LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] AVG anti-virus klacht
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 feb 2009 18:45
AVG anti-virus klacht
We kregen laatst een bericht van ons AVG anti-virus programma dat ons abonnement was verlopen. We hebben toen ons abonnement onmiddelijk verlengd en kregen toen het bericht dat de on-line betaling was misgegaan, en of we opnieuw wilden betalen. Hebben we gedaan, en later bleek dat het bedrag (meer dan 90 Euro) twee keer van onze rekening was genomen. Bovendien bleek later dat ons oorspronkelijke abonnement helemaal niet was verlopen. We zijn al een maand bezig om het geld terug te krijgen en AVG belooft van alles en doet niks. Hebben anderen een soortgelijk probleem met AVG?
Re: AVG anti-virus klacht
Tussen betalen en ontvangen zit vaak enige tijd, dus niet te snel nogmaals betalen.
Verder alleen ervaring met de Free Edition zoals de meeste gebruikers.
Het zal vermoedelijk een maand duren na melding voordat ze terug betalen.
Verder alleen ervaring met de Free Edition zoals de meeste gebruikers.
Het zal vermoedelijk een maand duren na melding voordat ze terug betalen.