en ik heb nog steeds geen Decorder met Smartcart ontvangen.Ik heb Ziggo een aantal mailtjes gestuurd en heb daar ook antwoord op gehad,alleen niet het antwoord op de vragen die ik hun gesteld heb.Ik heb Ziggo ook een brief gestuurd met een kopie van de brief die ik van hun heb ontvangen,maar daar heb ik ook niet maar dan ook niets over gehoord.Ik dacht ik ga weer bellen en vragen waarom ik de Decorder met Smartcard nog niet heb ontvangen.Wat schept mijn verbazing dat er een aantal wijzegingen zijn gedaan.Ik moes eerst mijn poscode in toetsen,dan kreeg ik een keuze uit 5 mogelijkheden ik moes de 4e hebben dat gaat over afspraak met monteur en de bestelde produkten,ik krijg vervolgens weer 2 mogelijkheden ik moes de 2e hebben,en ik moes mijn huisnummer intoetsen,en als dat juist was dan op 1 toetsen,zo gezegd zo gedaan,wat mij toen verteld was,dat er geen afspraak gemaakt was en dat was het, ik dacht misschien krijg ik nog wel te horen over de bestelling maar nee hoor.Ik ben absoluut niet te spreken over Ziggo ik begrijp niet dat ze nog een pluim krijgen voor het jaar 2008 Laten ze eerst hun werk goed doen en zorgen dat de porblemen/klachten weggewerkt worden en dan over een half jaar misschien een kijken of het goed loopt.Ik ben zeker niet van plan om bij Ziggo te blijven.

Met vriendelijke groet,
Nicolette uit Den Haa.

D1RK

Re: Alles in 1-pakket van Ziggo

Ongelezen bericht door D1RK »

Alles in 1 dus ook gratis de klachten die volgens Radar niet opgelost worden!

Gesloten