LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] browser

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
Ayla

browser

Ongelezen bericht door Ayla »

hallo ik heb een vraag of eigenlijk twee
de eerste is als ik inlog op belangrijke sites ik niet de hele pagina krijg en niet kan zien of er een slotje is,denk dat ik misschien de instellingen moet veranderen maar weet niet hoe ik gebruik Firefox en dit probleem is nieuw want hij het was tot een kleine week geleden goed,dit probleem doet zich voor op de vaste computer en op de laptop.

de tweede gaat over Explorer om dat ik dacht dat het aan Firefox lag ben ik daar mee gaan werken maar die vraagt op iedere site die ik aan vraag om een inbel verbinding ik krijg dan een E van Explorer met een rood kruisje er door heen

dit alles maakt mij heel erg nerveus omdat ik nu niet meer kan zien of het beveiligd sites zijn
ik hoop dat iemand mij kan helpen
vriendelijke groeten ayla

jean-jean

Re: browser

Ongelezen bericht door jean-jean »

firefox opnieuw installeren en dan nog eens proberen !

Ayla

jean-jean schreef:firefox opnieuw installeren en dan nog eens proberen !
heb ik al twee keer gedaan,

tennis

Ongelezen bericht door tennis »

dit probleem doet zich voor op de vaste computer en op de laptop.
Het zou wel toeval zijn, dat beide computers een en dezelfde fout hebben.

Dus als je beide opstart, vragen deze naar een inbelverbinding en je krijgt geen internet, is dit zo?

Ayla

tennis schreef:
dit probleem doet zich voor op de vaste computer en op de laptop.
Het zou wel toeval zijn, dat beide computers een en dezelfde fout hebben.

Dus als je beide opstart, vragen deze naar een inbelverbinding en je krijgt geen internet, is dit zo?
ja wel als ik met Explorer werk

maar ik werl nu met firefox en dat gaat goed alleen zoals ik schreef krijg ik de beveiligde pagina/s niet helemaal te zien geen slotje dat het veilig is ,misschien moet er iets anders ingesteld worden maar weet niet hoe of wat

tennis

Is de beveiligde site van de ING?

Ayla

tennis schreef:Is de beveiligde site van de ING?
ja klopt

tennis

Edit
Laatst gewijzigd door tennis op 11 mei 2011 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.

tennis

Dat je het slotje ziet, moet je in de adresregel in het groene vak bij Ing met de linke muis klikken, dan zie je het slotje.

Dat je de website niet volledig kan zien, ligt misschien aan de Adblokker.
Onder extra
Add-ons
klikken
stuk voor stuk uitschakelen en testen of de website dan volledig wordt geschouwd.

Ayla

tennis schreef:Dat je het slotje ziet, moet je in de adresregel in het groene vak bij Ing met de linke muis klikken, dan zie je het slotje.

Dat je de website niet volledig kan zien, ligt misschien aan de Adblokker.
Onder extra
Add-ons
klikken
stuk voor stuk uitschakelen en testen of de website dan volledig wordt geschouwd.
dank je wel er staat bij Add Ons dat Net framework Assistant is niet compatibel met Fire fox 4.0.1 en is uitgeschakeld ik weet niet wat dat programma doet weet jij het en is het belangrijk

tennis

seconds-out

Ongelezen bericht door seconds-out »

Ayla schreef:hallo ik heb een vraag of eigenlijk twee
de eerste is als ik inlog op belangrijke sites ik niet de hele pagina krijg en niet kan zien of er een slotje is,denk dat ik misschien de instellingen moet veranderen maar weet niet hoe ik gebruik Firefox en dit probleem is nieuw want hij het was tot een kleine week geleden goed,dit probleem doet zich voor op de vaste computer en op de laptop.

de tweede gaat over Explorer om dat ik dacht dat het aan Firefox lag ben ik daar mee gaan werken maar die vraagt op iedere site die ik aan vraag om een inbel verbinding ik krijg dan een E van Explorer met een rood kruisje er door heen

dit alles maakt mij heel erg nerveus omdat ik nu niet meer kan zien of het beveiligd sites zijn
ik hoop dat iemand mij kan helpen
vriendelijke groeten ayla
Voor vraag 1>
Had ik ook, maar dan van I.E naar Google chrome..
Uiteindelijk bleek dat ik mijn browsegeschiedenis moet wissen.
Nu werkt het perfect.
Laatst gewijzigd door seconds-out op 11 mei 2011 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten