Nijogeth schreef:Ja goh, tuurlijk is dat een feit. Alle telefoons, van Iphone en Samsung tot LG en Motorola, worden in Azie gemaakt. En ja, origineel en namaak (al zijn die vooral in Azie zelf op straat te koop, omdat ze bij de invoer veelal eruit worden gepickt. De telefoons die niet van de bekendere merken zijn worden wel steeds meer onder eigen naam ingevoerd, zoals mijn Elephone P9000). Ik verwacht echter dat dit gewoon een originele is en de TS iemand is die niet begrijpt dat Wifi het niet meer doet als je een Wifi-hotspot aanzet.mp2017 schreef:Het is geen conclusie, maar blijkbaar een feit, dat dit toestel afkomstig van Asia is en niet geschikt is voor DIENSTEN.kweenie schreef:Het gaat om de conclusie van Mp2017. Die concludeert dat het feit dat er kopieën worden gemaakt inhoudt dat 'dus' dit toestel ook een kopie is. Die redenering kun je voor ieder toestel volgen en zo kun je dus op iedere klacht wel reageren met dat het een namaaktoestel is.
Helaas heb ik heb ik het over de diensten, en niet over alle mankementen/ ieder klachten, dat is wat je er van maakt.
Maar geloof maar dat het zo is, maar ik hoef niemand te overtuigen.
Trouwens heeft TS nog niet geschreven van welk bedrijf, dit van internet geplukt heeft.
Pff, ik heb het niet over de originelen productie die in Azië gemaakt wordt, maar blijkbaar ontgaat jou dan
Maar zoals ik eerder schreef praat ik uit ervaring, maar ik hoef niemand te overtuigen, maar zelf weet je dan niet, of je een originele gekocht hebt!