LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestaande klanten geplukt door KPN

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef: Maar jammer genoeg nog steeds ADSL.
Vind dat niet zo jammer, bevalt prima.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door bprosman »

Maar dan zul je ook niet om hoge(re) snelheden verlegen zitten.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef:Maar dan zul je ook niet om hoge(re) snelheden verlegen zitten.

al die snelheids onzin vind ik gewoon gezeur, gaat snel genoeg bij mij.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door bprosman »

al die snelheids onzin vind ik gewoon gezeur, gaat snel genoeg bij mij.
Niet iedereen is jou :wink: . Je bent waarschijnlijk geen online gamer, of regelmatig downloader van films.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door ciske »

Ik ben geen gamer nee, maar al die beloofde snelheden klopen helemaal niet.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik ben geen gamer nee, maar al die beloofde snelheden klopen helemaal niet.
Ook daar sla je de plank mis, ik haal de volle 120Mbit. En kabelinternaat haalt over het algemeen de beloofde snelheid juist wel in tegenstelling tot ADSL.
Heb er laatst al eens een screenshot van geplaatst.
Mensen vergeten vaak dat als je een snelle internet verbinding hebt je ook een router moet hebben die dat aankan.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door ciske »

bprosman schreef: Mensen vergeten vaak dat als je een snelle internet verbinding hebt je ook een router moet hebben die dat aankan.

Dus het ligt aan de mensen , niet aan de aanbieder.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door bprosman »

De meerderheid van de (snelheids)klachten ligt inderdaad aan de gebruikte apparatuur en niet aan de provider.

Daan_1978
Berichten: 894
Lid geworden op: 22 jun 2011 10:33

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door Daan_1978 »

ciske schreef:Dus het ligt aan de mensen , niet aan de aanbieder.
Nope, zeker niet. De aanbieder als deze een kabelaanbieder is, zal de beloofde snelheid worden gegeven.
En dat gebeurd bij ADSL niet.

Dit staat buiten het router om wat mensen thuis hebben staan, overigens moet de router inderdaad de snelheid wel aankunnen.

RedShy
Berichten: 156
Lid geworden op: 28 dec 2011 17:47

Re: Bestaande klanten geplukt door KPN

Ongelezen bericht door RedShy »

Dorli schreef::(
De Alles-In-Een pakketten van KPN kosten voor nieuwe klanten tussen de 45 en 70 euro. Als vaste klant betaal je voor het duurste pakket echter geen 70 maar 100 euro.
Via Mijn KPN, kun je zogenaamd alles regelen, maar je abonnement wijzigen kan helaas niet, zo bevestigden ze aan de telefoon (op mijn kosten natuurlijk).
In de KPN-winkel in Uden moest de overigens zeer vriendelijke medewerker na enig zoeken mij gelijk geven. Je kunt niets wijzigen via Mijn KPN.
Over het prijsverschil tussen vaste en nieuwe klanten zei de telefonische helpdesk 'Ja, ik weet het, het is niet eerlijk, maar wel waar!'
Jaarlijks switchen tussen providers lijkt dus de oplossing, maar ja dan loop je dus iedere keer weer het risico dat je een tijdje zonder telefoon en/of internet zit.
Er zijn altijd aanbiedingen .... dus het kan best zijn dat mensen die nu klant willen worden een korting ontvangen. Die korting is tijdelijk, in jouw tijd zal er ook wel een aanbieding geweest zijn. Ik begrijp dit soort berichten nooit zo goed.

Hoezo "op jouw kosten"? Jij wilt je abonnement toch wijzigen? Jij besluit toch te bellen? Waarom zou KPN die telefoonkosten op zich moeten nemen? Ben erg benieuwd naar je antwoord.

Het duurste pakket 100 euro?
InternetPlusBellen Premium kost EUR 50 (dan heb je dus een internet- en telefonieabonnement)
Daarbij kun je dan Interactieve TV (EUR 11) nemen en dan zit je op EUR 61 euro.
Dus hoe jij bij EUR 100 komt, geen idee! Wellicht wil je allerlei extra'tjes die je overal moet betalen?

Gesloten