organo schreef:ziggo zegt u belt buiten u bundel. wat is bundel. natuurlijk als ik een service nummer bel moet ik betalen, ja snap ik ook wel. Maar als ik naar het buitenland bel was het 10 cent per gesprek, bij upc.
maar nu gaan ze alles rekenen.
opblazen die boel
Wat was je pakket bij UPC ? Je weet zeker dat je buitenland bellen in je belpakket had zitten ? Dan ga ik ervan uit dat je UPC abonnement administratief niet goed is omgezet.
Ga nu ff bellen om zoals door anderen reeds geadviseerd, neem contact op via social media.
Ik heb geen problemen en had buitenland bellen in mijn pakket, Ziggo heeft dat niet maar das mijn probleem niet en wordt gewoon voortgezet. Maar je kan dit niet meer afsluiten bij een nieuwe abo.
bij upc belde ik naar het buitenland voor 10 cent per gesprek.
Abonnement was 67 euri dat week dus wel eens af, als ik naar het buitenland belde.
Normaaal, maar als ik naar mijn moeder in Nunspeet bel moet ik nu ook betalen.
Ik ga rap overstappen
organo schreef:heb contact gehad met ziggo en zij zeggen ja dat staat wel op uw rekening die 32 euri maar dat wordt niet afgeschreven. DUS WEL!!!!!!!!!!!!!
Is het er afgehaald dan? Ik heb daar gisteren ook over gebeld ( heb bellen onbeperkt NL) maar niks geen problemen. Anders toch weer bellen , net zolang tot je het juiste antwoord hebt.
FB, Twitter, er zijn zat dingen om ook nog na te vragen.
Je kan ook nog storneren van die 32 euro als ze dat er af hebben gehaald. Beginnen ze daarover, dan kan jij neem ik aan bewijzen welk pakket je had. Nogmaals vraag anders ff op FB, daar krijg je vrij snel antwoord.