LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betaalproblemen bij KPN

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
ciske

Re: Betaalproblemen bij KPN

Ongelezen bericht door ciske »

Post van kpn krijg je altijd tegenwoordig via de mail.

Annetta

Ongelezen bericht door Annetta »

Dat is dan leuk dat ze dat doen, maar ik koop daar niks voor want om een of andere rare reden is dat emailadres veranderd in een oud emailadres wat ik van hun heb gekregen toen ik internetplusbellen heb aangeschaft maar nog nooit heb gebruikt. Als ik met hun in discussie ga houden ze vol dat ze me ook steeds per post inlichten, maar daar is nou net het probleem, die post komt hier niet omdat ze die nog steeds naar het oude adres sturen.
Ik ben nu al een uur bezig om mij gegevens in te kijken via kpn.com maar kom niet verder dan de pagina mijn thuisbellen. de rest van de links werken niet

ciske

Ik ben nu bij kpn weg, maar krijg alles via de mail.

Geloof dat alle provider dat doen, want ik heb nu upc en daar krijg ik ook alles via de mai.

RedShy

Ongelezen bericht door RedShy »

Annetta schreef:18 oktober heeft KPN mij afgesloten van telefonie. Als reden werd door hun gegeven dat de automatische incasso op 11 oktober gestorneerd was.
Na geld geleend te hebben en de betaling te hebben gedaan ben ik dezelfde dag weer aangesloten.
In overleg met het Juridisch Loket wel een brief geschreven naar KPN dat ik het een vreemde gang van zaken vind om zonder ook maar 1 bericht of brief tot afsluiting over te gaan terwijl de maand oktober nog niet eens voor bij is en dat ik ook niet van plan was de 25 euro heractivatiekosten te betalen.
Hier kreeg ik vanmorgen antwoord op terug. KPN zou volledig in zijn recht staan en die heractivatiekosten zou ik moeten gaan betalen. Omdat ik het hier niet mee eens was heb ik contact gezocht en hun gevraagd waarom er zo snel tot afsluiting wordt overgegaan terwijl er eerder op de 26ste werd geïncasseerd en er nooit een probleem was. KPN blijkt hun beleid aangepast te hebben en nog maar 1 keer te incasseren en daarna tot afsluiting over te gaan. Mijn vraag waarom er daarover geen bericht/brief is geweest zeiden ze van wel, maar die worden dus nog steeds naar mijn oude woonadres gestuurd. 7 jaar geleden ben ik verhuisd en is dat ook keurig aan KPN doorgegeven via een bezoek aan de winkel en via een verhuisbericht.
Na een bezoek aan de KPN winkel werd ik net terug gebeld, heel veel excuses van de vrouw die over de adreswijziging gaat en nu verzekerd heeft dat alles op de juiste mail en postadressen zal binnenkomen, voor het wijzigen van de incassodatum werd ik doorverbonden naar weer iemand waar niet mee te praten is. KPN heeft de 2de incassodatum opgeschoven en daar moet je het maar mee doen. Op mijn vraag waarom er dan eerder altijd (ben al 10 jaar klant) op de 26ste werd geïncasseerd vertelde ze me dat dat uit coulance was maar dat ze dat niet verplicht waren. Omdat er bij mij altijd sprake van was dat er bij de eerste incasso geen geld staat zijn ze met de 2de incassopoging gestopt. Wat ik heb begrepen is dat ze niet verplicht zijn een 2de kans te geven en bij wanbetalers zoals ik die niet in het begin maar aan het eind van de maand pas kunnen betalen, direct tot afsluiting overgaan.
En het is jou nooit opgevallen dat er al jarenlang een verkeerd adres op je factuur stond? De facturen worden bij KPN per mail gestuurd dus dat had je dan toch zelf al veel eerder kunnen constateren?
Bovendien ben je akkoord gegaan met een automatische incasso dus als die mislukt dan ben je zelf verantwoordelijk voor de betaling. Ik ben zelf ook klant van KPN en zij sluiten je echt niet vandaag af als gisteren de automatische incasso mislukt is. Waarschijnlijk was je sowieso veel te laat met betalen.

Je bent ook zelf verantwoordelijk voor het juist aanleveren van je adresgegevens. Typisch gevalletje weer van iemand die de schuld op de provider probeert te schuiven terwijl ze zelf zogenaamd nergens verantwoordelijk voor zijn.

Ik snap ook niet zo goed waarom je meteen naar het Juridisch Loket stapt. Heel bijzonder allemaal. Ik zou zeggen: neem je verantwoordelijkheid eens en laat niet een adres 10 jaar lang op een verkeerd adres staan.
En je hebt toch ook al jarenlang de kans gehad om een e-mailadres door te geven? Waarom doe je dat niet? Je begint pas herrie te maken als er problemen komen maar van te voren is het nooit in je opgekomen om eens te bekijken waarom je blijkbaar geen facturen kreeg of facturen met een verkeerd adres?

RedShy

Ongelezen bericht door RedShy »

Annetta schreef:Dat is dan leuk dat ze dat doen, maar ik koop daar niks voor want om een of andere rare reden is dat emailadres veranderd in een oud emailadres wat ik van hun heb gekregen toen ik internetplusbellen heb aangeschaft maar nog nooit heb gebruikt. Als ik met hun in discussie ga houden ze vol dat ze me ook steeds per post inlichten, maar daar is nou net het probleem, die post komt hier niet omdat ze die nog steeds naar het oude adres sturen.
Ik ben nu al een uur bezig om mij gegevens in te kijken via kpn.com maar kom niet verder dan de pagina mijn thuisbellen. de rest van de links werken niet
Als het om Internetplusbellen gaat moet je ook niet bij Thuisbellen inloggen maar bij Internetplusbellen ... :roll:

ciske

Je bent ook zelf verantwoordelijk voor het juist aanleveren van je adresgegevens. Typisch gevalletje weer van iemand die de schuld op de provider probeert te schuiven terwijl ze zelf zogenaamd nergens verantwoordelijk voor zijn.
Ze is zeker verantwoordelijk, maar alsnog doet een adres er weinig toe, als je bank/giro rekening nummer hetzelfde blijft, en de incasso's automatisch gaan , kan er niks mis gaan.

Dat bij kpn de admininstratie een zootje is , is algemeen bekend.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:
Ze is zeker verantwoordelijk, maar alsnog doet een adres er weinig toe, als je bank/giro rekening nummer hetzelfde blijft, en de incasso's automatisch gaan , kan er niks mis gaan.

Dat bij kpn de admininstratie een zootje is , is algemeen bekend.
Dat het ergens anders een zooitje is, is nog altijd geen rechtvaardiging om er dan zelf ook maar een zooitje van te maken.

ciske

Blijft het feit dat KPN een slechte administratie heeft, en ja ook TS hoort het bij te houden.

ajbter

Ongelezen bericht door ajbter »

Ik heb ook drie nummers bij twee bij hi en één bij kpn ik betaal altijd netjes op tijd en ik heb één keer een foutje gemaakt met een betalling eerst het bruto bedrag betaald en later de rest .
maar nu wordt er door hun gezegt dat ik niet betaald heb en ik tot merdere malen betalings bewijsen heb gestuurd zo wel via de mail als via de kpn winkel , maar nog zeggen ze dat ik niet betaald ben in midels al 10 weken af gesloten maar nog geen op lossing , wie kan mij zeggen hoe ik mijn gelijk kan hallen of krijggen , gr ab

Gesloten