LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Casema opzeg probleem

Andere onderwerpen rondom telefoon, internet of kabel.
jellesbode

Casema opzeg probleem

Ongelezen bericht door jellesbode »

Amstelveen heeft een rechtzaak verloren met Casema.
Nu gooit Casema het de prijs ophoog van 10.18 naar 15,90 een verhoging van 5,72.
In een brief van Casema staat als je het er niet mee eens bent je binnen 14 dagen kan opzeggen.
We hebben een compleet pakket afgesloten TV, Telefoon en Internet.
Aangetekend opgezegt met verwijzing naar hun eigen brief en daarvan een copy bijgesloten.
Telefonisch contact gehad met Casema en die geven op dat je alleen de kabel kan opzeggen.
Nou ben ik benieuwd hoe het met de telefoon en internet gaat.
Zonder kabel kan je geen internet of telefoon aanvragen.
We moeten nog een klein jaar voor de telefoon en internet betalenterwijl je die dan niet kan gebruiken.
Wie weet hier meer van.

cornelisse.m

Re: Casema opzeg probleem

Ongelezen bericht door cornelisse.m »

Heb na ontvangst van de brief meteen contact met ze opgenomen (via het in de brief vermelde nummer). Ik kon telefonisch opzeggen en heb dat gedaan. Ik heb voor de zekerheid ook een brief gestuurd. Helaas niet aangetekend...., en je raadt het al: Ze hebben de brief nooit ontvangen. Heb ze echter ook nog een fax gestuurd. De dame aan de telefoon wist me te vertellen dat wanneer ik mijn kabel op zou zeggen, ik alle diensten stop zou zetten! Dat heb ik gedaan en vervolgens bij Telfort internet en bellen aangevraagd.
Vervolgens nog een aantal keer contact gehad met Casema en iedere keer kreeg ik een ander antwoord.

Uiteindelijk Dhr. Diaz (Klantenservice) aan de telefoon gehad en het probleem uitgelegd. Na het voorlezen van de brief verontschuldigde hij zich voor de problemen en hij zou het direct in orde gaan maken. Ik heb de papieren alsnog op de fax gezet en inmiddels twee weken later nog steeds geen reactie van Casema!!!!

Erg frustrerend allemaal omdat ik een verhoging moet betalen waar ik het niet mee eens ben, Casema zegt dat je op kunt zeggen wanneer je het hier niet mee eens bent maar vervolgens de opzegging niet accepteert omdat het internetabonnement nog een jaar doorloopt!

Omdat ik inmiddels ook al een contract ben aangegaan met Telfort, wordt het een beetje een duur jaar....

Juridische stappen ondernemen?

Gesloten